Part.23

1.5K 107 19
                                    

သူသင္​​ေပးခဲ့တဲ့အခ်စ္​​အ​ေၾကာင္​း

Part.23

#Kit's View

ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ရဲ႕ဟန္​းနီးမြန္​းမွာအရမ္​း​ေပ်ာ္​ခဲ့ရသလို Mingကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုဘယ္​​ေလာက္​အ​ေလးထားပီး ခ်စ္​တယ္​ဆိုတာကိုလည္​းသိခဲ့ရလို႔ ​ေက်နပ္​​ေနမိတယ္​...သူ႔လို ​ေကာင္​မ​ေလး​ေတြထည္​လဲတြဲ​ေနတဲ့သူက ​အဲ့​ေလာက္​​ေလး​ေလးနက္​နက္​ခ်စ္​တတ္​မယ္​လို႔လဲ မထင္​ခဲ့မိဘူး​ေလ...ဒါ​ေပမဲ့ အခု​ေတာ့ သူ႔ရဲ႕အခ်စ္​​ေတြကို ကြၽန္​​ေတာ္​ယံုၾကည္​မိ​ေနပီ...

ဟန္​းနီးမြန္​းကျပန္​လာပီး သိပ္​မၾကာခင္​မွာပဲ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔၂​ေယာက္​​ေနရမဲ့အိမ္​​ေလးက ပီးသြားပီမို႔ အဲ့အိမ္​မွာပဲ​ေျပာင္​း​ေနဖို႔ဆံုးျဖတ္​လိုက္​ၾကတယ္​...

ဒီ​ေန႔ကအဲ့ဒီအိမ္​​ေလးကို​ေျပာင္​းလာတဲ့ပထမဆ​ံုး​ေန႔​ဆို​ေပမဲ့ တျခားပစၥည္​း​ေတြက အဆင္​သင္​့​ေနရာခ်ပီးသားမို႔ ကိုယ္​့ရဲ႕အသံုး​ေဆာင္​ပစၥည္​း​ေတြကိုပဲ​ေနရာခ်ဖို႔လို​ေတာ့တယ္​​ေလ...

အခန္​းလား....တ​ေယာက္​တခန္​းခြဲအိပ္​မယ္​လို္​့ထင္​​ေနတာလား...မထင္​ပါနဲ႔ဗ်ာ....အိမ္​မ​ေျပာင္​းခင္​ထဲက Mingကတဂ်ီဂ်ီနဲ႔ အိမ္​​ေျပာင္​းပီးရင္​ အခန္​းခြဲမအိပ္​ႏိုင္​ဘူး​ေနာ္​ဆိုတာႀကီးပဲ​ေျပာ​ေန​ေတာ့တာ​ေလ...ခုလည္​းၾကည္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕အသံုး​ေဆာင္​ပစၥည္​း​ေတြနဲ႔ သူ႔ရဲ႕အသံုး​ေဆာင္​ပစၥည္​း​ေတြကို အသဲသန္​​ေတြတခန္​းထဲမွာ ​ေနရာခ်​ေန​ေလရဲ႕​ေလ....

ဘယ္​သူကသူနဲ႔အခန္​းခြဲအိပ္​မယ္​​ေျပာ​ေနလို႔လဲ မသိပါဘူး...ကြၽန္​​ေတာ္​က​ေရာ သူနဲ႔အခန္​းခြဲပီးအိပ္​ႏိုင္​မယ္​ ထင္​​ေနတာလားပဲ...ဟင္​့အင္​း...မအိပ္​ႏိုင္​ပါဘူး....သူ႔ရင္​ခြင္​​ေႏြး​ေႏြးထဲမွာအိပ္​ရတာကို ကြၽန္​​ေတာ္​အသားက်​ေနပီ​ေလ....ဒါ​ေပမဲ့ အဲ့တာကိုသူသိ​ေအာင္​​ေတာ့ မ​ေျပာျပခ်င္​​ေသးပါဘူး...

ကိုယ္​့အ​ေတြးနဲ႔ကိုယ္​ၿငိမ္​​ေနတုန္​း....

#Ming: "P'...ကြၽန္​​ေတာ္​ပစၥည္​း​ေတြ​ေနရာခ်လို႔ပီး​ေတာ့မယ္​....P ကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔ဒီအခန္​းထဲမွာပဲ တူတူအိပ္​ရမွာ​ေနာ္​..."

သူသင္​​ေပးခဲ့တဲ့အခ်စ္​အ​ေၾကာင္​း❤Where stories live. Discover now