Part.13

1.3K 115 9
                                    

သူသင္​​ေပးခဲ့တဲ့အခ်စ္​အ​ေၾကာင္​း

Part.13

#Kit's View

ဒီ​ေန႔ပါး​ေရာက္​လာမယ္​ဆိုလို႔​ေက်ာင္​းကျပန္​တာနဲ႔ အိမ္​ကိုပဲတန္​းျပန္​လာခဲ့လိုက္​တယ္​...ဒါ​ေတာင္​မွ ဟိုMing
ဆိုတဲ့​ေတ်ာက္​က ဟိုသြားမယ္​ဒါစားမယ္​ လုပ္​​ေန​ေသး
တယ္​...ကြၽန္​​ေတာ္​့ကားကပ်က္​​ေနလို႔ သူ႔ကား​ေလးလိုက္​စီးတာ၃ရက္​ပဲ႐ွိ​ေသးတယ္​...သူ႔ရဲ႕ဟို​သြားခ်င္​ဒါစားခ်င္​ အ​ေၾကာင္​းကိစၥ​ေတြကိုျငင္​းရတာကအလုပ္​တလုပ္​...တ​ေန႔တ​ေန႔မ႐ိုးႏိုင္​တဲ့အ​ေၾကာင္​းျပခ်က္​​ေတြကို ဘယ္​ကဘယ္​လို႐ွာလာလဲမသိပါဘူးဗ်ာ...သူ႔ကား​ေလးတခါတ​ေလ လိုက္​စီးမိပါတယ္​ သူ႔ကားစီးလို႔ဘာ​ေကြၽးရမယ္​ညာ​ေကြၽးရမယ္​ကပါ​ေသး...​​ေနာက္​တခါအဲ့ဆိုင္​သြားရင္​ ​Pေကာ္​ဖီ​ေတာ့ လံုးဝမ​ေသာက္​ရ​ေတာ့ဘူး​ေနာ္​ ဆိုတာကပါ​ေသး...ဘယ္​သူကသူနဲ႔​ေနာက္​တ​ေခါက္​ထပ္​သြားမယ္​ ​ေျပာလုိ႔လဲ...

ခုလည္​းၾကည္​့​ေလ...အိမ္​ျပန္​တဲ့လမ္​းတ​ေလ်ွာက္​လံုး ​ေပါက္​​ေပါက္​​ေဖာက္​​ေနတာ...သူ႔ကိုအဲ့​ေလာက္​စကားမ်ားလိမ့္​့မယ္​လို႔ကိုမထင္​ခဲ့မိတာ...ဟူး...ကားပ်က္​တဲ့အခ်ိန္​​ေလးပဲ သည္​းခံKit...သည္​းခံ....

#Ming: "P'Kit..."

​ေခၚျပန္​ပီ...သူP'Kit ဆိုကြၽန္​​ေတာ့ဘာ​ေတြ
နားညီးမလဲဆိုပီးလန္​႔​ေနပီရယ္​...

#Kit: "အင္​း​ေျပာ..."

#Ming: "မနက္​ဖန္​​ေက်ာင္​းပိတ္​တယ္​​ေနာ္​..."

#Kit: "အင္​း​ေလ...ပံုမွန္​လည္​းweek end days ​ေတြ​ေက်ာင္​းပိတ္​​ေနၾကပဲဟာ...ဘာထူးဆန္​းလို႔လဲ..."

#Ming: "​ေက်ာင္​းပိတ္​ရက္​မွာ Pနဲ႔ကြၽန္​​ေတာ္​အျပင္​သြားၾကရ​ေအာင္​...Pလည္​းဒီ​ေရာက္​ထဲက အျပင္​ကို​ေသခ်ာထြက္​မလည္​ဖစ္​​ေသးဘူးမွလား..."

လာျပန္​ပီ ​ေနာက္​တမ်ိဳး...ဒီ​ေကာင္​​ေလး တကယ္​တကယ္​ တ​ေန႔တမ်ိဳးမ႐ိုးရဘူး...ျငင္​းရလြန္​းလို႔လည္​း ျငင္​းရတဲ့သူ​ေတာင္​အားနာ​ေနပီ...သူက​ေတာ့ အားနာရ​ေကာင္​းမွန္​းကို မသိတာ...မတတ္​ႏုိင္​ဘူးဆက္​ျငင္​းရမွာပဲ...သူကြၽန္​​ေတာ္​့ကို တကယ္​့စိတ္​ရင္​းနဲ႔ဒီလိုဆက္​ဆံ​ေနတယ္​ဆိုတာကို မယံုႏိုင္​​ေသးဘူးရယ္​...

သူသင္​​ေပးခဲ့တဲ့အခ်စ္​အ​ေၾကာင္​း❤Where stories live. Discover now