Pov Rose
'Hij probeerde wat?!' Luke komt de keuken binnenlopen en ik val in zijn armen. 'Hij probeerde me gisteren te zoenen, wordt alsjeblieft niet boos. Hij was dronken net zoals de rest van jullie.' Hij gromt kort en ik kijk hem smekend aan. 'Alsjeblieft Luke, anders doe je mij ook pijn.' Hij knikt kort en drukt een kus op mijn voorhoofd. Harry is inmiddels naar de kamer gelopen. 'Ik hou van je Rose.' 'Ik ook van jou Luke.'
Als ik de kamer inloop kruip ik op de bank tegen Harry aan. 'Het spijt me Rose.' 'Het geeft niet, je was dronken.'
'Jawel, zag je hoe boos Luke was net.' 'Was inderdaad, ik ben niet meer boos Harry.' Zegt Luke terwijl hij op de bank ploft. Harry zucht opgelucht en ik nestel me nog iets dichter tegen hem aan. Ashton en Michael komen ook naar beneden en ploffen ook op de bank. 'Pap?' 'Ja?' 'Slapen de anderen nog?' Hij knikt en ik wurm me uit zijn greep en pak snel wat aspirientjes en water voor ze. 'Bedankt Rosie.'Ik ren naar boven en begin bij Niall, het is altijd zo leuk om hem wakker te maken. Ik ren naar binnen en plof op zijn bed. 'Nialler, wake up.' Hij gromt even en slaat zijn arm om me heen. 'Hoef je niet naar school?' Hij is de eerste die dit vraagt, wat ik niet had verwacht. 'Nee, ik heb me ziek gemeld. Ik heb overgegeven, maar het gaat.' Hij zucht opgelucht en drukt een kus op mijn voorhoofd. 'Ik kom eraan, succes met Li en Lou.' 'Bedankt pap.' Ik ren naar Louis zijn kamer en spring op zijn bed. 'Harry ga weg ik wil niet knuffelen.' 'Ik had verwacht dat je wel even met je dochter wilde knuffelen, stelt me teleur.' Hij slaat snel een arm om me heen en opent zijn ogen. 'Goedemorgen Rosie.' 'Goedemorgen pap.' 'Ga Liam wakker maken.' 'Tot zo.'
'Liam wake up!' Hij draait zich nog een keer om. 'Er ligt een lepel naast je.' Hij slaakt een gil en vliegt uit bed. 'Laat me nooit meer zo schrikken.' 'Kan ik niet beloven.' Hij tilt me over zijn schouder en rent naar beneden. 'Goedemorgen jongens!' Schreeuw ik. 'Hey babe!'
Hij zet me weer neer en ik wil op de bank ploffen, maar er is geen plek meer. Ik plof neer en zit blijkbaar op Michael zijn schoot op dit moment. 'Je bent zo knuffelbaar!' Schreeuwt hij uit het niets, waardoor iedereen begint te lachen. 'Bedankt, denk ik?' Hij grinnikt en slaat zijn armen om me heen. 'Nu ben je mijn zusje, want je hebt met mijn broer dus ben jij mijn zusje.' Ik grinnik en knik. 'Klopt, heb ik eindelijk een grote broer. 3 nog wel.' De anderen glimlachen en Luke zet een film op.
Na de film kleed ik me om in een shirt van Luke samen met mijn zwarte jeans. Ik pak mijn Vans, trek ze aan en loop naar beneden. 'Babe. Heb je mijn shirt aan?' 'Ja, hij zit zo lekker.' Zeg ik half dromend. 'Hij staat jou veel leuker.' Fluistert hij in mijn oor. 'Guys, we moeten gaan, omdat Rose toch niet naar school gaat vertrekken we vandaag.' Ik knik en al snel pakt Luke mijn koffers over, die ik eerder heb ingepakt. 'Dankje babe.' Hij drukt een kus op mijn wang en legt de koffers in de kofferbak van het busje. 'Rose!' 'Ja pap?' 'Kom.' Ik rol mijn ogen en stap in. Fijn, ik zit tussen Michael en Ashton. Niet dat ze niet gezellig zijn, ze zijn gewoon druk. En we zitten een half uur in de auto, maar gelukkig is een halfuur zo voorbij. 'GELE AUTO!' voordat ik kan reageren op Michael zijn geschreeuw word ik geslagen. 'Ah Michael! Waarom doe je dat?!' Hij grinnikt en haalt zijn schouders op. 'We moeten nog een halfuur jongens, stop hiermee.' Zegt Liam, duidelijk geïrriteerd. 'Sorry pap.'
Bij het vliegveld lopen we gelijk door naar de privéjet, Michael en ik zijn hartstikke hyper omdat we samen op tour gaan. Ik kan het echt goed met hem vinden, waar ik blij van ben. 'Ik hoop dat Anne goed zorgt voor Mickey en Brady.' 'Dat weet ik wel zeker.' Ik glimlach naar Michael en voel dat ik word opgetild. 'Calum!' 'Wat?' 'Bedankt, nu hoef ik niet te lopen.' Hij zucht en ik grinnik. 'Kan je het zien Rose?' 'Ja hoor Nialler, gaat prima.'
'Wanneer gaan we nou opstijgen?' Zucht ik zwaar geïrriteerd. We zitten nu al een uur in het vliegtuig, de jongens slapen dus zit ik een film te kijken met Michael, Luke, Ashton en Calum. 'Geen idee.' Ik zucht nog een keer waardoor de jongens grinniken. 'We stijgen zo wel een keer op babe.' Ik knik en geef hem een kus. 'Lovebirds.' 'Ach, Ashton jij krijgt ook nog wel iemand.' 'Hoe het eruit ziet nu denk ik van niet.' Ik kruip van Luke zijn schoot af en ga naast Ashton zitten. 'Ashton, denk niet zo. Je bent geweldig, elk meisje valt voor je. Je bent hartstikke lief en geloof me, je vind echt wel iemand. Als je niemand vind, wat niet gaat gebeuren, kom je gewoon bij ons wonen, dan trappen we Luke eruit.' 'Hey!' 'Grapje babe. Nee maar Ashton ik verzeker je, jij vind wel iemand. En er houd tenminste 1 iemand van je.' 'Wie dan?' Zegt hij zuchtend. 'Ik Ashton, je bent mijn beste vriend en ik laat je niet meer gaan. Je support me overal in en was er voor mij, samen met de anderen, toen er niemand anders voor mij was.' We hebben beide tranen in onze ogen staan, hetzelfde geld voor de anderen. Ik omhels Ashton en dit is het punt waar hij breekt, hij begint hard te snikken en ik voel mijn shirt nat worden. 'Het komt goed Ashton, ik ben er voor je.' Al snel omhelzen de andere jongens ons ook en beginnen zij ook zacht te snikken. 'Je weet niet hoeveel jullie voor mij betekenen Ashton.' Hij begint nog harder te snikken en ook ik houd het niet meer droog. 'Ik hou van je Rose.' 'Ik hou ook van jullie.'
JE LEEST
Rose
FanfictionHet is 4 jaar later, Rose is nu 14 en zit op de middelbare, waar niet alles zonder slag of stoot verloopt. Wat gebeurd er als ze in een wereld word getrokken van drank, drugs en geweld? Maar vooral; wat als je vaders altijd weg zijn en jij niet mee...