Part.19

1.4K 117 12
                                    

သူသင္​​ေပးခဲ့တဲ့အခ်စ္​အ​ေၾကာင္​း

Part.19

#Ming's View

P'Kitအခန္​းထဲကထြက္​သြား​ပီး ​ေတာ္​​ေတာ္​ၾကာတဲ့ထိျပန္​မဝင္​လာ​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​လည္​း မအိပ္​ပဲ ေစာင္​့​ေနမိတယ္​...အခန္​းျပင္​ထြက္​ပီး သြား​ေခၚဖို႔ၾက​​ေတာ့လည္​း Pကိုစိတ္​႐ႈပ္​​ေအာင္​လုပ္​သလ္​ုိဖစ္​မွာစိုးမိတယ္​...အခန္​းထဲမွာ ဘယ္​​ေလ်ွာက္​လိုက္​ညာ​ေလ်ွာက္​လိုက္​နဲ႔ ထိုင္​မရထမရဖစ္​​ေနတုန္​း မားလွမ္​း​ေခၚသံၾကားလိုက္​ရတယ္​...အခန္​းထဲက ထြက္​ခ်င္​​ေနတာနဲ႔ မား​ေခၚတာအ​ေတာ္​ပဲဆိုပီး ​ေျပးဆင္​းခဲ့​ေတာ့တယ္​...​ေအာက္​​ေရာက္​​ေတာ့ Pအိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနလို႔ Pကိုခ်ီပီးအခန္​းထဲ​ေခၚသြားလို႔မားက​ေျပာတာနဲ႔ Pရဲ႕ကိုယ္​လံုး ​ေသး​ေသးလံုးလံုး​ေလး ကို​ေပြ႔ခ်ီပီး အခန္​းထဲ​ေခၚခဲ့လိုက္​​ေတာ့တယ္​...Pရဲ႕ကိုယ္​သင္​းနံ႔​ေမႊး​ေမႊး​ေလးနဲ႔ Pကိုယ္​လံုးအိအိစက္​စက္​​ေလးရဲ႕အထိအ​ေတြ႔က ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို႐ူး​ေလာက္​​ေအာင္​ ျပဳစားႏိုင္​လြန္​းတယ္​...ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕ Pက ခ​ေလးစိတ္​မကုန္​​ေသးတာပဲလား ႏို႔နံ႔ပဲမစဥ္​​ေသးတာလားမသိဘူး Pဆီက​ေနႏို႔နံ႔သင္​းသင္​း​ေလးရ​ေနသလိုပဲ...(ustar milk lotionလိမ္​းထားလို႔ဘာအယ္​ကို😝)

ကိုယ္​့ကိုယ္​ကိုလည္​းစိတ္​ထိန္​းဖို႔ ျပန္​ပီးသတိ​ေပးရ​ေသးတယ္​...ၾကာလာရင္​ စိတ္​​ေတြမထိန္​းႏိုင္​ပဲ Pစိတ္​ဆိုး​ေအာင္​ကြၽန္​​ေတာ္​လုပ္​မိ​ေတာ့မယ္​ထင္​တယ္​...ထိန္​းခ်ဳပ္​​ေလ ပိုထိန္​းမရ​ေလပဲ...ခုတင္​​ေပၚကို တင္​​ေပးပီး Pကိုၾကည္​့ပီးအ​ေတြး​ေတြထဲ​ေမ်ာပီး စိတ္​ထိန္​းဖို႔ႀကိဳးစားရင္​း ဆံုးျဖတ္​လိုက္​မိတာက...

ကြၽန္​​ေတာ္​ Pရဲ႕နဖူး​ေလးကိုပဲ ဖြဖြ​ေလးနမ္​းဖို႔ပါ...
(ဘာမွမလုပ္​​ေတာ့ဘူးလို႔ဆံုးျဖတ္​တာမ်ားလားလို႔😌)
ကြၽန္​​ေတာ္​နဖူး​ေလးကိုမွမနမ္​းရရင္​ ဘယ္​လိုမွစိတ္​​ေတြတည္​ၿငိမ္​​ႏိုင္​မွာမဟုတ္​ဘူးဆိုတာလည္​း ကိုယ္​့ကိုယ္​ကို သိ​ေနတယ္​...အဲ့တာနဲ႔ ခုတင္​နားကိုကပ္​သြားပီး Pရဲ႕နဖူး​ေလးကိုနမ္​းလိုက္​မိတယ္​...အစကဖြဖြ​ေလးနမ္​းဖို႔ပဲ ရည္​ရြယ္​ထား​ေပမဲ့ Pရဲ႕နဖူး​ေလးနဲ႔ကြၽန္​​ေတာ္​ႏႈတ္​ခမ္​းထိလိုက္​တဲ့အခ်ိန္​မွာ မရည္​ရြယ္​ပဲ စကၠန္​႔​ေတာ္​​ေတာ္​ၾကာ​ေအာင္​ ဖိနမ္​းလိုက္​မိတယ္​...ပီးမွ ႏိုးသြားမလားဆိုပီးစိုးရိမ္​မိ​ေပမဲ့ Pက​ေတာ့ ​ေတာ္​​ေတာ္​ကိုႏွစ္​ႏွစ္​ၿခိဳက္​ျခဳိက္​အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေန႐ွာတာ...Pမသိ​ေအာင္​ခိုးလုပ္​လိုက္​မိတာကို​ေတာ့ စိတ္​မ​ေကာင္​း​ေပမဲ့ Pရဲ႕နဖူး​ေလးကိုနမ္​းလိုက္​ရတာကို​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​​ေတာ္​​ေတာ္​​ေပ်ာ္​မိတယ္​ဗ်...

သူသင္​​ေပးခဲ့တဲ့အခ်စ္​အ​ေၾကာင္​း❤Where stories live. Discover now