Part.10

1.4K 102 4
                                    

သူသင္​​ေပးခဲ့တဲ့အခ်စ္​အ​ေၾကာင္​း

Part.10

#Ming's View

ဘာလိုလိုနဲ႔ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔​ေက​်ာင္​း​ေတြ​ေတာင္ဖြင္​့ပီ​ေလ...ကြၽန္​​ေတာ္​လည္​း အင္​ဂ်င္​နီယာ႒ာနမွာပထမႏွစ္​စတတ္​​​သလို Pပိစိလည္​း ​ေဆး႒ာနမွာ​ေက်ာင္​းတတ္​​ေနပီမို႔ အရင္​လိုအိမ္​မွာ​ေနသလို​ေတာ႔ ေတြ႔ရတဲ႔အခ်ိန္​မမ်ား​ေတာ့ဘူး​ေပါ့...​ေက်ာင္​းကျပန္​ရင္​လည္​း ကြၽန္​​ေတာ္​ကသိတဲ့အတိုင္​း​ေျခ​ေဗြပါတဲ့သူဆို​ေတာ့ အိမ္​ကို​ေနာက္​က်မွပဲျပန္​​ေရာက္​တာမ်ားတယ္​...ကြၽန္​​ေတာ္​ျပန္​​ေရာက္​တဲ့အခ်ိန္​ဆိုရင္​ သူ႔ကိုမ​ေတြ႔ရတာကမ်ားပါတယ္​...သူက အခန္​းထဲ​ေစာ​ေစာဝင္​တတ္​သလို အခန္​းထဲမွာပဲအ​ေနမ်ားတယ္​​ေလ...တခါတ​ေလ ကြၽန္​​ေတာ္​​ေစာ​ေစာျပန္​လာတဲ့​ေန႔မ်ိဳး​ေတြမွာ​ေတာင္​မွ တခါတ​ေလပဲ​ေတြ႔ရတာ...

သူကစာ​ေတာ္​သလိုစာလည္​းအရမ္​းႀကိဳးစား​ေတာ့ ​
ေက်ာင္​းစတတ္​တဲ့​ေန႔ကစပီး စာ​ေလ့လာတာနဲ႔ပဲ
အခ်ိန္​ကုန္​​ေနတတ္​တာ​ေလ...အရီအျပံဳးနည္​းတဲ့အဲ့​ေအးတိ​ေအးစက္​​ေလးက ကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔ဆိုရင္​ပိုပီး​ေတာင္​​ေသြး​ေအးလြန္​းသလိုပဲ...ဒါ​ေပမဲ့သူ႔သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြနဲ႔ဆိုရင္​​ေတာ့ သူကတျခားတ​ေယာက္​​ေျပာင္​းသြားတယ္​လို႔ထင္​ရ​ေလာက္​​ေအာင္​ကို တတ္​ႂကြ​ျပံဳးရႊင္​​ေနတတ္​တာ...အထူးသျဖင္​့Beam ဆိုတဲ့​တ​ေယာက္​နဲ႔ဆိုရင္​ အျမဲတမ္​းရီ​ေနတတ္​တယ္​...

ကြၽန္​​ေတာ္​အဲ့တ​ေယာက္​ကို​ေတာင္​အားက်သလိုဖစ္​လာမိတယ္​ဗ်...အရာရာျပည့္စံု​ေနတဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ဘဝမွာ သူမ်ားကိုအားက်မိတယ္​ဆိုတာ ဒါပထမဆံုးအႀကိမ္​ပဲ...ကြၽန္​​ေတာ္​လည္​း သူ႔ရဲ႕အျပံဳး​ေတြကိုဖန္​တီး​ေပးနုိင္​တဲ့သူ ဖစ္​ခ်င္​မိတယ္​...ကိ္ုယ္​တိုင္​​ေတာင္​မသိလိုက္​ခင္​မွာပဲ သူကကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕စိတ္​ထဲမွာ ​​ေနရာယူပီး​ေနပီ​ေလ...ဒါ​ေပမဲ့ အဲ့တာကိုသူသိ​ေအာင္​ ဖြင္​့​ေျပာဖို႔ သူျမင္​​ေအာင္​ျပဖို႔ အစီစဥ္​​ေတာ့ကြၽန္​​ေတာ္​့မွာမ႐ွိဘူး...ဘာလို႔လည္​းဆို​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕မာန​ေတြက ကိုယ္​့ကိုမပတ္​သတ္​ခ်င္​တဲ့သူကို အတင္​းသြား​ေရာရ​ေလာက္​​ေအာင္​ခြင္​့မျပဳဘူး​ေလ...
အဲ့ဒီ​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕စိတ္​​ေတြကို အသားက်​ေနတဲ့က်ြန္​​ေတာ္​့ရဲ႕ဘဝ​ေနထိုင္​မႈပံုစံထဲမွာပဲ ႏွစ္​ထားလိုက္​မိ​ေတာ့တယ္​....

သူသင္​​ေပးခဲ့တဲ့အခ်စ္​အ​ေၾကာင္​း❤Where stories live. Discover now