Ou šit...

63 8 2
                                    

Prajem príjemné čítanie ☺

„Kámo, ty aj žiješ," vošiel do mojej izby Oliver s kopou zošitov v ruke.

Ou šit, to bude pravdepodobne pre mňa. Úlohy zo školy, nie, prosím len to nie.

„Ako vidíš tak aj žijem," odpovedal som mu s úškrnom. Stále som mal dobrú náladu, veď pred pár hodinami tu bola ešte Bia a spala v mojom náručí. Stále tu cítim jej vôňu.

„Takže toto si máš spraviť, toto prepísať toto...."

„To mi tu musíš najskôr ukazovať tieto chujoviny? Týždeň som bol v nemocnici a teraz ma zavaľuješ učivom? Radšej mi povedz, čo je nové v škole," skočil som mu zúfalo do reči.

Nemal som ani najmenšiu chuť sa zaoberať teraz školou. Bola mi totálne ukradnutá. Aspoň na chvíľu.

„V škole? Nič nové, typické stresovačky. Učiteľky stresujú, spolužiaci stresujú. Rodičia stresujú."

„Ešte, že som sa vyhol tomu bláznincu."

„Ale nezávidím ti, že musíš písať testovanie v náhradnom termíne."

„Ale prosím ťa, to zvládnem. Bolo to ťažké?"

„Popravde? Zrejme som oba testy napísal nad 80 percent."

„To si robíš snáď srandu?"

Oliver je múdry. To je fakt. Ale, žeby to napísal až takto dobre? Nepochybujem o ňom. Veď sa hlási na športové gymnázium a má celkom dobrú šancu sa tam dostať.

„No jasné, že hej."

„Napísal niekto aj nad 90 percent?"

„Zrejme Emma."

„Tak tá má z pekla šťastie. Nebude musieť robiť prijímačky. Celkom jej závidím."

„Už vieš prečo som ti doniesol tieto zošity? Aby si to aj ta napísal nad 90 percent. A školu máš v suchu. A Biu tiež," pri tej vete som sa trochu zarazil. Veď on ani nevedel, že tu bola.

„Neuveríš, s kým som trávil celý víkend."

„S rodičmi alebo notebookom. Stopercentne."

„Tesne vedľa. Víkend som strávil s s jednou dokonalou osobou."

„Myslíš tvoju mamku čo Maťu?" opýtal sa posmešne.

„Myslím tvoju sesternicu, ty chuj."

Jeho výraz bol nečitateľný. Zmätený, prekvapený, zabijácky a ja ešte neviem aký.

„Počkaj....počkaj. Čo? Bola tu...tu Bia?" koktal prekvapene.

„Ak máš nejakú inú sesternicu tak tu bola tá."

„To mi chceš povedať, že tu bola Bia? Bia bola reálne v Poprade a bola s tebou?"

„Áno. Čo tomu nechápeš? Tvoja sesternica Bia tu bola a boli sme spolu."

„Tak to je riadna mrcha. Ani pozrieť ma neprišla. Ja som myslela, že tu je len Rišo."

„Zrejme ma má radšej ako teba," Odpovedal som mu s úškrnom.

„Tak to si s ňou pri najbližšej príležitosti vybavím. Čo ste robili? Hovor všetko. Som zvedavý ako sa správala."

Odkedy je Oliver takýto zvedavý na vzťah mňa a Bii? Netuším, či mu tom mám vôbec aj hovoriť.

„V piatok ma bola pozrieť len v nemocnici a zo soboty na nedeľu tu spala."

„Počkaj. Bia sa s tebou vyspala?" opýtal sa prekvapene.

Milujem Ťa ty trdlo Patrikovými očamiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora