5 évvel később:
- Kicsim, lassan menni kéne, mert Apa számít ránk. - kiáltok Pankának, aki már szalad is le a lépcsőn.
- Tudom, csak nem találtam Apa mezét. - görbül szája sírásra.
- Segítek, oké?- nézek rá, ő pedig bólogatni kezd.
- De ha nem találjuk, akkor jössz a sajátodban ugye? - kérdem, ő pedig ismét bólint.
- Csak Apáét szeretném húzni. - mondja, majd kezemnél fogva vonszolni kezd az emeletre.
- Nézted a szekrényt? - nézek rá, ő pedig megrázza a fejét.
- Tudom, hogy nem, szereted, ha ott turkálok, mert akkor minden szanaszét lesz. - vonja meg vállát, én pedig kinyitom a szekrényt, a Krisztiánnal közös szobánkban. Rövid turkálás után kihúzom a szekrényből az említett mezt, melynek hátoldalán ott díszeleg a Németh név, és a 9-es szám.- Köszönöm Anya. - mondja Panka, amikor átnyújtom felé a mezt, majd már húzza is a topja fölé.
- Hozd a dzsekid is. Este már hűvös lesz, és nem akarom, hogy megfázz. - nézek utána, de ő már rég a földszint felé fut.
- Nem viszek, Apának van ott pulcsija, és az meleg is. - von vállat, és már húzza is a tornacipőjét.
- Meg nagy is rád. - nézek rá, majd felveszem a farmerdzsekijét a kanapéról.
- Hát és? - von vállat, én pedig csak a fejem rázom, elképesztő, hogy mennyire hasonlít az apukájára. Felveszi a cukrát a dohányzó asztalról, majd kifelé veszi az irányt.
- Gyere Anya, mert elfogunk késni. - mondja, én pedig megyek utána. Amikor kiérünk a parkolóba, beindítom a motort, és a Halífa Nemzetközi Stadion felé veszem az irányt.
-És hogy tetszik Doha? - kérdezem Pankát.
- Nagyon szép hely. - mondja, majd körbenéz.
- Eláruljak egy titkot? - kérdezem, ő pedig bólogatni kezd.
- Apa is focizott itt egy kicsit, csak utána eligazolt Amerikába.
- Tényleg? És ő itt élt? - tátja el a száját, azt hiszem Krisztián nem mindent mondott el neki a focista pályafutásáról, még úgy sem, hogy az ő pici lánya, aki már nem is olyan pici, a Ferencvárosnál focizik.
- Igen, szívem. Apa itt élt. De nem sokáig ám, nehogy azt hidd. Egy kicsivel több, mint egy évet csak. Akkor találkoztunk, amikor itt focizott. - vallom be, miközben találok egy üres parkolóhelyet a stadion mellett.
- De jó. szerinted, ha megkérdezem tőle, milyen volt itt elmondja? - néz rám Panka, miközben kiszáll a kocsiból.
- Biztosan. - mosolygok rá. - Na de gyere menjünk.
Panka szorosan sétál mellettem, de az ajtóban mégis megáll.
- De Anya, ugye nem ma fogsz szülni? - kérdi tőlem Panka, én pedig felnevetek.
- Addig még van egy hetem, szívem. Addigra otthon leszünk mindannyian, és minden rendben lesz, és elleszel a Nikivel, amíg mi Apával a kórházban leszünk. - nézek rá, ő pedig aprót bólint.
- Oké. - von vállat, majd telefonomra pillant, ami csörögni kezd. - Felvehetem én?
- Persze. - nézek rá, majd miután észreveszem, hogy az Apukája hív, felé nyújtom.
- Szia, Apa. - köszön bele hangosan, én pedig a biztonsági őr felé nyújtom a jegyeinket.
- Köszönöm. - mondja, majd megnézi, és leellenőrzi azokat.
YOU ARE READING
Lost Souls
FanfictionKiss Amélia mindig is rendezvényszervező szeretett volna lenni, 26 éves korára elérte, hogy ismert legyen a neve bizonyos körökben. De mint minden fiatal, ő is szokott bulizni. Egy este viszont találkozik valakivel, aki pontosan az ellentéte az álom...