Part.9

1.3K 118 11
                                    

သူသင္​​ေပးခဲ့တဲ့အခ်စ္​အ​ေၾကာင္​း

Part.9

#Kit's View

ကားထဲမွာ  သူ​ေရာကြၽန္​​ေတာ္​​ေရာဘာစကားမွမ​ေျပာဖစ္​ၾကပဲတိတ္​ဆိတ္​​ေနခ်ိန္​မွာပဲ သူသီခ်င္​းထဖြင္​့လိုက္​​ေတာ့တယ္​...သီခ်င္​းသံကိုနား​ေထာင္​လိုက္​​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​သ​ေဘာက်တဲ့ သီခ်င္​း​ေအး​ေအးၿငိမ္​့ၿငိမ္​့​ေလး​... ကြၽန္​​ေတာ္​လည္​း မ်က္​လံုး​ေလးမွိတ္​ ​ေက်ာ​ေလးမွီပီးသီခ်င္​းကို ခံစား​ေနလိုက္​မိတယ္​...မ်က္​လံုးမွိတ္​ထားရင္​း တစ္​​ေယာက္​​ေယာက္​ကစိုက္​ၾကည့္​​ေနသလိုခံစားမႈမ်ိဳးကိုခံစားလိုက္​မိတယ္​...

ဒီကား​ေလးထဲမွာ႐ွိတာမွ၂​ေယာက္​ထဲ​ေလ...စိုက္​ၾကည္​့​ေနသလိုခံစားရ​ေနရတာဆုိ​ေတာ့..........

အဲ့လို​ေတြးလိုက္​မိ​ေတာ့မ်က္​လံုးဖြင္​့ဖို႔​ေတာင္​ သတၱိမ႐ွိ​ေတာ့သလိုပဲ...ဒါ​ေပမဲ့ သိခ်င္​စိတ္​ကလည္​းမ်က္​လံုးဖြင့္​့ၾကည္​့ဖို႔ကို တြန္​းအား​ေပး​ေန​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ သတၱိ​ေမြးပီးမ်က္​လံုးဖြင့္​့ၾကည္​့လိုက္​မိတယ္​...

ပထမဆံုး ျမင္​လိုက္​ရတာက ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုစိုက္​ၾကည္​့​ေနတဲ့ မ်က္​ဝန္​းတစံု...ျပံဳး​ေယာင္​သန္​း​ေနတဲ့ႏႈတ္​ခမ္​းပါးပါး​ေကာ့​ေကာ့​ေလး...ကြၽန္​​ေတာ္​လည္​းအံ့ျသပီး သတိလက္​လြတ္​နဲ႔ျပန္​စိုက္​ၾကည္​့​ေနမိတယ္​...ကြၽန္​​​ေတာ္​ရဲ႕အခုပံုက မ်က္​လံုးအဝိုင္​းသား ပါးစပ္​အ​ေဟာင္​းသားဖစ္​​ေနမယ္​ဆိုတာမၾကည္​့ပဲနဲ႔ကိုသိ​ေနမိတယ္​...သူကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုစိုက္​ၾကည္​့​ေနလိမ္​့မယ္​လို႔ ကြၽန္​​ေတာ္​မ​ေမွွ်ာ္​လင္​့ထားဘူး​ေလ...

ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕ႏွလံုးခုန္​သံ​ေတြကထူးဆန္​း​ေနသလိုပဲ...
ပံုမွန္​ထပ္​ကိုအရမ္​းျမန္​လြန္​း​ေနတယ္​...ရင္​ခုန္​တယ္​ဆိုတာ ဒီလိုခံစားမႈမ်ိဳးလား...ဟင္​့အင္​း...ကြၽန္​​ေတာ္​ကသူ႔ကိုဘာလို႔ရင္​ခုန္​ရမွာလဲ...သူ႔ရဲ႕ပံုစံကကြၽန္​​ေတာ္​သ​ေဘာက်ခ်င္​စရာမွမ႐ွိတာကို...ကြၽန္​​ေတာ္​လန္​႔သြားလို႔ ႏွလံုးခုန္​သံ​ေတြျမန္​လာတာ​ေနမွာပါ...ဟုတ္​တယ္​​...ကြၽန္​​ေတာ္​လန္​႔သြားလို႔ပါ...

သူသင္​​ေပးခဲ့တဲ့အခ်စ္​အ​ေၾကာင္​း❤Where stories live. Discover now