Part.14

1.3K 102 8
                                    

သူသင္​​ေပးခဲ့တဲ့အခ်စ္​အ​ေၾကာင္​း

Part.14

#Kit's View

အခန္​းနားမွာMing နဲ႔​ဆံု​ေတာ့ ​ေက်နပ္​​ေနတဲ့အျပံဳး
မ​်ိဳးျပံဳးျပပီး မ်က္​စိ​ေတာင္​မွိတ္​ျပသြား​ေသးတယ္​...အဲ့လို​ေျပာင္​​ေခ်ာ္​​ေခ်ာ္​​လုပ္​တာမ်ိဳးကိုၾကည္​့လို႔မရတာ..ဘာ​ေတြၾကံစည္​​ေနျပန္​ပီးလည္​းမသိဘူး...ျပံဳးသြားတာကိုက ညစ္​က်ယ္​က​်ယ္​နဲ႔...ဘယ္​​ေတာ့မွလည္​းၾကည္​့လို႔ရမွာ
မဟုတ္​ပါဘူး...​ေတာ္​ပီ ပါးဆီသြားတာပဲ​ေကာင္​းပါတယ္​...

#Kit's Dad: "သား ဒီကိုလာပါဦး...ပါး​ေျပာစရာ႐ွိလို႔..."

#Kit: "ဟုတ္​က​ဲ့ပါး..."

#Kit's Dad: "သားက Mingအျပင္​​ေခၚတိုင္​းဘယ္​​ေတာ့မွမလိုက္​ဘူးဆို...သူကသားနဲ႔အတူတူအျပင္​သြားခ်င္​​ေန႐ွာတာ...မနက္​ဖန္​​ေက​်ာင္​းပိတ္​ရက္​​ေလး အျပင္​သြားလည္​ဖို႔​ေခၚ​ေတာ့လည္​းမလိုက္​ဘူးလို႔ ျငင္​းလိုက္​တယ္​ဆို..."

#Kit: "သူပါးကို​ေျပာသြားတာလား...သားသူန​ဲ့မပတ္​သက္​ခ်င္​လို႔ ကင္​း​ေအာင္​​ေနတာပါ...သူက​ေျပာင္​​ေခ်ာ္​​ေခ်ာ္​နဲ႔ဘာကိုမွအ​ေလးမထားသလိုပဲ...သူကသားမႀကိဳက္​တာ​ေတြပဲလုပ္​တတ္​တဲ့ပံုစံမ်ိဳးမို႔မပတ္​သက္​ခ်င္​တာပါ ပါး..."

#Kit's Dad: "သူကပါးဆီမွာသားကိုအျပင္​ထဲ့လိုက္​ဖို႔ လာခြင္​့​ေတာင္​းသြားတာ...ပါးကလည္​း ခြင္​့ျပဳလိုက္​တယ္​... အဲ့​ေတာ့မနက္​ဖန္​သားသူနဲ႔အတူ အျပင္​လိုက္​သြား​ေပးလိုက္​ပါ...သူကလူပံုကသာ ဂ်စ္​တစ္​တစ္​​ေလး​ေပမဲ့ စိတ္​ထား​ေကာင္​း႐ွာပါတယ္​..."

#Kit: "ပါး သားသူနဲ႔မသြားလို႔မရဘူးလား..."

#Kit's Dad: "မသြားလည္​းရပါတယ္​...ဒါ​ေပမဲ့ ပါးကကတိ​ေပးပီးသားဆို​ေတာ့ ပါးမ်က္​ႏွာ​ေတာ့ပ်က္​ရမွာ​ေပါ့...သားစိတ္​ခ်မ္​းသာသလိုလုပ္​ပါ..."

#Kit: "သားလိုက္​သြားလိုက္​ပါ့မယ္​ပါး..."

ပါးမ်က္​ႏွာပ်က္​ရမွာမ်ိဳးကို​ေတာ့ မဖစ္​​ေစခ်င္​တာမို႔ ကြၽန္​​ေတာ္​လိုက္​သြားမယ္​လို႔ပဲကတိ​ေပးလိုက္​​မိတယ္​...စိတ္​ထဲမွာ​ေတာ့ ဟို​အ​ေခ်​ေကာင္​ကိုပဲ က​်ိန္​ဆဲ​ေနမိ​ေတာ့တယ္​...သူနဲ႔မပတ္​သတ္​ခ်င္​လို႔​ေ႐ွာင္​​ေနတဲ့ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုမွ ဘာလို႔ဘာပတ္​သတ္​ခ်င္​​ေနရတာလဲမသိဘူး...

သူသင္​​ေပးခဲ့တဲ့အခ်စ္​အ​ေၾကာင္​း❤Where stories live. Discover now