Part.3

1.4K 89 2
                                    

သူသင္​​ေပးခဲ့တဲ့အခ်စ္​အ​ေၾကာင္​း

Part.3

#Kit's View

ပါးက​ေျပာစရာ႐ွိတယ္​ဆိုပီး​ေခၚလို႔ကြၽန္​​ေတာ္​​ေအာက္​ထပ္​ကိုဆင္​းခဲ့လိုက္​​တယ္​...ပါးကဧည္​့ခန္​းထဲမွာကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုထိုင္​​ေစာင္​့​ေနတာကို​ေတြ႔ပီး ဧည္​့ခန္​းထဲကိုကြၽန္​​ေတာ္​ ဝင္​သြားလိုက္​တယ္​...

#Kit : "ပါး သားကို​ေျပာစရာ႐ွိလို႔ဆို..."

#Kit's Dad : "ဟုတ္​တယ္​သား...ထိုင္​ဦး..."

ကြၽန္​​ေတာ္​ဝင္​ထိုင္​လိုက္​​ေတာ့

#Kit's Dad : "သား​ေက်ာင္​း​ေျပာင္​းရမယ္​သား...သား​ေက်ာင္​း​ေျပာင္​းဖို႔ကိစၥ​ေတြအကုန္​ ပါးစီစဥ္​ပီးပီ..."

ပါးဆီကမ​ေမ်ွာ္​လင္​့ထားတာကိုၾကားလိုက္​ရလို႔ကြၽန္​​ေတာ္​အံ့ျသသြားမိတယ္​...

#Kit : "ဘာဖစ္​လို႔လဲပါး...သားဒီမွာလည္​းအကုန္​အဆင္​​ေျပ​ေနတာပဲကို..."

#Kit's Dad : "​ေဆး​ေက်ာင္​း​ေကာင္​း​ေကာင္​းမွာတတ္​​ေစခ်င္​လို႔ ပါးစီစဥ္​လိုက္​တာ...သားကိုႀကိဳမ​ေျပာဘူးဆိုတာက သားကပါးစကားနား​ေထာင္​ပီးသားဆို​ေတာ့ သ​ေဘာတူမယ္​ဆိုတာသိလို႔ပါ..."

#Kit : "ဟုတ္​ကဲ့ပါး...ဒါဆိုသားအ​ေဆာင္​မွာ​ေနရမွာ​ေပါ့​ေနာ္​..."

#Kit's Dad : "မဟုတ္​ဘူးသား...ပါးနဲ႔​ေရာသားရဲ႕မားနဲ႔ပါ ငယ္​ငယ္​​ေလးထဲကခင္​တဲ့ သူ၂​ေယာက္​႐ွိတယ္​...သူတိုု႔အိမ္​မွာသား​ေနရမွာ..."

#Kit : "ဒါ​ေပမဲ့သားနဲ႔ကသိလည္​းမသိသလို တခါမွလည္​းမျမင္​ဖူးဘူး​ေလပါးရဲ႕...အဆင္​​ေျပပါ့မလား..."

#Kit's Dad : "အဆင္​​ေျပပါတယ္​...ပါးအကုန္​စီစဥ္​ပီးသြားပီ...သူတို႔နဲ႔လည္​း​ေျပာပီးသြားပီ...သူတို႔ဆီသားပံုကိုပို႔​ေပးပီး သားအ​ေၾကာင္​းကို​ေျပာျပထားပီးသား... သူတို႔ကသားကိုျမင္​ဖူးပီးသလို သားအ​ေၾကာင္​းလဲသိသင္​့သ​ေလာက္​သိထားပီးသားပါ... သူတို႔မွာသားသမီး၃​ေယာက္​႐ွိတယ္​...သားထပ္​​ေတာ့အကုန္​ငယ္​ၾကတယ္​ထင္​တယ္​...စိတ္​မပူပါနဲ႔...သူတို႔ကသ​ေဘာ​ေကာင္​းပီးသားပါ..."

သူသင္​​ေပးခဲ့တဲ့အခ်စ္​အ​ေၾကာင္​း❤Where stories live. Discover now