26.

367 11 2
                                    

Pov Rose

Als Luke klaar is met het spelen van het nummer kijkt hij opzij en hij glimlacht. 'Dit had je niet moeten doen, dit verdien ik niet.' 'Dat doe je wel Luke.' Zegt Michael. 'Inderdaad.' 'Bedankt babe, o mijn God ik hou zoveel van je.' Zegt hij terwijl hij me een kus geeft. 'Uhm jongens, kan ik jullie even spreken?' Gelijk knikken ze. 'Buiten?' Ze knikken alweer en ik trek ze mee naar buiten.

'Staan jullie wel 100 procent achter mijn relatie met Luke? Altijd als ik met hem ben, wat heel vaak is, klappen jullie dicht en zeggen jullie niks meer. Niet tegen mij tenminste.' 'Het is wel een groot leeftijdsverschil, maar hij zorgt goed voor je en hij houdt echt van je. We zijn echt blij voor je Rose, echt waar.' 'Mooi, anders had ik het uitgemaakt. Ik wil niet dat jullie boos zijn.' 'We zijn niet boos, integendeel. We zijn hartstikke blij voor je. Luke zal je nooit pijn doen.' Zegt Liam serieus. 'Sorry dat ik het weer naar boven haal, maar weet je nog die avond toen we uitgingen?' Ik knik voorzichtig, wat is Niall zijn punt? 'Luke was hartstikke dronken, en had wel iets van 19 meisjes om hem heen. Hij heeft ze allemaal weglaten gaan, normaal doet Luke zoiets nooit. Hij houdt echt van je.' Ik omhels alle jongens. 'Bedankt guys.'

'Zullen we maar gaan slapen? Het is al laat.' Ik kijk Ashton, Luke, Calum en Michael aan die lichtjes hun hoofd schudden. 'Is goed, welterusten jongens.' De rest loopt naar de slaapcabines en ik zet snel een film op. 'Ik ga dus mooi nog niet slapen.' 'Beetje zin om op te treden morgen Rose?' Ik knik hevig en zet riverdale weer op. 'Deze serie is geweldig.' 'Jep, Cole is zoo goed in acteren.' 'Klopt.' 'Michael, Calum, ik moet jullie wat laten zien.' 'Oeh! Laat zien!' 'Het is niet zo leuk Michael.' Zegt Ashton zacht.

Ik neem plaats tussen hun in en zie Michael bezorgd kijken als ik mijn mouw vastpak. 'Je wil toch niet ze-' ik stroop mijn mouw op en kijk beschamend naar de grond. 'Waarom Rose?' 'Ik ben jullie alleen maar tot last, volgens Jenna, Madison, Justin en het management.' Zeg ik zacht. 'Het management?!' Ik knik voorzichtig en voel 4 armen om me heen. 'Wanneer was de laatste keer?' 'Gisteren.' Zeg ik terwijl ik begin te snikken. 'Ik heb een probleem jongens, maar ik wil niet naar een inrichting.' 'We helpen je hier doorheen Rosie.' 'Bedankt Michael.'

'Maar is dit de enige plek?' Vraagt Calum bezorgd. Ik schud meteen mijn hoofd, dit is de eerste keer dat ik dit ga laten zien, zelfs Luke en Ashton hebben het nog niet gezien. 'Lach me alsjeblieft niet uit.' Smeek ik. Ik trek voorzichtig mijn trainingsbroek uit, waardoor ik alleen nog maar een voetbalbroekje aanheb. Hierdoor zijn de littekens ook duidelijk zichtbaar. 'Rose.' Stamelt Luke. Ik negeer hem en doe ook mijn shirt omhoog. De jongens hebben allemaal tranen in de ogen en uiteindelijk trek ik mijn shirt uit, draai me om en laat mijn schouders zien. Ik voel 4 paar armen om me heen en ik draai me voorzichtig om. 'We gaan je helpen.' Ik voel drie paar armen de omhelzing verlaten en voel later zijn lippen op de mijne. 'Ik ga je helpen, babe.'

'Ik kan niet meer slapen.' Zucht ik. Het is 3 uur in de nacht en ik zit alleen met Ashton op de bank, de rest slaapt. Michael komt binnenlopen en kijkt me aan. Hij heeft gehuild. 'Kunnen jullie ook niet slapen?' Ik schud mijn hoofd en Ashton doet hetzelfde. 'We kijken riverdale.' Michael neemt ook plaats op de bank en ik druk me iets dichter tegen Ashton aan. 'Hoe laat is het optreden vanavond?' '6 uur.' Ik knik. 'Dus nog 15 uur en ik mag gaan drummen met jullie, ik heb er echt zin in.'

Het is de volgende ochtend en ik heb samen met Ashton en Michael de hele nacht niet geslapen. De jongens komen net de slaapcabines uit en nemen ook plaats op de bank. 'Lekker geslapen?' 'Ik kon niet slapen.' Louis kijkt me geschokt aan. 'Ik heb het verteld.' Zeg ik zachtjes. Hij omhelst me en fluistert wat in mijn oor. 'Ik ben trots op je.'

~~~~~

'Jongens het concert begint over 5 minuten!'
Ik kijk nog een keer zenuwachtig naar mijn kleding en voel 2 handen op mijn heupen. 'Je ziet er prachtig uit, je gaat het goed doen.' Ik doe mijn bandana nog even goed en vermeng me in de groepsknuffel met de jongens. 'Succes babe.' 'Succes Lukie.' Ik geef hem een kus en we lopen samen naar het podium. 'A big applaus for: Five Seconds of Summer!' Gelijk barst er gegil los. We beginnen met Good Girls en ik kijk gespannen opzij naar Ashton, die zijn duimen omhoog steekt. We beginnen te spelen en gelukkig gaat er niks fout totdat mijn enthousiasme het overneemt en ik mijn drumstokken kapot sla. 'Guys stop the music!' Schreeuw ik. De jongens kijken me gelijk apart aan en ik houd mijn halve drumstokken omhoog. 'Te enthousiast bezig babe?' 'Misschien een beetje?' Hij grinnikt en ik krijg nieuwe drumstokken aangegeven.

'Mag ik even een groot applaus voor mijn vriendin: Rose Styles!' Schreeuwt Luke door zijn microfoon. Iedereen begint te juichen en te gillen en ik sta dankbaar op en zwaai even. 'She looks so perfect.' Zingt Ashton. Ik grinnik, omdat ik dezelfde bandana op heb als Ashton. 'Oké, ik wil even een ding zeggen. Rose krijgt teveel haat op twitter, en dat moet stoppen. Jullie zullen haar nog veel te zien krijgen want ze word onze second drummer!' Ik kijk verbaast naar Calum, die staat te glimlachen. 'Wat?!' 'Je zit in onze band!' 'Wat de fuck! O mijn God!' Schreeuw ik en omhels alle jongens.

'O mijn God Michael!' Alles leek in slowmotion te gaan, het vuur in zijn gezicht. Je kon hem horen schreeuwen en ik kijk naar Luke, die knikt. Ik gooi mijn drumstokken op het podium en ren achter hem aan, vis een flesje water ergens vandaan en ren naar Michael die naar een flesje water zoekt. 'Michael!' Hij draait zich om en ik dep water in zijn gezicht. 'Het doet pijn Rose.' 'Ik weet het Michael, ik haal snel even wat ijs.' Ik pak een zak met ijs en houd het voorzichtig tegen zijn gezicht. 'Je haar is ook gewoon voor een deel verbrand.' 'Het kwam echt gewoon vol in mijn gezicht.' Ik pak snel wat zalf en smeer het op de wond. 'Ik haal een dokter.'

'Het is alleen verbrand, gewoon goed smeren met de zalf en het komt weer goed. Je hebt geluk met zo'n goede vriendin.' 'Bedankt dokter.' Hij schud onze handen en ik kijk naar de anderen, die net van het podium afkomen. Oké dus de jongens zijn nu. Ik sprint naar de rand van het podium en ze zijn gelukkig net begonnen, want Harry heeft pas net het woord 'Noël' uitgesproken. Ik sta te genieten, hier houden ze echt van. En ik ook. Ik voel een hand op mijn schouder en kijk opzij, Ashton staat ook te genieten. 'Ben je blij dat je in onze band zit?' 'Ja, hartstikke blij. Bedankt Ashie.'

RoseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu