Merhabalar.
ve
Keyifli Okumalar.Satır arası yorum yapmayı unutmayın.
100 vote + 100 yorum sınırİyi ki buradasınız <3
^^^^^^^^
"Hoşgeldin Damla.Fazlasıyla başarılıydın miniğim." dedim gururla.
Gerçek adı Nehir, kuzenim.Kendisi daha önce benim eğittiğim bir ajandı fakat son iki senedir görevlere çıkmıyor normal bir hayat sürdürüyordu yurt dışında.Taa ki onu aradığımda ve yardımının gerek olduğunu söyleyene kadar.
Koltuğa oturduğumda hemen yanıma geçti, gülen gözleriyle bakıyordu."Öv biraz beni ya." dedi gülmeye devam edip.
"Senin bu kuzenin bilmez öyle şeyler." dedi Ali gözlerini devirerek.Ters bakışlarımdan nasibini alırken konuştum."Övülecek şeyler yaptığında bilip bilmediğimi gösteririm sincap."
"Maral!" dedi ve ayağa kalkıp tepindi."Söyleme şunu."Güldük Selenle beraber.Nehir anlamadığı için sessizce izliyordu.Ali'nin sincap görmeye de adını duymaya da tiki vardı.Gerçekten sebebi sadece küçükken korktuğundan dolayı mı bilmiyoruz, kendisi de bilmiyordu.Sadece kendini bildi bileli bu tikinin olduğunu söylüyordu.Duymak ya da görmek onu kaşındırtıyordu.
Nehir'e konuyla alakalı kısa bir açıklama yaptım ve konumuza döndüm."Şimdi her şey istediğimiz gibi ilerledi ve son fikri de devreye soktuğumuzda içeri daha çok sızmış olacağız." dedim bana bakan üç çift göze bakarak.Onaylayan bakışlarıyla Nehir'e döndüm.
"Ben içeri sızdığımda senin işin bitecek.Artık bu işleri sevmediğini biliyorum bunu daha fazla sürdürmene izin vermem." Yaşadığı yerdeki istihbarattan bilgi getirmesi lazımdı.Herkes Çelik itinin peşinde ve onlar daha fazla bilgiye sahipti.Bilgiyle beraber içlerine sızması da bir anda karar verilmiş bir şeydi.
"Devam edebilirim, seni tek bırakmak istemiyorum Maral abla." Aramızda sadece 4 yaş fark olmasına rağmen yanımda çocuk gibi duruyordu.Gülümsedim tatlı bakışlarına karşılık.
"Gerek olmadığını çok iyi biliyorsun, bunu istemiyorum.Sakin hayatına geri dönebilmen için adın da dahil her şeyini değiştirdik bunu unutma.Tehlikeye atmam seni."
İtiraz istemeyen sesime karşılık beni onayladıktan sonra Selen ve Ali'ye döndüm."Planı anlatıyorum."
^^^^^^^^
Kahvaltı masasında son lokmalarımızı yerken Nehir'e döndüm."Halam sorun çıkardı mı?" Aniden Türkiye'ye gelmesini sorgulayabilirdi.Nehir ağzındaki lokmayı yuttu önce."Yok yok hatta sana çilek reçeli gönderdi bir sürü, buzdolabına koydum."Tebessüm ettim.Çilek reçeli annemin en sevdiği reçeldi, ben sevmezdim bu kadar tatlı şeyleri ama annemin en sevdiği şeyi onun için yiyordum.
Sebebini bilen yoktu, söyleme gereği de duymamıştım hiç.
"Sağolsun." demekle yetindim, çayımın son yudumunu da içip masanın üzerindeki paketten bir dal çıkarıp dudaklarımın arasına koydum.Çakmakla sigaranın ucunu alevlendirdiğimde derin bir nefes çektim içime.
"İçme şu zıkkımı be." diyen Ali'nin sitemini duymazdan gelip gri dumanı yavaşça dışarı üfledim.
Mutfağın sürgülü kapısı sonuna kadar açıktı, sigara dumanı içeride fazla kalamıyordu bu sebeple.
"Senelerdir söylüyoruz, ne halt anlıyorsunuz şu sigaradan anlamıyorum." diyen Selen de Ali'ye katıldı."Safi zarar."
Haklıydı fakat umrumda değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANIN MERKEZİ
AcciónBüyük sırların arasında bir amaç uğruna seçilen yoldu bu.Kanlıydı, tehlikeliydi bir o kadar da çekici.Yolun sonunda gözüküyordu Kanın Merkezi. Her şeyin doruk noktasındaydık, unutmayalım ki tehlikeli olan her şey daha cezbedici idi.Bu yol ve O'nun g...