18

287 19 9
                                    

*Muke is real*


Od razu po przebudzeniu się zadzwoniłam do Adama by poinformować go, że chłopcy zgodzili się na współpracę i by zapytać co mają mi załączyć w kolejnym liście.

-Hej Adam, mam nadzieję, że Cię nie obudziłam.- przywitałam się 

-Witaj Bello. Chciałbym spać do tej pory ale praca wzywa od samego rana. Jakieś dobre nowinki?- zapytał

-A i owszem mam bardzo dobre wieści. Chłopcy zgodzili się z nami współpracować i komunikować się ze mną na moich zasadach.

-No to świetnie. Czyli co kontrakt podpisujemy podczas Lab'u, który jest za miesiąc tak?-spytał

-Tak do tego czasu wszystko z nimi ustalę w listach i podczas niego się ujawnię jednocześnie niszcząc swoją karierę radiowca.- przy wypowiadaniu ostatniego zdania w moim głosie był widoczny smutek. Adam chyba to wyłapał.

-Ejejej ale nikt nie karze Ci kończyć kariery radiowca. Załatwię ci przenośny sprzęt do byś mogła prowadzić audycje.- pocieszał mnie

-Tu nie chodzi o brak możliwości prowadzenia audycji tylko o fakt, że jak ludzie dowiedzą się kim jestem to nie będą chcieli mnie słuchać.- westchnęłam

-Jeszcze się zdziwisz.- mruknął tajemniczo

-A wracając do tematu. Co dokładnego mają mi przygotować w następnym liście? Ja myślałam o dokładnych danych osobowych, żeby można było ich zacząć rejestrować, wpisywać w firmie i szykować dla nich umowy, oraz żeby przed następna  audycją podrzucili mi w wyznaczone miejsce płytę z nową piosenką, którą wyślę tobie i klasycznie opublikuje podczas mojej audycji. Co ty na to?

-Woow, dziewczyno jesteś stworzona do mycia menadżerem i do sterowania ludźmi. Ty nawet nie musisz ze mną nic ustalać, bo sama wszystko idealnie planujesz.- zaśmiał się- Dobra młoda ja kończę, praca wzywa. Wiesz jak jest.- pożegnaliśmy się z Adamem, a ja wzięłam się za pisanie listu do chłopaków, który podrzucę po wyjściu od Luke'a.


Cieszę się, że zdecydowaliście się na współpracę ze mną, gwarantuje wyjdzie wam to na dobre. W tym liście proszę was o to byście przygotowali dla mnie swoje dokładne dane osobowe, łącznie ze zdjęciami. Potrzebujemy tego aby rozpocząć wszystkie sprawy papierkowe. Dodatkowo chcę abyście przygotowali dla mnie nową piosenkę nagraną i zgraną na płytę. Jeśli sami mi jej nie podrzucicie przed następną audycją sama ją zdobędę. Mam nadzieję, że nie czujecie się szantażowani, bo nie taki jest tego cel. Mamy po prostu mało czasu na wypełnienie wszystkich potrzebnych dokumentów przed kulminacyjnym punktem czyli waszym podpisaniem umowy. Odpowiedź na mój list umieśćcie w dziupli w największym drzewie, które jest od razu przy klifie. Klif znajduje się około. 30 min za miastem. Na pewno wiecie,o który chodzi, a w szczególności Ashton.

Całusy, buntowniczka.


Zapakowałam list w kopertę i napisałam na niej "Rebel -> 5sos". Jestem ciekawa czy chłopcy uczynią to samo tylko zmienią kolejność napisu. Schowałam list do worka i ruszyłam ogarniać się na wypad do Luke'a, który pewnie niedługo zacznie wydzwaniać kiedy będę.




*Po spotkaniu u Luke'a*

Radio Rebel || 5sos ✔✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz