သူသင္ေပးခဲ့တဲ့အခ်စ္အေၾကာင္း
Part.21
#Kit's View
ကြၽန္ေတာ္ေရခ်ိဳးပီး ခရီးပန္းတာနဲ႔ ခုတင္ေပၚခနလွဲေနရာက ဘယ္လိုအိပ္ေပ်ာ္သြားမွန္းမသိပဲအိပ္ေပ်ာ္သြားေတာ့တယ္...က်ြန္ေတာ္ႏိုးလာေတာ့ အခန္းထဲမွာMing ကိုမေတြ႔ေတာ့ဘူး...
#Kit: "ေျပာေတာ့ဟန္းနီးမြန္းထြက္လာတာတဲ့...ခုၾကေတာ့အခန္းထဲမွာေတာင္မေနႏိုင္ပဲ ကမ္းေျခသြားပီး ေကာင္မေလးေတြကိုသြားငမ္းေနျပန္ပီလားမသိဘူး...ခနေလးအိပ္ေပ်ာ္သြားတာကိုေတာင္ မေစာင့္ႏိုင္ရေအာင္ ေတာ္ေတာ္ကိုဖလန္းခ်င္ေနတယ္...ၾကည့္လို႔ကိုမရဘူး... မုန္းလိုက္တာ..."
ကြၽန္ေတာ္လည္းတေယာက္ထဲပြစိပြစိေျပာပီး ခုတင္ေပၚမွာ စူပုတ္ပုတ္နဲ႔ထိုင္ေနလိုက္တယ္...ကိုယ့္ကိုယ္ကိုလည္း ထူးဆန္းလာသလိုခံစားရတယ္...သူဘာသူသြားတာ ဘာကိစၥက်ြန္ေတာ္က စိတ္တိုေနရတာလဲ...ဘာမွသိပ္မခံစားတတ္တဲ့ အရင္ကေအးစက္စက္ကြၽန္ေတာ္ဆိုတာ ဘယ္ေရာက္သြားပီလဲ...အား...စိတ္ေတြ႐ႈပ္တယ္...ဆံပင္ေတြကိုဆြဲဖြလိုက္ပီး စူပုတ္ပုတ္နဲ႔ပဲဆက္ထုိင္ေနလိုက္မိတယ္...စိတ္တိုေနတာပဲသိတယ္ ဒါပဲ...
#Ming's View
ကြၽန္ေတာ္ျပင္ဆင္စရာ႐ွိတာေတြျပင္ဆင္ပီးျပန္လာေတာ့ ခုတင္ေပၚမွာ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕Pပိစိေလးက ဆံပင္ေတြပြ႐ႈပ္ပီး စူပုတ္ပုတ္နဲ႔ထိုင္ေနေလရဲ႕...ဒီP နဲ႔ေတာ့ကြၽန္ေတာ္ၾကာေလ႐ူးေလဖစ္မွာပါပဲ....
အိပ္ရာႏိုးႏိုးခ်င္း ဆံပင္ေတြပြ႐ႈပ္ စူပုတ္ေနတာေတာင္ ခ်စ္စရာေကာင္းေနတဲ့သူမ်ိဳးဆိုတာ ႐ွိလို႔လားဗ်ာ...ျမင္ေရာျမင္ဖူးၾကရဲ႕လား...ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့အခုျမင္ဖူးသြားပီဗ်... ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ Pေလးဟာေလ တကယ္ပါ ခုလိုအခ်ိန္မွာေတာင္ ဆြဲေျပးဖက္ခ်င္စရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ ခ်စ္စရာေကာင္းေနတာဗ်...
YOU ARE READING
သူသင္ေပးခဲ့တဲ့အခ်စ္အေၾကာင္း❤
Fanfictionပထမဆံုးေရးတဲ့ ficေလးမို႔ အဆင္မေျပတာ႐ွိရင္နားလည္ေပးၾကပါေနာ္😁