Part.22

1.2K 97 10
                                    

သူသင္​​ေပးခဲ့တဲ့အခ်စ္​အ​ေၾကာင္​း

Part.22

#Ming's View

ကြၽန္​​ေတာ္​ Pကိုခ်စ္​တယ္​ဆိုပီးဖြင္​့​ေျပာလိုက္​​ပီး Pျပန္​ခ်စ္​လာ​ေအာင္​ႀကိဳးစားခြင္​့​ေတာင္​း​ေပမဲ့ Pလက္​မခံမွာကို​ေတာ့​ေၾကာက္​​ေနမိတယ္​....ကြၽန္​​​ေတာ္​ဖြင္​့​ေျပာ​ေနရင္​း Pရဲ႕မ်က္​ႏွာ​ေပၚက ခံစားမႈအမ်ိဳးမ်ိဳး​ေျပာင္​းလဲ​ေနတာကို ျမင္​​ေနရတယ္​...ဒါ​ေပမဲ့ Pဘယ္​လိုဆံုးျဖတ္​မယ္​ဆိုတာကို​ေတာ့ခန့္​မွန္​းလို႔မရႏိုင္​ခဲ့ဘူး....Pကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုျငင္​းလိုက္​မွာမ်ားလား.....

#Kit: "ငါ...ငါလက္​ခံပါတယ္​..."

Pကလက္​ခံတယ္​တဲ့...ကြၽန္​​ေတာ္​့မွာP ျပန္​ခ်စ္​လာ​ေအာင္​ႀကိဳးစားခြင္​့ရပီဆိုတဲ့အသိ​ေၾကာင္​့ လူက​ဘာလုပ္​လို႔လုပ္​မိမွန္​းမသိလုိက္​​ေပမဲ့ သတိထားမိတဲ့အခ်ိန္​မွာ Pရဲ႕ႏႈတ္​ခမ္​းအိအိ​ေလးက ကြၽန္​​ေတာ္​့ႏႈတ္​ခမ္​းနဲ႔ထိရက္​သားဖစ္​​ေနပီ​ေလ...Pရဲ႕ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးက​ေနမခြာခ်င္​​ေပမဲ့ ႀကိဳးစား​့ဖို႔ကိုခုပဲခြင္​့ျပဳတယ္​ အခုပဲအသားယူတယ္​လို႔ Pထင္​မွာစိုးတာ​ေၾကာင္​့ ​ေနာက္​ကိုခ်က္​ခ်င္​းပဲဆုတ္​လိုက္​ပီး Pရဲ႕မ်က္​ႏွာ​ေလးကိုၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕Pမ်က္​ႏွာ​ေလးက ခရမ္​းခ်ဥ္​သီး​ေလးလိုရဲတြတ္​​ေန​တာကို​ေတြ႔လိုက္​ရ​ေတာ့တယ္​...

#Ming: " ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​...ကြၽန္​​ေတာ္​​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​​ေနာ္​...ကြၽန္​​ေတာ္​တမင္​လုပ္​လိုက္​တာမဟုတ္​ပါဘူး...အရမ္​း​ေပ​်ာ္​ပီးစိတ္​လြတ္​သြားလို႔ပါ....စိတ္​မဆိုးပါနဲ႔​ေနာ္​..."

#Kit's View

နမ္​း​ေနရာက​ေန႐ုုတ္​တရက္​ခြာပီး အသဲသန္​​ေတြ​ေတာင္​း ပန္​​ေနတဲ့ Mingေၾကာင္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​​ေၾကာင္​​ေတာင္​​ေတာင္​ ​ေတာင္​ဖစ္​သြားမိတယ္​...လူက သူ႔အနမ္​း​ေၾကာင္႔​့ရင္​ခုန္​သလိုလိုရင္​တုန္​သလိုလိုနဲ႔ ဒူး​ေတာင္​တုန္​သလိုဖစ္​​ေနပါတယ္​ဆို သူကအလန္​႔တၾကား​ေတြထ​ေတာင္​းပန္​​ေနတယ္​...မ်က္​ႏွာ​ေတြကလည္​းတ႐ွိန္​း႐ွိန္​းနဲ႔ ပူလာသလိုပဲ...

သူသင္​​ေပးခဲ့တဲ့အခ်စ္​အ​ေၾကာင္​း❤Where stories live. Discover now