Part.1

3.8K 158 8
                                    

သူသင္​​ေပးခဲ့တဲ့အခ်စ္​အ​ေၾကာင္​း

Part.1

#Ming

ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕နာမည္​ကMing..အသက္​က​ေတာ့၁၉ႏွစ္​ပါ..ကြၽန္​​ေတာ္​ကအင္​ဂ်င္​နီယာတကၠသိုလ္​ပထမႏွစ္​တတ္​ဖို႔​ေစာင္​့​ေန​တဲ့သူ​ေပါ့...ကြၽန္​​ေတာ္​တုိ႔မိသားစုအ​ေၾကာင္​း​ေျပာရမယ္​ဆိုရင္​...ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ကမိသားစု၅ေယာက္​႐ွိတယ္​...​ပါးရယ္​...မားရယ္​...ကြၽန္​​ေတာ္​ရယ္​.ညီ​ေလးရယ္​..ညီမ​ေလးရယ္​​ေပါ့...ကြၽန္​​ေတာ္ညီ​ေလးနာမည္​ကWayo တဲ့...ညီမ​ေလးက​ေတာ့Pink လို႔​ေခၚတယ္​...

ကြၽန္​​ေတာ္​​တို႔မိသားစုက လူခ်မ္​းသာစာရင္​းဝင္​​ေတြဆို​ေတာ့ ဘဝကဘာအပူပင္​​မွမ႐ွိဘူး​ေလ...ပါးနဲ႔မားကလည္​း အရမ္​းခ်စ္​ပီးယူခဲ့ဲၾကတာဆို​ေတာ့ အိမ္​တြင္​း​ေရးျပသနာ​ေတြလည္း​မ႐ွိဘူး...ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ ​ေမာင္​ႏွမ၃​ေယာက္​ကိုလည္​းအရမ္​းအလိုလိုက္​ပီး
လို​ေလ​ေသးမ႐ွိ​ေအာင္​ထားခဲ့တာ... ကြၽန္​​ေတာ္​ကမိသားစုထဲမွာ  သားဦး​ေယာက်ာ္​း​ေလးလည္​းဖစ္​ ​မိဘကလည္​းခ်မ္​းသာ ငယ္​ငယ္​ထဲကလက္​ညႇိဳးၫႊန္​ရာ​ေရဖစ္​ခဲ့တဲ့သူဆို​ေတာ့ လူမႈဆက္​ဆံ​ေရး​ေတာ့နဲနဲညံ့တယ္​​ေလ...မလိုတဲ့လူ​ေတြက​ေျပာၾကတာ​ေတာ့ ဘဝင္​ျမင္​့တယ္​ဆိုတယ္​ဆိုလား...မာနႀကီးတယ္​ဆိုလားပဲ...​

ကြၽန္​​ေတာ္​မွကြၽန္​​ေတာ္​ဖစ္​​ေနတဲ့မိန္​းခ​ေလး​ေတြက​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ့္​ရဲ႕ ခပ္​​ေခ်​ေခ်ပံုစံ​ေလးကုိမွသ​ေဘာက်ပီး လိုက္​ကပ္​​ေနၾကတာ​ေလ..​ေသခ်ာ​ေျပာရရင္​ ကြၽန္​​ေတာ့္​ရဲ႕ပံုစံကိုသ​ေဘာက်တာကတပုိင္​း အဲ့ထပ္​သူတို႔ပိုသ​ေဘာက်တာက ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕ပိုင္​ဆိုင္​မႈ​ကို​ေလ...

ကြၽန္​​ေတာ္​့ဆီလာကပ္​သမ်ွ မိန္​းခ​ေလးတိုင္​းမွာ အလိုရမၼက္​​ေတြအျမဲပါ​ေနတတ္​တယ္​...ကြၽန္​​ေတာ္​ကိုယ္​တိုင္​ကလည္​း အ​ေပ​်ာ္​ပဲသ​ေဘာထား​ေတာ့ သိပ္​​ေတာ့ဂ႐ုစိုက္​စရာမလိုပါဘူး...​ေအာ္​ အ​ေပ်ာ္​ဆိုလို႔ ကြၽန္​​ေတာ္​မိန္​းခ​ေလးတ​ေယာက္​ထိခိုက္​နစ္​နာ​ေလာက္​မဲ့ အရာမ​်ိဳးကုိ​ေတာ့ ဘယ္​​ေတာ့မွမလုပ္​ဘူး​ေနာ္​...
သြားသြားလာလာ စားစား​ေသာက္​​ေသာက္​ ဒီ​ေလာက္​ပဲတြဲတာပါ...သူတို႔ကသာ သူတို႔လိုဘျပည္​့ဖို႔ ကြၽန္​​ေတာ္​ဆီလာလာကပ္​​ေနၾကတာ...

သူသင္​​ေပးခဲ့တဲ့အခ်စ္​အ​ေၾကာင္​း❤Where stories live. Discover now