6 maanden later...
Pov Rose
De tour is voorbij en vandaag gaan we weer naar huis. Ashton en ik hebben nog steeds een relatie, nu al een halfjaar. In dat halfjaar is haast niks gebeurd, alleen dat ik super zenuwachtig ben om bij de jongens te wonen, maar hun helemaal niet. 'Eindelijk komt mijn beste vriendin bij ons wonen!' Gilt Michael terwijl hij wat rondspringt. De mensen op het vliegveld kijken ons raar aan, maar dat boeit ons niks. 'En mijn vriendin.' 'En ons zusje!' Vallen Luke en Calum hem bij. Ik glimlach, en zie dat de andere jongens ook glimlachen. Niall, Harry, Liam en Louis staan aan de andere kant van de band. Nog meer goed nieuws, ik hoef niet meer in een rolstoel te zitten, alleen maar op krukken. We lopen het vliegtuig in en ik neem plaats tussen Michael en Ashton. Luke en ik zijn ook weer closer geworden in deze maanden, waar ik blij mee ben. 'Klaar voor Rosie?' Ik knik hevig en laat mijn hoofd rusten op Ashton zijn schouder. 'Moe babe?' Ik knik en hij geeft een kus op mijn kruin. 'Probeer anders wat te slapen.' Ik knik en voel me langzaam wegzakken.
'Babe, we zijn geland.' Ik schrik wakker en kijk recht in de mooie ogen van Ashton. Hij geeft mijn krukken aan en samen lopen we het vliegtuig uit. Ik zie allemaal flitsen en trek mijn hoodie iets verder over mijn hoofd. 'Ashton! Hoe is de relatie met jou en Rose?' Vraagt een aardig uitziende paparazzi. 'Het gaat hartstikke goed, we zijn 6 maanden samen.' De paparazzi glimlacht lief en maakt een foto van ons beide. Snel lopen we door naar de taxi en gaan we zitten. 'We gaan nu eerst naar jouw huis, spullen inpakken en de hondjes meenemen en dan gaan we naar ons huis. We gaan morgen even naar de Ikea nieuwe spullen halen.' 'We hadden toch al spullen gekocht?' 'Ja, maar langer nog niet alles.'
'Dit is je nieuwe kamer.' Ik kijk mijn ogen uit, dit is prachtig. 'O mijn god.' Stamel ik. 'Vind je het niet leuk?' Ik schud snel mijn hoofd. 'Het tegenovergestelde Mikey, dit is prachtig.' Ik stap voorzichtig de kamer binnen. Het is een moderne kamer, echt een Rose kamer. 'Zayn komt nog een keer langs voor de muren.' Ik bedank ze en stuur een filmpje van mijn kamer in de familie groepsapp. 'We kopen nog wat dingen voor aan de muren, die zijn een beetje leeg.' Ik knik en vlieg ze een voor een om de hals. 'En omdat je op zolder slaapt heb je nooit last van ons.' Zegt Calum terwijl hij lacht. 'Nou, jullie kennende, heb ik nog steeds last van jullie.' Ze beginnen allemaal te blozen en ik spring op mijn bed. Ashton komt er al snel bij liggen, waardoor de jongens kokhals geluiden maken. 'Doe het voorzichtig!' Zeggen ze terwijl ze de kamer uitrennen. 'Jullie vinden nog wel een keer een vriendin!' Schreeuwt Ashton.
Eenmaal beneden zitten de jongens NASCAR te spelen. 'Hier Rose, doe mee.' Ik knik en krijg een controller aangegooid van Calum. Ik spring op de bank voor zover dat kan en begin te spelen. 'Hoe kan jij hier zo goed in zijn?' Ik grinnik en kijk naar een verbaasde Luke en Michael. 'Het is een gave.' Grinnik ik. De deurbel gaat en Michael sprint erheen. 'Hey! Kom binnen!' Hoor ik. Even later staan Harry, Liam, Louis en Niall in de woonkamer. 'Hey Rose! Laat je kamer eens zien.' Ik knik en Harry tilt me op zijn schouders. Hij stopt na de eerste trap, waardoor ik grinnik. 'Je moet nog een trap, sukkeltje.' Hij kijkt me verbaasd aan maar loopt toch de andere trap op. 'Heb je de hele zolder voor jezelf?' Vragen de jongens verbaasd. 'Ja, morgen gaan we naar de Ikea, Zayn komt nog een keer voor de muur.' Ze knikken en gelijk ploft Niall op het bed. 'Je hebt je eigen inloopkast!' Schreeuwt Louis op een meidentoon. 'Meid! Je kamer is enig!' Gilt Harry. Gelijk staat een verbaasde Michael in mijn kamer. 'Wat was dat gegil?' Vraagt hij bezorgd. 'De innerlijke dragqueens van Louis en Harry.' Zucht ik waardoor hij lacht. 'O ja Rose, zorg ervoor dat je kamer morgenavond schoon is, Zayn komt.' Ik knik en hij verlaat de kamer weer. 'Je hebt echt een grote kamer.'
'Nou, wat vonden jullie van haar kamer?' Vraagt Calum met een grote glimlach. 'Jullie hebben het geweldig gedaan.' 'We kunnen ook nu naar de Ikea? Het is vier uur, dan eten we daar.' 'Best wel goed idee, want het is nu best rustig denk ik.' Ik knik en ik pak snel mijn krukken, stap in de auto en zit uiteindelijk tussen Michael en Calum. Niet weer. Gelukkig hoeven we maar 10 minuten te rijden. 'Rose, je kiest ook altijd de goede plekken uit.' 'Nee, jullie kiezen gewoon de goede plekken waardoor ik gedwongen word om hier te zitten.' Calum en Michael kijken elkaar aan en knikken dan. 'Daar heb je een punt.'
Eenmaal bij de Ikea word ik gelijk in een winkelkarretje getild door Michael. 'Michael! Ik heb niet voor niks mijn krukken meegenomen!' Hij negeert het en rent naar de lift. 'Ik ben claustrofobisch hè Mike?' De liftdeuren gaan net dicht en hij kijkt me geschrokken aan. 'Fuck! Sorry Rose, ik was het vergeten.' Ik adem diep in en uit en kijk de hele tijd in Michael zijn ogen, gek genoeg word ik er rustig van. 'Blijf gewoon in mijn ogen kijken, nog even.' Mompelt hij. Al snel zie ik de liftdeuren opengaan en drukt Michael me snel de lift uit. 'Waar ging je met mijn vriendin naartoe Clifford?' Hij begint te lachen en Ashton geeft me een kus. 'Die sukkel stopte me in een lift.' Grinnik ik terwijl Michael beschermend zijn handen in de lucht houd.
'Die wil ik!' 'Serieus Hood, kerstlichtjes?' Hij knikt en legt enthousiast de kerstverlichting in het karretje. Alleen niet netjes op een stapel, nee hij doet over me heen. 'Nu heb ik je versierd.' Ik zucht en de jongens beginnen te lachen. 'Serieus Calum? Wordt dat je pick-up line?' Hij knikt enthousiast en ik schud lachend mijn hoofd. Het is hartstikke rustig, er keken wel wat mensen ons apart aan doordat ik vooruit word gedrukt door een Michael Clifford met blauw haar in een gele Pikachu onesie. Er zijn nog helemaal geen fans naar ons toe gekomen, wat me verbaasd. 'Zullen we nog een verdieping naar boven?' Ze knikken en het karretje begint al aardig vol te raken. 'Moet ik er niet uit?' Michael schud snel zijn hoofd.
'Wil je echt met de lift?' 'Ja Mike, anders moet ik 5 verdiepingen naar beneden met de krukken.' Hij knikt en rent naar de lift. De anderen gaan met de trap. Er staat niemand voor de lift, dus al snel gaat de lift open en kunnen we naar binnen. Ik druk op het knopje 0 en al snel komt de lift in beweging. Maar hoe snel de lift in beweging kwam, zo snel staat hij ook weer stil. En niet op een verdieping, maar halverwege. 'Mike, volgens mij zitten we vast.' 'Volgens mij ook, heb je bereik?' Ik knik en bel Ashton in paniek op. 'Hij is naar de medewerker en die zegt dat hij morgen pas kan helpen, zij gaan naar huis.' 'En wij?' 'Hier wachten, wat anders Clifford.' Hij begint te lachen en helpt me uit het karretje. 'Dat wordt 12 uur wachten.' Zucht ik.
JE LEEST
Rose
FanfictionHet is 4 jaar later, Rose is nu 14 en zit op de middelbare, waar niet alles zonder slag of stoot verloopt. Wat gebeurd er als ze in een wereld word getrokken van drank, drugs en geweld? Maar vooral; wat als je vaders altijd weg zijn en jij niet mee...