Prajem príjemné čítanie ☺
V hlave mi ako film beží všetko. Všetko to, čo som prežil s Biou. Ako som ju stretol po ceste do obchodu, moja návšteva v nemocnici, tá hrozivá hádka s Tomášom, jej slzy na mojej mikine. Nový začiatok, to ako sme sa išli korčuľovať na zimák, potom ma zbil Ninin brat. Čašníčka v kaviarni, predstavenie Bii našim, to ako som ju zobral na moje obľúbené miesto, kde sme chodievali takmer každý deň. To ako som s Biou tancoval, ako si oprela jej hlavu o moje rameno a zatvorila oči. Vtedy bola taká nádherná a zároveň aj zraniteľná.
A najsmutnejší zážitok s Biou? Naše lúčenie. Keď bolo takmer pol druhej poobede a ona mi nevolala, začal som sa báť, že sa so mnou ani nepríde rozlúčiť. Našťastie mi odpovedala na správu a prišla sa rozlúčiť. Jej nádherné modré oči boli zrazu chladné. Smutné. Keď bola šťastná, mala ich nádherne modré. Keď bola smutná tak ich mala také chladne modré.
Neviem, či je to normálne, ale ja som si túto zmenu všimol.
Dnes nastal ten deň, keď odišla. Do môjho života vstúpila ako nejaký zázrak. Už keď som ju stretol, vedel som, že je iná. Alebo som si to len nahováral.
Ale v mnohých prípadoch som sa presvedčil, že je skutočne iná. A hlavne som sa presvedčil, že sa o ňu oplatí bojovať. Pretože je najkrajšie, keď môžete vidieť úprimný úsmev dievčaťa, ktoré vám učarovalo a zaľúbite sa do neho.
Dnes nadišiel deň, kedy moje trojtýždňové šťastie odišlo späť domov. Ani neviem, kde býva. Mám len jej číslo a facebook. To mi bude musieť zatiaľ asi stačiť.
„Paťko, dokedy tu chceš ešte sedieť ako kopa nešťastia?" Opýtala sa ma mamča po večeri. Stále som sedel za stolom s neprítomným pohľadom.
„Neviem mami."
„Musíš sa vzchopiť, začať žiť. Bia tu už nie je a ani nebude."
„Tak toto som práve teraz nechcel počuť!" Naštvane som buchol do stola.
„Pozri. Bia sa tu objavila z ničoho nič a teraz odišla. Zober to ako flirt. Ona má svoj život doma a ty ho máš tu."
„Áno, Bia sa tu objavila len tak. Ale vysvetli mi, ako to mám vziať ako len flirt keď som sa do nej zamiloval." Posledné slová som pošepkal. Netúžil som, aby to počul celý doma.
Mamina na mňa prekvapene pozrela. Do pohára si naliala čaj, ktorý vypila. Teraz určite rozmýšľa, čo má povedať svojmu hlúpemu synovi, ktorý sa zaľúbil do baby v priebehu dvoch týždňov.
„Zopakuj mi prosím ťa tú poslednú vetu?"
„Mami ja som sa do nej zamiloval."
„No Paťko...tak teraz neviem, čo ti mám povedať."
„No mami, ja sám neviem, čo mám robiť."
„Skús mi povedať, prečo práve Bia."
„Vieš, stretol som ju vtedy, keď som išiel do obchodu. Na prvý pohľad ma zaujala. Bola niečím iná. Je tichá, ale zároveň aj ukecaná. Keď som ju lepšie spoznal, zistil som, že je múdra. Vysvetlila mi slovenčinu. Vedela to lepšie ako naša učiteľka. Bola pri mne trpezlivá a odpovedala na všetky moje otázky, aj keď jej to liezlo zo začiatku na nervy. A vtedy, keď som ju našiel na tom moste. Vtedy mi na nej začalo veľmi záležať. Pochopil som, čo je to strach o druhú osobu. Keď mi dala druhú šancu, pochopil som aká je úžasná. Síce sme si peršli aj zlými vecami, mám ju rád, ľúbim ju. Cítim, že Bia je iná ako iné baby. Nie je tá pobehlica, ktorá by sa chcela so mnou vyspať hneď. Najskôr sme sa museli spoznať a potom prišli na rad objatia. Bia ide na to všetko postupne. To dievča vie, čo chce."
YOU ARE READING
Milujem Ťa ty trdlo Patrikovými očami
Teen FictionPríbeh Bianky a Patrika, tentoraz Patrikovými očami. Keď som ju spoznal, neveril som na lásku na prvý pohľad. Nevedel som, čo všetko môže zmeniť jedna cesta do obchodu. Ale zistil som to. Zmenila mi život o 180 stupňov. Možno aj ja jej. To neviem. A...