9.

494 16 0
                                    

Pov Harry

'Ik denk dat ik verliefd ben op Rose.' Ik kijk hem verbaasd aan. 'Je bent totaal niet zoals Justin, Rose heeft het vaak over Micheal en jij. Je bent een goede jongen Mike.' 'Bedankt Harry. Maar ik denk dat ze mij niet leuk vindt.' Ik zucht en kijk hem doordringend aan. 'Mike, Rose heeft het vaak over je. Vraag het gewoon, ze houd van je en dat is 1 ding dat zeker is.'

Het is de volgende ochtend en Rose slaapt nog, de jongens zijn wakker. 'Hey, willen jullie wat ontbijten?' Een verpleegster komt binnenlopen met wat koffie. 'Uhm ja, doe maar een croissantje.' Ze knikt en loopt weer weg. Even later komt ze terug met 4 croissantjes en wat drinken. 'Bedankt.'

'Jongens, gaat het goed bij Rose op school?' Ze knikken stevig. 'Ze haalt super goede cijfers, ze is een slim meisje.' Ik zucht kort. 'Dat is mooi om te horen, maar dat bedoelde ik niet met mijn vraag. Ik bedoelde of ze niet brutaal is tegen leraren, tegen ons wil ze niks kwijt. Behalve dat ze rookt dan.'
'Ze scheldt geen leraren uit, dat zou ze niet doen.' Ik knik. 'Bedankt, als er iets is kunnen jullie mij bellen oké?'

Pov Rose

Als ik wakker word zie ik vage schimmen voor me. Waarom? 'Jongens?' Ik kan ze niet goed zien. Ik knipper een paar keer met mijn ogen en het beeld wordt al wat scherper. 'Hey Rose, je bent wakker.' Die stem herken ik uit duizenden, Mike. 'Hey Mike.' 'Lekker geslapen?' Harry. 'Ja. Ik zie nu alleen heel wazig.' Ik zie een schim reiken naar een knopje en even later staat er een andere schim in de kamer. 'Wat is er Rose?' 'Ik zie heel wazig.'

Ik voel een vloeistof op mijn ogen waardoor ik schrik. 'Dit zijn oogdruppels, over een paar seconden moet je weer iets kunnen zien.' 'Hoe kan het dat ze niks kon zien dan?' 'Dat gaat ze vaker krijgen door de klap die ze heeft gehad, we gaan oogdruppels voorschrijven.' Ik knik en knipper een paar keer, ik zie de jongens mij bezorgd aankijken. 'Hey.' Ik kijk in Mike zijn ogen, hij is zo knap.

~~~~~

'Rose!' Ik word snel omhelst door 3 drukke jongens, waardoor ik glimlach. 'Hoe gaat het?' Vraagt Liam bezorgd. 'Het gaat goed, ik heb oogdruppels gekregen en mijn arm is gebroken maar voor de rest gaat het prima.' Ik zie Niall kort wat in Harry zijn oor fluisteren waardoor ik ze verbaasd aankijk. 'Rose, kom even zitten.' Ik doe wat Louis zegt en spring op de bank.

'We gaan op tour, wat je al wist. We hebben nagedacht over wat je zei en we hebben het met Simon overlegt. Je mag mee op tour.' Ik kijk ze verbaasd aan. 'Serieus?!' De jongens schrikken van mijn reactie, omdat het er wat bozer uitkwam dan normaal. 'Is het niet goed? Wil je niet mee?' Ik omhels ze allemaal. 'Nee tuurlijk niet! Het is geweldig! Wanneer gaan we?' Ik zie ze bijten op hun lip. 'Morgenavond.' Ik kijk ze verbaasd aan maar glimlach dan. 'Mag ik dan vanavond met mijn vrienden afspreken? Hier?' Ze knikken. 'Tuurlijk.'

The babes 😏🙈

U: Hey guys! Feestje vanavond bij mij thuis!
Mike ❤️❤️❤️: Tuurlijk! Zal er zijn .
Micheal 🙈❤️: Ben aanwezig!
Jenna 😻🥂: Kom eraan!
Madison 🙈💋: Is goed! Hoe laat eigenlijk?
U: Uhm, uurtje of zo? Het is nu 7 uur.
Mike ❤️❤️❤️: Tot zo babe.

Omg. Hij noemde me babe. Ik voel kippenvel over mijn hele lichaam en ren naar boven. Ik stap niet onder de douche aangezien wij gaan zwemmen. Het gaat lastig worden met mijn arm maar ik ga het proberen. Ik trek mijn boyfriend jeans aan met roze shirt en ik wil mijn haar doen, maar dat gaat lastig. 'Harry?' 'Ja Rose?' 'Wil jij mijn haar in een lage staart doen?' Hij knikt en begint voorzichtig mijn haar te kammen. Even later zit een mooie staart in. 'Bedankt.'

RoseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu