Pov Rose
Iedereen is net weg en ik loop boos naar boven. Wat gezellig vanavond. Alleen Mike weet dat ik op tour ga. Hij zal het wel door hebben verteld. En net alsof ze mijn gedachtes kunnen lezen krijg ik een berichtje.
The babes 😏🙈
Madison🙈💋: What the hell Rose? Je gaat op tour voor 8 maanden en je hebt het geen eens verteld?
Jenna: Inderdaad, je had het tenminste kunnen vertellen.
U: Misschien had ik geen eens de kans omdat jullie met de jongens bezig waren. Het spijt me. Nou goed?
Jenna: Je had genoeg kansen. Maar nee jij had weer last van je arm.
U: Logisch als die gebroken is. By the way ik weet dat jullie nog omgaan met Justin. Heel erg bedankt voor jullie vertrouwen. Houd van jullie jongens! 😒
U kunt geen berichten meer sturen in de groep omdat u verwijderd bent.
Huilend laat ik me op mijn bed vallen, waarom doen ze zo? 'Pap?!' Ik ren naar beneden en laat me in Liam zijn armen vallen. 'Ze haten me papa.' Hij streelt zachtjes over mijn haar en ik wordt er rustiger van. 'Het komt wel goed.' Ik begin hierdoor harder te huilen. 'Nee pap. Ze zijn na mijn bezoek naar Justin gegaan. Ik kreeg een Snapchat binnen van Mike die met een random meid zoent en ze hebben mij uit de groepsapp verwijderd.' Hij gromt en ik sla mijn benen om zijn middel.
'Wat is er Rose?' 'Ze haten me. Ze zijn bij Justin.' 'We rijden nu naar Justin.' Ik knik en Liam loopt naar de auto. Na vijf minuten komen we aan en ik loop samen met Liam naar de deur. Ik klop aan en al gauw doet Mike open. 'Hey. Ik dacht ik kom ook even langs.' Ik glimlach schijnheilig en loop langs hem heen naar binnen. 'Hey guys!' Ik krijg verbaasde blikken en vervolgens komt Liam binnen.
'Wat waren jullie aan het kijken?' 'Rose, ga naar huis.' Ik kijk Micheal boos aan. 'Waarom zou ik? Ik ben toch ook vrienden met jullie? Of ineens niet meer?' 'Rose.' Zucht hij. 'Oké ik ga al, maar denk maar niet dat ik het jullie vergeef. Mike, veel plezier met die meid van je.' Ik wil naar buiten lopen maar draai me ruw om. 'En denk maar niet dat jullie ooit nog de jongens te zien krijgen!'
'Rose gaat het?' 'Nee!' Ik begin te huilen en ga snel in de auto zitten met mijn hoofd in mijn opgetrokken benen. 'Rose. Ze zijn niet goed voor je.' 'Ik weet het Liam. Gelukkig gaan we morgen op tour en hoef ik niet aan ze te denken.' 'Klopt.' Hij slaat boos op het stuur. 'Verdomme! Onze dochter heeft altijd problemen met vrienden man. Ik baal er zo van.' Ik voel tranen opborrelen. Op de basisschool werd ik ernstig gepest en in de 1e klas werd ik eindelijk geaccepteerd.
'Ik heb ze niet nodig pap.' Hij zucht en glimlacht. 'Ik weet het Rose.' Hij legt zijn hand op mijn knie waardoor ik glimlach. Al snel zijn we thuis en sprint ik naar binnen. Ik omhels alle jongens waardoor ik weer begin te huilen. 'Ze haten me.' 'Doen ze niet Rose.' 'Wel. Maar gelukkig gaan we op tour en kan ik alles even vergeten, kan ik met Lux spelen en Louise helpen.' 'Mooi dat je er zin in hebt.'
Mike: Rose kan ik je even spreken?
U: Nee. Rot op.
Mike: Rose.
U: Wat nou? Ik haat je Mike. Je hebt me laten vallen vanavond en die avond ervoor. Je ging alleen maar om met de jongens en je bent geen één keer bij me geweest. Ik dacht dat je me leuk vond?
Mike: Vind Rose. Ik vind je leuk.
U: Dus daarom zoende je met Delilah?
U bent geblokkeerd door dit contact.
Ik loop naar beneden en laat me op de bank vallen, waar de jongens een film aan het kijken zijn. 'Gaat het Rose?' Ik knik maar zie aan Louis dat hij het niet gelooft. 'Oké nee het gaat niet. Mike negeert me en iedereen haat me. Maar het komt allemaal goed. Hoop ik.'
Een paar uur later lig ik in bed en krijg allemaal oproepen van Micheal. Klootzak. Ik negeer ze en loop zonder na te denken naar Harry zijn kamer en plof bij hem in bed. Hij slaat zijn armen om mij heen en kijkt me doordringend aan. 'Rose, het gaat niet met je en ik kan het zien. Probeer er niet aan te denken oké?' Ik knik en nestel me tegen hem aan. 'Welterusten Haz.'
~~~~~
Ik word wakker door een gewicht op mij en open mijn ogen. 'Lou, wil je van mij afgaan?' 'Nee! Ik ben enthousiast. We gaan op tour.' Ik werp een blik op mijn wekker die 4 uur aangeeft. 'Het is 4 uur in de ochtend.' Hij knikt en ik sta op uit bed. 'Ga je omkleden, Haz is beneden.' Ik trek een sportlegging aan, doe een groene trui erboven en doe een staart in. Ik trek mijn Nikes aan en doe een pet op mijn hoofd.
'Hey guys.' 'Hey Rose.' Ik glimlach en pak snel een croissantje, we vertrekken over 10 minuten. Ik kijk nog even snel of ik alles heb ingepakt en als ik het heb gecheckt loop ik naar de tourbus, waar Paul staat te wachten. 'Hey Paul.' 'Hey Rose!' Hij pakt mijn koffers aan en legt ze in de opbergruimte van de bus. Ik loop achter Paul aan de tourbus in en kijk mijn ogen uit. 'Dit is groot!' Hij grinnikt en ik ren door de bus heen.
'Paul! Dit is prachtig! Dit is net een 2e huis!' Hij glimlacht en knikt. Ik plof op mijn bed en zie in mijn ooghoek Niall binnenkomen, die ook op zijn bed ploft. 'Zin in?' 'Ja, ik ga even slapen. Goodnight Niall.' 'Slaaplekker Rose.'
~~~~~
Ik word wakker en voel dat we rijden.
'Rose, wake up we zijn bijna bij het vliegveld.' Ik schuif mijn gordijntje open en kijk Harry slaperig aan. 'Hey Haz.' 'Hey Rose, nou sta op.' Ik stap uit bed en doe snel een knot in mijn haar. Ik loop naar de keuken en pak een broodje. 'Hey guys.' 'Hey Rose.' Ik neem plaats naast Liam en zet een film op. 'Serieus Rose? Grease again?' Ik knik hevig en geniet samen met Louis van de film.'We zijn er.' Ik knik en zet een zonnebril op mijn neus. Ik loop naast Paul en pak snel zijn hand vast, omdat er een horde fans staat. Achter ons lopen de jongens, maar ik blijf bij Paul. Ik kijk even achterom en zie een fan keihard in Harry zijn arm knijpen. 'Wacht even.' Ik laat Paul zijn hand los en loop op Harry af, die een blauwe plek op zijn arm heeft. 'Doe is normaal man! Blijf van hem af!' Ik loop weer naar Paul toe en pak zijn hand stevig vast. 'Rose, blijf mijn hand vasthouden, het word drukker.' Ik knik en op een gegeven moment tilt hij me over zijn schouder en rent hij door de menigte heen naar het vliegtuig.
'Rose, rustig blijven.' Ik pak Niall zijn hand vast en we stijgen op. Ik ben super zenuwachtig, we vliegen gelijk naar Nederland. 'Het komt goed Rose.' Ik knik en pak snel wat cola. 'Wil jij ook Niall?' Hij knikt en ik schenk nog een glas vol. 'Zullen we een film kijken?' Hij knikt en ik zet This is us op. 'Serieus Rose?' 'Jullie zijn cute, laat me.' Hij grinnikt en de film springt aan.
Inmiddels zijn alle jongens erbij komen zitten, wat echt gezellig is. 'Ik kan niet wachten om mijn goddaughter weer te zien!' Zegt Harry. 'Ik kan ook niet wachten om Lux en Louise te zien!' Al snel hebben we een heel gesprek over alles en nog wat en we hebben echt plezier. Ik val in slaap en hoor nog net de jongens lachen.
JE LEEST
Rose
FanfictionHet is 4 jaar later, Rose is nu 14 en zit op de middelbare, waar niet alles zonder slag of stoot verloopt. Wat gebeurd er als ze in een wereld word getrokken van drank, drugs en geweld? Maar vooral; wat als je vaders altijd weg zijn en jij niet mee...