Jimin'in ağzındanBen odaya girer girmez ardımdan da Jungkook girmiş ve kapıyı kapatmıştı. Ben de dolabımdan 2 çift pijama takımı çıkarmış ve birini Jungkook'a uzattıktan sonra giyinmeye başlamıştım.
Jungkook ise ben üstümü çıkarır çıkarmaz telaşla arkasını dönmüştü.
Bu halleri bana tatlı gelmemeliydi ancak kendimi gülmekten alıkoyamıyordum ne yaparsam yapayım.
O da bana arkasını dönmüş ve benden sonra giyinmeye başlamasına rağmen benden önce çoktan giyinmişti bile.
Ancak az önceki öz güveni bir yerlere kaçmıştı herhalde.
Ben de üstümü giyinip yatağa girmiş ve onun için yer bırakmıştım yanımda.
O da utana sıkıla gelmiş ve aramızda yarım metre bırakarak yanıma uzanmıştı.
Az önceki Jungkook içine kaçmıştı ve artık ipler benim elimdeydi.
•••
Jungkook istediğine ulaşmış ve gece benim için çok zor geçmişti.
Senelerdir aradığım , özlemiyle yanıp tutuştuğum dünya harikasıyla aynı yataktaydım ama sadece uzaktan izlemekti tek yaptığım.
Kollarımı beline dolamak , nefesini tenimde hissetmek , saçlarını parmaklarıma dolamak varken tek yapabildiğim izlemekti.
Gururum el vermiyordu çünkü. Ne yaparsa yapsın onu affedecek kadar aciz olmak istemiyordu bir yanım.
Hep sert mizaçlı olarak gösterilen Park Jimin neredeyse ona gerçekten şu aralar çok ihtiyacım vardı.
Benim gecem çoğunlukla bu düşünce karmaşasıyla geçmiş ve çoktan sabah olmuştu bile.
Uykusuzluktan kapanmak isteyen gözlerimi yanımdaki dünya harikasını izleme duygusu kapanmamaya zorluyordu.
Tam bu mücadeleyi uykulu gözlerim kazanacak ve kapanacakken bu zafer başka bir şey tarafından engellenmiştim.
"HYUNGG! HADİ KALKINNN! UYANMA VAKTİİİ!!"
Tanrım! İkisi de üzerimizde tepiniyordu.
"Aishhh , sizi veletler! Siz görürsünüz!"
Tehditimi savurmuş ve ikisini de belinden kavradığım gibi yatağa fırlatmış gıdıklamaya başlamıştım.
Jungkook ise
"Yavrularıma dokunamazsın!"
Diyerek oyunumuza dahil olmuş ve ben gıdıklarken çocukları korumaya çalışıyordu.
Ancak bu sefer ellerim onu bulunca o da çocuklar gibi savunmasız kalmış ve kahkahalarını serbest bırakmıştı.
Aishh bu veletler beni çıldırtmak istiyorlardı sanırım.
•••
"Ne zaman döneceksin peki Yoongi?"
"Bu gece 3-4 gibi dönmüş olurum Jimin. Sen de yarın sabah getirirsin çocukları olur mu?"
"Pekala hyung öyle olsun. Kendine dikkat et. İyi yolculuklar."
Telefonu kapatmış ve adımlarımı mutfağa yönlendirmiştim.
Sabah Jungkook'la birlikte kahvaltı hazırlamış ve çocuklarla birlikte güzel bir kahvaltı yapmıştık.
Kahvaltıdan sonra ise hemen kalkmış ve Yoongi'yi aramış ve çocuklarla ilgili durumu anlatmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poor and Fool // Jikook
FanficBen sadece senin beni bırakacağını tahmin edemeyen fakir , aptal adamın tekiyim Jungkook... ••• Şimdi defol git ve bir daha asla geri gelme !! ••• Fakir Park Jimin o gün kendi çöpünü karıştıran zavallı bir çocukla karşılaşır ve o çocuğu yanına aldı...