Part.7

1.2K 99 3
                                    

သူသင္​​ေပးခဲ့တဲ့အခ်စ္​အ​ေၾကာင္​း

Part.7

#Kit's View

ဘာလိုလိုနဲ႔ဒီအိမ္​​ေရာက္​တာ​ေတာင္​တပတ္​ျပည္​့​ေတာ့မွာပါလား...တအိမ္​သားလံုးက ကြၽန္​​ေတာ္​့အ​ေပၚလည္​း လို​ေလ​ေသးမ႐ွိဂ႐ုစိုက္​ၾကပါတယ္​...ဟို​ေခ်​ေတ​ေတ​ေတ်ာက္​ကလြဲရင္​​ေပါ့...သူကအိမ္​ကပ္​​ေလ့သိပ္​မ႐ွိ​ေတာ့ကြၽန္​​ေတာ္​သူနဲ႔မ်က္​ႏွာခ်င္​းဆိုင္​​ေတြ႔တယ္​ဆိုတလည္​း ႐ွားပါတယ္​...

​ေက်ာင္​း​​ေျပာင္​းဖို႔လုပ္​​ေနတဲ့ဟို၂​ေကာင္​လည္​း စာမလာ သတင္​းမၾကား...အဆင္​မွ​ေျပၾကရဲ႕လားမသိဘူး ဖုန္​း​ေလးဘာ​ေလးလွမ္​းဆက္​ဦးမွပါ...Phaဆီ​ေခၚရင္​ အက်ိဳး​ေၾကာင္​းပို​ေသခ်ာသိရမယ္​ထင္​တယ္​...ဟိုအတီးဆီဆိုရင္​ ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုသူအရင္​စ​ေနခြၽွဲ​ေနတာနဲ႔ ​ေမးဖစ္​မွာကိုမဟုတ္​ဘူး...Phaဖုန္​းကို​ေခၚလိုက္​​ေတာ့...

#Pha: "Hello Kit..."

#Kit: "Hello Pha...မင္​းတို႔​ေက်ာင္​း​ေျပာင္​းဖို္​့လုပ္​​ေနတဲ့ကိစၥအဆင္​​ေျပရဲ႕လားလို႔လွမ္​း​ေမးတာ..."

#Pha: "မဟုတ္​​ေတာင္​ ငါလည္​းမင္​းဆီ ဒီညဖုန္​းလွမ္​းဆက္​မလို႔ပဲ...​ေက်ာင္​း​ေျပာင္​းတဲ့ကိစၥအားလံုးစီစဥ္​ပီးပီ...​အဲ့ဒီမွာ​ေနဖို႔အတြက္​​ေက်ာင္​းကအ​ေဆာင္​ကိုလည္​း တခါတည္​းခ်ိတ္​ပီးပီ...​ေက်ာင္​းဖြင္​့ဖို႔ကလည္​း၂ရက္​​ေလာက္​ပဲလိုတာဆို​ေတာ့ငါတို္​့မနက္​ဖန္​flightနဲ႔လာ​ေတာ့မလို႔..."

#Kit: "Wowတကယ္​လား...​ေကာင္​းတာ​ေပါ့ ငါလည္​း တ​ေန႔တ​ေန႔အိမ္​ထဲမွာႀကီးပဲ အ​ေဖာ္​လည္​းမ႐ွိ​ေတာ့အျပင္​မထြက္​ဖစ္​ပါဘူးကြာ...မင္​းတို႔လာမယ္​ဆို​ေတာ့ ငါလည္​း အ​ေဖာ္​ရပီ​ေပါ့..."

#Pha: "ဒါနဲ႔ငါတို႔နက္​ဖန္​ည​ေန​၅နာရီ​ေလာက္​​ေရာက္​မယ္​ထင္​တယ္​...မင္​းလာႀကိဳမွာလား..."

#Kit: "Okay​ေလ ငါလာႀကိဳမယ္​...C yaa Tmr..."

#Pha: "See U Kit..."

Phaနဲ႔ဖုန္​း​ေျပာပီးစိတ္​ထဲမွာ ​​​ေပ်ာ္​သလို​ ခံစားလိုက္​ရတယ္​ သူတို့၂​ေယာက္​​နဲ႔တူတူ​ေက်ာင္​းတတ္​ရရင္​ ဘာပဲဖစ္​ဖစ္​ကြၽန္​​ေတာ္​ မသိတဲ့သူ​ေတြၾကားမွာသိပ္​အ​ေနမၾကပ္​ရ​ေတာ့ဘူး​ေပါ့...

သူသင္​​ေပးခဲ့တဲ့အခ်စ္​အ​ေၾကာင္​း❤Where stories live. Discover now