Part.15

1.2K 92 9
                                    

သူသင္​​ေပးခဲ့တဲ့အခ​်စ္​အ​ေၾကာင္​း

Part.15

#Kit's View

Mingkwan ဆိုသည္​မွာ ကြၽန​္​​ေတာ္​့ကိုစိတ္​တိုပီး​ေသ​ေအာင္​လုပ္​ဖို႔မ​်ား လူဖစ္​လာသလားမသိပါဘူးဗ်ာ...ခုလည္​း ၾကည္​့​ေလ လက္​ကိုပိုင္​စိုးပိုင္​နင္​းနဲ႔ဆြဲလာတာဆိုတာ ပါး​ေ႐ွ႕မွာမို႔ဘာမွမ​ေျပာတာကိုအ​ေကာင္​းထင္​​ေနလား
မသိဘူး...ပါးမျမင္​​ေတာ့မဲ့​ေနရာ​ေရာက္​တာနဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​သူ႔လက္​ကိုခါခ်လိုက္​တယ္​...

#Kit: "ဘယ္​လိုဖစ္​လို႔ငါ့လက္​ကိုလာဆြဲ​ေနတာလဲ..."

#Ming: "Pကလည္​း ကြၽန္​​ေတာ္​ကဂ႐ုတစိုက္​နဲ႔​လက္​​ေလးတြဲပီး​ေခၚလာတာကို..."

#Kit: "မလိုဘူး...အပို​ေတြမလုပ္​နဲ႔...ပံုမွန္​ပဲဆက္​ဆံ..."

#Ming: "ဟုတ္​ကဲ့ပါP..."

​ေျပာလိုက္​​ရင္​လည္​း သနားကမားမ်က္​ႏွာငယ္​​ေလးနဲ႔...လုပ္​လိုက္​ရင္​လည္​း ​ေျပာခ်င္​စရာႀကီးပဲ...တကယ္​ပါဗ်ာ ဒီ​ေကာင္​​ေလးနဲ႔ပတ္​သတ္​ရင္​လူက စိတ္​႐ႈပ္​စရာ​ေတြနဲ႔ကို အသားက်​ေနပါပီ...

#Kit: "ဒီ​ေန႔မင္​းဘယ္​သြားဖို႔အစီစဥ္​ဆြဲထားလဲ..."

ကြၽန္​​ေတာ္​စကားျပန္​စ​ေျပာလိုက္​မွ မ်က္​ႏွာကျပန္​ျပံဳးလာပီး...

#Ming: "႐ုပ္​႐ွင္​ၾကည္​့မယ္​...ကစားကြင္​းသြားမယ္​...မုန့္​႔သြားစားမယ္​...​ေ႐ွာ့ပင္​ထြက္​မယ္​...ပီး​ေတာ့..."

ဘုရား...ဘုရား...တရက္​မွာဘယ္​ႏွနာရီ႐ွိတယ္​လို႔မ်ား သူထင္​​ေနတာလဲ...ဒါ​ေတြအကုန္​လုပ္​ရင္​​ေနာက္​​ေန႔ကူးတာ​ေတာင္​ပီးမွာမဟုတ္​ဘူး...ဒါ​ေတာင္​သူက မပီး​ေသးတဲ့ပံုနဲ႔ ​ေမး​ေစ့ကိုလက္​ညႇိဳးပုတ္​ပုတ္​ပီးစဥ္​းစား​ေန​ေသးတာ...နဂိုက မွကြၽန္​​ေတာ္​ကလူ႐ႈပ္​တာမႀကိဳက္​တာ...သူလုပ္​မွာ​ေတြက လူမ်ားတဲ့​ေနရာကိုသြားမွာ​ေတြႀကီးပဲ...သူနဲ႔ကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔ အဲ့ဒီမွာစ​ေတြ႔ပီ​ေလ...

#Kit: "အဲ့တာ​ေတြအကုန္​လံုးကိုတ​ေန႔ထဲလုပ္​လို႔ ဘယ္​လိုလုပ္​ပီးမလဲ...နည္​းနည္​းပါးပါး စဥ္​းစားပါဦးလား...ပီး​ေတာ့ပါးကိုည​ေန​ေစာ​ေစာျပန္​လာမယ္​လို္​့​ေျပာခဲ့တယ္​​ေလ..."

သူသင္​​ေပးခဲ့တဲ့အခ်စ္​အ​ေၾကာင္​း❤Where stories live. Discover now