40.

333 14 1
                                    

Pov Rose

De jongens sturen haar afkeurende blikken, maar zij kan er niks aan doen. Ze weet niet dat ik wat met Ashton heb. 'Ik doe niks.' Fluister ik in zijn oor. Hij knikt. 'Ik vertrouw je.' Ik glimlach en Michael en ik lopen naar zijn kamer. 'Kijk Michael, ik wil niks doen oké? Gewoon 7 minuten praten en dan kunnen we er weer uit.' Hij knikt, hij wil dit ook niet. Hij is verliefd op Michelle. 'Kijk Rose, ik vind Michelle echt leuk. Maar hoe moet ik dat vertellen aan het management?' 'Ik ga met je mee en dan vertellen we het samen.' Ik kijk op de timer, nog vijf minuten. 'Gigi is echt een bitch.' Sist hij. 'Inderdaad, Perrie is veel leuker en aardiger. Maar hij moet het zelf weten.' Hij knikt bevestigend en hij begint te blozen. 'Heb je het al gedaan met Ashton, ik bedoel seks zeg maar.' Ik kijk niet verbaasd op van deze vraag, ik vertel Michael alles. 'Nee, ik ben er nog niet klaar voor.' Hij knikt begrijpend. 'Snap ik, je bent 15.' Ik knik en werp een blik op de timer. 1 minuut. 'Nog 1 minuut.' Hij frummelt wat aan zijn haar en woelt een keer door die van mij. 'Ashton gewoon een beetje plagen.' Zegt hij. Ik knik, Ashton zou hier wel tegen kunnen toch?' 'Als we straks over zijn is het jouw schuld.' Hij knikt, en ik fatsoeneer toch mijn haar een beetje. 'Tijd is om.'

We lopen de trap af en de sfeer beneden is niet het beste. Zayn en Gigi zijn weg. 'Waar zijn Zayn en Gigi?' 'We waren zeg maar een beetje boos op haar omdat ze jou met Mike dat spel liet doen, ze weet wel dat jij iets met Ashton hebt, dat zei ze. Ze zei dat ze wilde stoken.' Mijn bloed begint te koken en ik plof op de bank. 'Wat een bitch.' Sis ik. 'Klopt, er is toch niks tussen jullie gebeurd?' Vraagt Ashton voor de zekerheid. 'Nee tuurlijk niet! Ik bedrieg je niet en Mikey is verliefd op Michelle!' Ik sla snel mijn hand voor mijn mond en de jongens rennen op Michael af. 'Mikey is verliefd!' Gillen ze tegelijk. Michael kijkt me dodelijk aan en ik schreeuw dat het me spijt. Hij rent weg en de jongens rennen achter hem aan. Ik lach ze keihard uit, wat ik niet had moeten doen want nu komen ze op mij afstormen. En het lompe persoon wat Calum is gaat keihard op mijn voet staan.

'Verdomme Cal!' Ik ga met een pijnlijke voet op de bank zitten, het ging net zo goed. 'Sorry Rose.' 'Het is niet jouw schuld.' Maar het doet enorm veel pijn. 'Cal wil je even ibuprofen halen?' Hij knikt en rent naar de keuken, even later komt hij terug met een tablet en wat water. 'Thanks Cal-Pal.' Ik neem het medicijn in en ga op de bank liggen. Ik laat mijn hoofd op Ashton zijn schoot rusten terwijl hij met zijn handen door mijn haar gaat. 'Het spijt me echt.' Zegt Calum terwijl hij onder mijn voet gaat zitten en een kussen eronder legt. Even voor de duidelijkheid; Calum zit dus op de bank, op zijn schoot een kussen en daarop mijn voet. 'Het is al goed Cal, het ging ooit een keer gebeuren.' 'Ja klopt, maar ik voel me schuldig.' 'Je hoeft je niet schuldig te voelen Cal.' Ik druk een kus op zijn wang en hij begint te glimlachen. Ik ga weer met mijn hoofd op Ashton zijn schoot liggen en later voel ik me langzaam wegzakken in een diepe slaap.

'Rose, wakker worden.' Ik draai me om en zie dat ik op bed lig. 'Hoe laat is het?' Mompel ik. '11 uur in de ochtend.' Ik knik en draai me om. 'Hoe was je eerste nacht in je nieuwe kamer?' Vraagt Ashton nieuwsgierig. 'Ik heb heerlijk geslapen, maar ik was ook hartstikke moe.' Hij knikt begrijpend en werpt me zijn zwarte Nirvana trui toe. Ik trek hem snel aan en doe mijn haar in een knot. Ik doe een blauwe bandana in mijn haar en trek een blauwe jeans aan. 'Je ziet er prachtig uit.' Ik krijg mijn krukken aangegeven en samen lopen we naar beneden. 'Morgen weer school, ugh.' Zucht ik. Ik heb er echt geen zin in. Iedereen weet inmiddels dat ik met Ashton heb, dus daar zal ik wel kritiek op krijgen.

'Rose! Er is iemand voor je!' Ik loop wat stuntelig op mijn krukken naar de deur maar als ik zie wie daar staat gooi ik ze gelijk aan de kant. 'O mijn God Mike ik heb je zo gemist.' Ik val in zijn armen en omhels hem stevig. 'Ik heb je al 8 maanden niet gezien, kom binnen.' Ik pak mijn krukken weer op en loop naar de kamer. 'Hey guys, dit is Mike.' Ze begroeten hem allemaal en al snel neem ik plaats op de bank. Mickey en Brady springen gelijk op hem af maar al snel is Mickey er klaar mee en springt bij Michael op schoot. 'Hoe was het op tour?' Vraagt hij nu in het algemeen. 'Het is geweldig, zoals je weet ben ik nu lid van de band en heb ik een relatie met Ash.' 'Ja, over dat.' Ik kijk hem verbaasd aan en ook Ashton is hartstikke geïnteresseerd. 'Justin is misschien een beetje heel erg jaloers.' Ik snap niet waarom? 'Waarom? Hij heeft toch met Jenna?' 'Klopt, maar hij is nog steeds boos. Jenna is er ook klaar mee, met Justin dan he. Hij vind gewoon dat je beter verdient.' 'Wat?! Ik heb nu al een halfjaar met Ashton! Hij is geweldig en zorgt goed voor me, beter dan die klootzak van een Justin.' Hij knikt. 'Dus bereid je voor op morgen, hij gaat sowieso iets bij je doen. Michael en ik blijven de hele dag bij je, oké?' Ik knik. 'Thanks Mike.'

'Maar wat is er met je voet?' 'Ik heb mijn pees gescheurd, Niall tikte tegen mijn enkel aan toen we naar de tourbus moesten rennen. Ik moet op krukken blijven lopen totdat de pees geheeld is, wat vanaf nu nog een jaar kan duren.' Hij knikt en maakt gestalte om te gaan. 'Ik moet echt gaan, zie je morgen.' Ik omhels hem nog en dan loopt hij de deur uit. 'Ik heb honger.' Zucht ik. Ik loop naar de keuken en kom terug met paella van gisteren. 'Gun je ons niks?' Ik doe een beetje van de paella op mijn lepel en doe hem snel in Ashton zijn mond. 'De rest pak je zelf maar.' Hij zucht en maakt dan toch gestalte om naar de keuken te lopen.

'Ik ga slapen, welterusten.' Ik hoor van alle kanten een welterusten komen en loop naar boven. Ik kleed me om en ga in bed liggen. Ik zie op tegen morgen, ga ik haat krijgen? Ashton brengt me, dus dat gaat sowieso opvallen. Ik denk er verder niet aan en val in een onrustige slaap.

RoseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu