Part.2

1.7K 108 2
                                    

သူသင္​​ေပးခဲ့တ​ဲ့အခ်စ္​အ​ေၾကာင္​း

Part.2

#Ming's view

ဒီ​ေန႔မိုးလင္​းထဲကတစ္​အိမ္​လံုးအလုပ္​​ေတြ႐ႈပ္​​ေနၾကတယ္​... ဘာ​​ေတြလုပ္​​ေနၾကမွန္​းကိုမသိဘူး...ကြၽန္​​ေတာ္​့​ေဘးကပ္​ရပ္​အခန္​းကိုလည္​းသန္​႔႐ွင္​း​ေရး​ေတြလုပ္​ အိပ္​ရာခင္​း​ေတြလဲပီး တ​ေယာက္​​ေယာက္​​အဆင္​သင္​့​ေနလို႔ရ​ေလာက္​တဲ့ပံုစံအထိကိုျပင္​ဆင္​ထားတာ...

ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔အိမ္ပံုစံကိုအရင္​​ေျပာျပရမယ္​ဆိုရင္​ အိမ္​က၂ထပ္​တိုက္​​ေလးကို အ​ေဖကိုယ္​တိုင္​ဒီဇိုင္​းဆြဲပီး​ေဆာက္​ထားတာ​ေလ...ပံုမွန္​၂ထပ္​တိုက္​​ေတြနဲ႔မတူတာက အိမ္​အလံုးႀကီး၂ထပ္​တိုက္​ရဲ႕​ေဘးမွာ တထပ္​တိုက္​ပု​ေလးတြဲရက္​ပံုစံ​ေလးပါ​ထဲ့​ေဆာက္​ထားတာ...ကြၽန္​​ေတာ္​ အင္​ဂ်င္​နီယာဖစ္​ခ်င္​တာ အ​ေဖ့ရဲ႕​ေသြးပါလို႔ပဲဆိုပါ​ေတာ့...

အိမ္​အ​ေၾကာင္​းဆက္​​ေျပာရရင္​ ​ေအာက္​ထပ္​မွာ ဧည္​့ခန္​း မီးဖိုခန္​းအျပင္​ အိပ္​ခန္​း၂ခန္​း႐ွိတာမွာ အခန္​းႀကီးက​ေတာ့ ပါးနဲ႔မား​ေနတယ္​...အခန္​း​ေသးက​ေတာ့ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔နဲ႔​ေဆြမ်ိဳးနီးစပ္​​ေတာ္​တဲ့အိမ္​အကူအန္​တီႀကီး​ေနတယ္​...အ​ေပၚထပ္​မွာ​ေတာ့ ဘုရားခန္​းရယ္​ ဧည္​့ခန္​းအ​ေသး​ေလးတခုရယ္​ အိပ္​ခန္​း၄ခန္​းရယ္​႐ွိတယ္​...ညီ​ေလးနဲ႔ညီမ​ေလးကအိပ္​ခန္​းတခန္​းစီ​ေနပီး ၂ခန္​းက​ေတာ့ဧည္​့သည္​လာရင္​တည္​းတဲ့အလြတ္​​ေပါ့...

ကြၽန္​​ေတာ္​က​ေတာ့ ခုန​ေျပာခဲ့တဲ့ တြဲရက္​​ေဆာက္​ထားတဲ့တထပ္​တိုက္​ပု​ေလးမွာ​ေနတာ​ေလ...ကြၽန္​​ေတာ္​့ဘက္​တိုက္​ပု​ေလးမွာ ဧည္​့ခန္​း​ပံုစံ​ေလးတခုရယ္​...ဧည္​့ခန္​းဆိုတာထပ္​​ေသခ်ာ​ေျပာရရင္ဂိမ္​းစက္​​ေတြဆင္​ထားတဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ဂိမ္​း​ေဆာ့တဲ့​ေနရာ​ေပါ့...
အိပ္​ခန္​းက​ေတာ့၂ခန္​းပါတယ္​...တခန္​းကကြၽန္​​ေတာ္​​ေနပီး ​ေနာက္​တခန္​းက​ေတာ့ ဒီတိုင္​း ပိတ္ထားတာၾကာလွပီ...ဧည္​့သည္​လာရင္​လည္​း၂ထပ္​တိုက္​ဖက္​မွာပဲ​တည္​းခိုင္​းတာ​ေလ...ဟိုဘက္​၂ထပ္​တိုက္​နဲ႔ကြၽန္​​ေတာ္​့တိုက္​ပု​ေလးၾကားထဲမွာ ဟိုဘက္​ဒီဘက္​သြားရလြယ္​​ေအာင္​တံခါးတစ္​ခ်ပ္​ေတာ့ထားထားတယ္​...

သူသင္​​ေပးခဲ့တဲ့အခ်စ္​အ​ေၾကာင္​း❤Where stories live. Discover now