Part.20

1.3K 95 4
                                    

သူသင္​​ေပးခဲ့တဲ့အခ်စ္​အ​ေၾကာင္​း

Part.20

#Ming's View

ကြၽန္​​ေတာ္​မနက္​ႏိုးလာ​ေတာ့ P'Kitကိုဖက္​ရက္​သားနဲ႔အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနတာကိုသတိထားမိလိုက္​တယ္​...Pကလည္​းကြၽန္​​ေတာ့္​ကိုျပန္​ဖက္​ထားတယ္​ဗ်...မနက္​ႏိုးႏိုးခ်င္​းကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕ပါးစပ္​ႀကီးကလည္​း စိမရႏိုင္​​ေအာင္​ျပံဳးၿဖီး​ေန​ေတာ့တာ​ေပါ့ဗ်ာ...မနက္​​ေစာ​ေစာမွာ​ေတာင္​ Pရဲ႕မ်က္​ႏွာ​ေလးက ခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​း​ေနတယ္​ဗ်...ကြၽန္​​​ေတာ္​ ​ေငး​ေကာင္​း​ေကာင္​းနဲ႔ Pရဲ႕မ်က္​ႏွာ​ေလးကို​ေငး​ေနတုန္​း Pႏိုးလာ​ေတာ့ကြၽန္​​ေတာ္​ျပန္​အိပ္​ခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​​ေနလိုက္​မိတယ္​...

ကြၽန္​​ေတာ္​့မ်က္​ႏွာကိုခန​ေလာက္​​ေငးၾကည္​့ပီးတာနဲ႔ Pကကြၽန္​​ေတာ္​ဖက္​ထားတာတဲ့လက္​ကိုဖယ္​ဖို႔ႀကိဳးစား​ေတာ့တာပဲ...သူ႔ခမ်ာဖယ္​ကလည္​းဖယ္​ခ်င္​ ကြၽန္​​ေတာ္​ႏိုးမွာလည္​း​ေၾကာက္​နဲ႔ဖစ္​​ေနတဲ့ပံု​ေလးကတကယ္​ အသဲယားဖို႔​ေကာင္​းလြန္​းတယ္​...ကြၽန္​​ေတာ္​လည္​းစခ်င္​တာနဲ႔ သူကြၽန္​​ေတာ္​့လက္​ကိုဖယ္​ဖို႔ႀကိဳးစားလိုက္​တိုင္​း သူ႔ကိုတင္​း​ေန​ေအာင္​ ျပန္​ျပန္​ဖက္​ထားလိုက္​တယ္​...ကြၽန္​​ေတာ္​ဖက္​လိုက္​ရင္​ ကြၽန္​​ေတာ္​ႏိုးသြားမွာစိုးလို႔မလႈပ္​ပဲၿငိမ္​ၿငိမ္​သြားလိုက္​ မႏိုးဘူး​ဆိုတာ​ေသခ်ာမွျပန္​ဖယ္​လိုက္​လုပ္​​ေနတဲ့ပံု​ေလးကိုသနားလို႔ ​ေနာက္​ဆံုးကြၽန္​​ေတာ္​ပဲအ​ေလ်ာ့​ေပးပီးစ​ေနတာကိုရပ္​လိုက္​​ေတာ့တယ္​...

ကြၽန္​​ေတာ္​ ဖက္​ထားတဲ့လက္​ကိုဖယ္​ပီးတာနဲ႔​ေရခ်ိဳးခန္​းဆီကိုကိုယ္​​ေဖာ့ပီးတလွမ္​းခ်င္​းထြက္​သြား​ေတာ့တယ္​​ေလ...​Pေရခ်ိဳးခန္​းထဲဝင္​သြားပီဆိုတာ​ေသခ်ာ​ေတာ့မွ ကြၽန္​​ေတာ္​လည္​း အိပ္​​ေနရာကထထိုင္​ပီး ရီမိ​ေတာ့တယ္​... ခုနထဲကရီခ်င္​​ေနတာကိုမနည္​းထိန္​းထားရတာ...တကယ္​ပါ ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕ Pပိစိ​ေလးဟာ​ေလ ဘာ​ေလးမွန္​းမသိ​ေအာင္​ ခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းလြန္​းတာပါ...

​ေရခ်ိဳးခန္​းထဲဝင္​သြားတာ​ေတာ္​​ေတာ္​ၾကာတဲ့အထိ ထြက္​မလာ​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​တံခါး​ေခါက္​ပီး​ေခၚလိုက္​မိတယ္​... ​ေရခ်ိဳးတာ​အရမ္​းၾကာ​ေနပီဆို​ေတာ့ ​ေနမ​ေကာင္​းဖစ္​မွာစိုးလို႔ပါ...ကြၽန္​​ေတာ္​​ေခၚမွာပဲ ​ေရခ်ိဳးခန္​းထဲကထြက္​လာ​ေတာ့တယ္​​ေလ...လူပိစိ​ေလးမွာbathrobe ႀကီးတကားကားနဲ႔ ပီး​ေတာ့​ေခါင္​းကလည္​း​ေရ​ေတြစို​ေန​ေသးတယ္​...

သူသင္​​ေပးခဲ့တဲ့အခ်စ္​အ​ေၾကာင္​း❤Where stories live. Discover now