— Zgadnij kto to. — Zakrył swoimi silnymi dłońmi jej oczy.
Na twarzy szatynki pojawił się szeroki uśmiech. Gwałtownie odwróciła się w stronę głosu i niemalże od razu rzuciła mu się na szyje.
— Sebastian! — Krzyknęła. — Co tu tutaj robisz?
— Wiesz, mam dwa tygodnie wolnego w szkole i postanowiłem, że odwiedzę swoją księżniczkę. — Pstryknął ją w nos.
Całemu zdarzeniu przyglądał się Matteo, do którego odwróciła się dwójka nastolatków. Na jego widok Lunie od razu zeszła uśmiechnięta twarz.
— Matteo. — Wzięła głęboki wdech.
— Kto to jest? — Starał się być twardy.
— To jest Sebastian. — Spojrzała bruneta. — Mój...
— Chłopak. — Odpowiedział za nią, a następnie przygarnął dziewczyne do siebie i zamknął w szczelnym uścisku.
Matteo kiwnął tylko głową i na odchodne posłał im smutny to uśmiech.
— Kto by pomyślał, że wielki Matteo Balsano zostanie zraniony. Co sądzisz o tym, że Luna ma kogoś innego na twoim miejscu? — Posłała mu szczęśliwy uśmiech Ambar, która przyglądała się całemu zdarzeniu.
Była szczęśliwa, że Luna jest z Sebastianem, ponieważ nienawidziła Matteo za to co zrobił Valente. To przez niego Luna wyjechała i cierpiała. Pragnęła tego samego dla Balsano.
Chłopak nic nie odpowiedział tylko odszedł od niej, pogrążając się w wielkiej rozpaczy.
Straciłem cię,
Tak jak ty mnie.***
W mediach jest nowy zwiastun.
Prolog drugiej części.
Nie mam pojęcia kiedy pierwszy rozdział.
Czekam na wasze opinie, które zachęcają do kolejnego działania.
CZYTASZ
Just Like You || lutteo
FanfictionGdzie najprzystojniejszy i popularny chłopak w szkole, zauważa cię i nawet nie zdajesz sobie sprawy jak bardzo jesteś naiwna.