Part.5

1.3K 97 2
                                    

သူသင္​​ေပးခဲ့တဲ့အခ​်စ္​အ​ေၾကာင္​း

Part.5

#Ming's View

မားဆိုသည္​မွာလည္​း တသားထဲသား​ေန​ေတာ့တာပဲ...မသိရင္​မားမွာ ​ေမြးထားတဲ့သား​ေတြမ႐ွိတဲ့အတိုင္​းပဲ...ဘာလို္​့မ်ား ဒီတ​ေယာက္​ကိုမားက သ​ေဘာ​ေတြအရမ္​းက်​ေနတာလဲမသိဘူး...ခုလည္​းၾကည္​့ စကား​ေတြ​ေျပာ​ေနတာရႊန္​းရႊန္​းကို​ေဝလို႔...အိမ္​ကသား​ေတြနဲ႔​ေတာင္​အဲ့​ေလာက္​ ျပံဳး​ေပ်ာ္​ပီးစကားမ​ေျပာဖူးဘူး...
ကြၽန္​​ေတာ္​ကိုယ္​့အ​ေတြးနဲ႔ကိုယ္​ၿငိမ္​​ေနတုန္​း...

#Kit : "အလုပ္​လာ႐ႈပ္​သလိုဖစ္​သြားရင္​​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ဗ်...ကြၽန္​​ေတာ္​ကအ​ေဆာင္​မွာပဲ​ေနမယ္​ဆိုတာကို ပါးကဒီမွာပဲ​ေနရမယ္​ဆိုလို႔ပါ..."

#Ming's Mom : "ရပါတယ္​ကြယ္​...သားဒီမွာလာ​ေနတာကိုပဲ မားကဝမ္​းသာ​ေနတာ...သားကသားရဲ႕မားနဲ႔ အရမ္​းတူတာပဲ...ပါးခ်ိဳင္​့​ေလး​ေတြကအစတူ​ေနတာ..."

#Kit : "ဟုတ္​...မားနဲ႔တူတယ္​လို႔​ေတာ့​ေျပာၾကပါတယ္​ဗ်..."

#Ming's Mom : "သားလည္​းခရီးပန္​းလာမွာ​ေပါ့...နားလိုက္​ဦး​ေနာ္​...ညစာစားခ်ိန္​မွ လာ​ေခၚခိုင္​းလိုက္​မယ္​...Mingေရ... Kit​ေလးကိုသူ​ေနရမဲ့အခန္​းကို​ေခၚသ​ြားလိုက္​​ေနာ္​...သားKitသား​ေနရမဲ့အခန္​းက Mingအခန္​းနဲ႔​ေဘးခ်င္​းကပ္​ရပ္​​ေနာ္​...သားကအျဖဴ​ေရာင္​ႀကိဳက္​တယ္​ဆိုလို႔ အခန္​းထဲမွာ အားလံုးကိုအျဖဴ​ေရာင္​​ေတြပဲျပင္​​ေပးထားတယ္​..."

#Kit : "ဟုတ္​ကဲ့​ ​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​အန္​တီ..."

#Ming's Mom : "မားလို႔ပဲ​ေခၚပါသားရဲ႕...သားက မားရဲ႕သားပဲ​ေပါ့..."

#Kit : "ဟုတ္​ကဲ့ပါမား..."

ၾကည္​့ပါလား...အဆင္​​ေတ​ြ​ေျပ​ေနၾကတာဆိုတာ... သားအရင္​းတ​ေယာက္​လံုးကို​ေဘးမွာထားပီး သား​ေတြမား​ေတြဖစ္​​ေနၾကတာ...ကြၽန္​​ေတာ္​ၾကည္​့မရတာမလြန္​ပါဘူး...သူကိုက​ေရာက္​လာထဲကအိမ္​ကလူ​ေတြကို
သိမ္​းသြင္​း​ေနတာ...

ပံုစံ​ေလးကျဖဴစင္​သလို႐ိုးသားသလိုနဲ႔ ဘာ​ေတြၾကံစည္​​ေနလဲမသိဘူး...ကြၽန္​​ေတာ္​က​ေတာ့ဘယ္​သူ႔ကိုမွ မယံုၾကည္​သလို အ​ေရာတဝင္​လည္​းမ​ေနတတ္​ဘူး...သူ႔ရဲ႕​​ေအး​ေဆးတည္​ၿငိမ္​​ေနတဲ့ပံုကလည္​း ဟန္​​ေဆာင္​​ေနတာပဲဖစ္​မွာပဲ...အားနာ​ေနတဲ့ပံု​ေတြလုပ္​​ေန​ေပမဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​က​ေတာ့ အယံုၾကည္​ကိုမ႐ွိတာ...အစစအရာရာ
ျပည္​့စံု​ေနတဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔အိမ္​လို​ေနရာမ်ိဳးမွာလာ​ေနရတာ သူ႔အတြက္​ဘာနစ္​နာစရာ႐ွိလို႔လဲ...အဲ့တာကိုမ​ေနခ်င္​သလိုလို ဘာလိုလိုလုပ္​​ေန​ေသးတယ္​...အ​ေဆာင္​မွာ​ေနမလို႔တဲ့...အဟက္​...အပို​ေတြ...

သူသင္​​ေပးခဲ့တဲ့အခ်စ္​အ​ေၾကာင္​း❤Where stories live. Discover now