Part.6

1.2K 112 6
                                    

သူသင္​​ေပးခဲ့တဲ့အခ်စ္​​အ​ေၾကာင္​း

Part.6

#Kit's View

ခရီးပန္​းပီးအိပ္​​ေပ်ာ္​သြားလိုက္​တာအခုမွပဲႏိုး​ေတာ့တယ္​... ဖုန္​းကိုလွမ္​းယူပီးနာရီၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့...

#Kit: "အိုး...၅နာရီ​ေတာင္​ထိုး​ေနပီပဲ...​ေရ​ေလးဘာ​ေလးထခ်ိဳးဦးမွပါ..."

Kitခရီး​ေဆာင္​အိတ္​ကိုဖြင္​့တဘက္​ကိုထုတ္​ပီး​ေရခ်ိဴးခန္​း
ထဲဝင္​လာခဲ့တယ္​...​ေခါင္​း​ေလ်ွာ္​​ေရခ်ိဳးပီးမွပဲ လူ​ေရာစိတ္​​ေရာလန္​းဆန္​းသြားသလိုခံစားရ​ေတာ့တယ္​...​ေရခ်ိဳးခန္​း
ထဲကထြက္​ ​​ခရီး​ေဆာင္​အိတ္​ထဲက​ေနအက်ီၤအျဖူနဲ႔​
ေဘာင္​းဘီတို​ေလးတထည္​ကိုဆြဲထုတ္​ပီးဝတ္​လိုက္​တယ္​...

အက်ီၤ​ေတြကို​ေတာ့ညမွပဲ အဝတ္​ဗီဒိုထဲထဲ့ပါ​ေတာ့မယ္​​ေလ...ခု​ေတာ့အခန္​းျပင္​​ေလးထြက္​ပီး အိမ္​႐ွင္​​ေတြကိုမ်က္​ႏွာျပလိုက္​ပါဦးမယ္​...အက်ီၤဝတ္​ပီး ​ေခါင္​း​ေရသုတ္​ဖို႔မစဥ္​းစားပဲအခန္​းျပင္​ကိုထြက္​လာခဲ့လိုက္​တယ္​...ကြၽန္​​ေတာ္​က ​ေခါင္​းသုတ္​ရတာကို​ေတာ္​​ေတာ္​ပ်င္​းတာ​ေလ...

အခန္​းျပင္​ကို​ေရာက္​​ေတာ့ဘာမဆိုင္​ညာမဆိုင္​ ဟိုအ​ေၾကာတင္​း​ေလးရဲ႕အခန္​းဘက္​ကိုလွည္​့ၾကည္​့လိုက္​မိ​ေသးတယ္​...ဟိုဘက္​တိုက္​ႀကီးဘက္​ကိုမကူးခင္ ျ​ဖတ္​လာရတဲ့ဧည္​့ခန္​း​ေလးမွာဂိမ္​းစက္​​ေတြနဲ႔ပြစိတတ္​​ေနတာမို႔ ႐ႈပ္​ပြ​ေနတာျမင္​ရင္​မ​ေနတတ္​တဲ့စိတ္​​ေလးကထႂကြလာ​ေတာ့တယ္​...

၂ထပ္​တိုက္​ဘက္​သြားမဲ့​ေျခလွမ္​း​ေတြကို ဧည္​့ခန္​းဘက္​လွည္​့ပီး ႐ႈပ္​ပြ​ေနတာကိုစတင္​ပီး ႐ွင္​းမိ​ေတာ့တယ္​...႐ွင္​းရင္​းနဲ႔၃ပံု၂ပံု​ေလာက္​လည္​းပီး​ေရာ ​ေနာက္​က​ေနထြက္​လာတဲ့အသံ​က...

#Ming: "အဲ့တာ​ေတြခင္​ဗ်ားလုပ္​စရာမလိုပါဘူး...
အိမ္​မွာဒါ​ေတြကို႐ွင္​းနိင္​တဲ့အလုပ္​သမား​ေတြ အမ်ားႀကီး႐ွိတယ္​...ကိုယ္​့အလုပ္​ပဲကိုယ္​လုပ္​ပါ...အပို​ေတြမလုပ္​ပါနဲ႔..."

​ေအာ္​...လုပ္​မိတာကိုယ္​့အမွား...ကိုယ္​ကိုယ္​ကအလုပ္​သမားဇာတာပါတာ...ျမင္​​ေနရရင္​မ​ေနႏိုင္​ပဲလုပ္​မိတာ...
ခု​ေတာ့ အပိုလုပ္​တယ္​လို႔​ေတာင္​အ​ေျပာခံလိုက္​ရ​ေသး... ဘယ္​လို​ေတာင္​​ေစတနာ႐ွိခ်င္​စရာမ​ေကာင္​းတဲ့ဟာ​ေလးလည္​း...​ေတာ္​ပီ သူနဲ႔​ေတာ့မပတ္​သတ္​တာပဲ​
ေကာင္​းတယ္​...

သူသင္​​ေပးခဲ့တဲ့အခ်စ္​အ​ေၾကာင္​း❤Where stories live. Discover now