33.

369 11 0
                                    

Pov Rose

'Hello Dublin!' Schreeuwt Niall terwijl ik op Luke zijn rug spring. 'Hoe gaat het met je enkel?' 'Het doet pijn.' Zeg ik terwijl ik mijn hoofd in zijn nek begraaf. Ik begin zachte kusjes in zijn nek te plaatsen waardoor hij begint te grijnzen. Ik weet zijn gevoelige plekje te raken en hij kreunt zachtjes. 'N-niet nu.' Smeekt hij. Ik grinnik en geef nog snel een kus op zijn neus waardoor hij glimlacht. 'Ik hou van je Rose.' 'Ik ook van jou babe.' 'Ik hou ook van jou Lukie pukie!' Zegt Michael overdreven. 'M-maar wij waren toch getrouwd?' Stamel ik. 'Het is niet wat het lijkt babe geloof me!' Zegt hij wanhopig. Ik grinnik en geef Michael een kus op de wang, dat doe ik tegenwoordig wel vaker. Hij begint te blozen en Luke grinnikt.

'Mam! Pap!' Hoor je Niall schreeuwen. Ik pak de krukken van Calum aan en bedank hem kort. De anderen rennen ook naar Maura toe en ik kom even later ook aan op mijn krukken. 'Ach meisje, gaat het?' 'Kon beter, ik heb mijn enkelband gescheurd en moet 6 weken in het gips.' Zeg ik terwijl Maura een stoel naar achteren schuift en ik er voorzichtig op ga zitten. 'Leg je voet maar op mijn schoot babe.' Maura glimlacht en ik leg mijn voet voorzichtig op Luke zijn schoot, waardoor ik scheef moet zitten. 'Zijn jullie een stel?' Vraagt Maura voorzichtig. 'Ja, bijna drie weken.' Zegt Luke met een grote glimlach. 'Ah wat leuk! Jullie passen perfect bij elkaar.' Zegt ze glimlachend.
'Bedankt Maura.' We krijgen een kop thee ingeschonken die ik hartelijk ontvang. 'Je kent me te goed Maura, je hebt gewoon mijn lievelingsthee gezet.' Zeg ik grinnikend. Ze knikt. 'Ik ken je al 6 jaar Rose, je bent mijn kleindochter.' Ik glimlach en ze knikt naar Luke. 'En nu blijkbaar ook een schoonzoon.'

We rijden naar de parkeerplaats waar we drie dagen blijven staan. 'Ik heb honger.' 'We gaan zo eten.' Ik ga zuchtend van Ashton zijn rug af. 'Ik heb deze hele tour nog maar een paar keer de jongens gezien.' Zeg ik zacht. 'Als je het erg vind mag je ook wel bij hun in de bus?' 'Nee, maar ik wil niet dat ze denken dat ik voor jullie kies.' 'Stuur ze dan een berichtje.' 'Ga ik doen.'

The Family

U: Hey Guys, ik ben zoals altijd bij de anderen. Maar ik wil niet dat jullie gaan denken dat ik voor hen kies.

Harry: Je gaat bij hun wonen, we kunnen zien dat je veel gelukkiger bij hun bent. We hebben het huis alweer verkocht. En durf niet te zeggen dat je het niet wil want we willen dit voor jou Rose.

U: WAT?! O mijn God ik wil dat niet, ik ga Gem en Anne en Lottie en. Ik ga ze nooit meer zien.

Liam: Tuurlijk niet, je blijft ze gewoon zien. We wonen bij elkaar in de straat. En we zien elkaar zowat elke dag. Ga het ze vertellen.

U: Ik ga het doen. Hou van jullie ❤️.

All: wij ook van jou. We zien elkaar sowieso nog als we touren.

'Guys, ik mag bij jullie wonen.' Zeg ik nog steeds verbaasd. 'Serieus? Dat is geweldig! Maar we wisten het al.' Zegt Ashton. 'Serieus?' Ze knikken alle vier enthousiast en ik spring in Calum zijn armen. 'Til me in de bus als je wil.' Zeg ik lachend. Hij grinnikt en rent snel de bus in. 'We moeten vluchten!' Schreeuwt hij lachend. De andere zijn ook al binnen en Calum duikt lachend onder de tafel. 'Wat is hij aan het doen?' Vraagt Michael lachend. 'Aan het vluchten.' Zeg ik droog en ga op de bank zitten. 'Mogen we Taco Bell bestellen?' Vraagt Michael smekend. 'Ik heb daar ook wel zin in.' Zegt Calum. 'Ik ook wel.' 'En ik woon straks met deze 4 idioten samen.' Mompel ik. 'Maar ik wil ook wel taco Bell, misschien de anderen ook wel.' Michael knikt en tilt me zonder wat te zeggen op, rent naar de andere bus en doet de deur open. 'Hey, willen jullie ook Taco Bell?' 'Eten!' Roept Niall. Ik grinnik en de andere jongens knikken en lopen achter ons aan naar de andere bus.

'Ik voel me nu een Mexicaan.' Zegt Calum droog. 'Ik voel me vies, ik moet echt gaan douchen zo.' 'Mag ik erbij?' Vraagt Luke wenkbrauwwiebelend. 'Uhm, zien we zo nog wel.' Stamel ik. Hij heeft me nog nooit naakt gezien, en we hebben nog niet zo lang een relatie. Ik eet verder in stilte mijn eten op en hinkel naar de douche. 'Luke?' 'Ja babe?' 'Wil je even die douchezak aangeven?' Hij knikt en doet hem voorzichtig om mijn voet. Luke loopt de badkamer uit en ik kleed me verder uit. Ik ga voorzichtig op de stoel zitten en begin met mijn haren te wassen.

'Fack.' Zeg ik zacht. 'Lukt het?' 'Wil jij mijn haren even uitwassen?' Ik hoor de deur opengaan en even later voel ik zijn handen voorzichtig mijn hoofd masseren.
'Ik ben zo lelijk.' 'Zeg dat niet over jezelf, je bent prachtig.' 'Ik ben dik, heb lelijke haren, behalve de kleur dan maar voor de rest is het lelijk, ik heb gewoon een lelijk gezicht en heb ik al gezegd dat ik dik ben?' 'Babe, je bent prachtig. Je hebt een sixpack. Je haar is super mooi en je hebt alles behalve een lelijk gezicht.' 'Echt? Denk je dat ik mooi ben?' Vraag ik terwijl ik tranen voel branden. 'Dat denk ik niet, dat is zo.' 'JONGENS VINDEN JULLIE OOK DAT ROSE ZO MOOI IS?' schreeuwt hij op zijn hardst door de bus. Je hoort van alle kanten ja wat me doet glimlachen. 'Zie je?'

Na het douchen hink ik weer naar de bank en ga tegen Ashton aan liggen. Luke zit op de stoel en Michael en Calum liggen op de andere bank. 'Wat kijken jullie?' 'The Babysitter.' 'Die film is echt slecht.' Mompel ik. 'Het is gewoon slecht geacteerd en het bloed is heel nep.' Zeg ik. 'Nu je het zegt, inderdaad.' 'Andere film dan maar?' 'Welke?' 'Sinister.' Zeg ik glimlachend. Luke slaakt een kleine gil en Ashton kruipt nu tegen mij aan in plaats van ik tegen hem. 'Dat wordt hem dus.' Zeg ik glimlachend. Michael en Calum kijken verschrikt op en zitten nu zowat bij elkaar op schoot. De film start en bij de eerste jumpscare ligt de popcorn al overal. 'Guys, jullie zijn echt aanstellers.' Michael kijkt me ongelovig aan en ik focus me weer op de film. Dit is geweldig. Luke is bij mij komen zitten, hij is echt bang. 'Ik ga slapen.' Mompelt hij. 'Ik kom er zo aan.' Zeg ik snel, waardoor hij glimlacht. 'Ik ben echt moe.' Mompelt Michael. 'Welterusten Mikey.' Ik geef hem en de anderen nog een kus op de wang en hinkel naar de slaapcabines en ga bij Luke in liggen. 'Welterusten babe.' 'Welterusten Lukie.' Ik geef hem nog een kus en val al snel in slaap.

RoseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu