Ώς συνήθως,χαζά ανίδεα κοριτσάκια. Με γρήγορες κινήσεις κολλάω τον μαγνήτη στην κλειδαριά της πόρτας,ακούω το κλειδί να κουνιέται και ετσι,είμαι μέσα στο σπίτι της αδελφότητας ΚΔΨ. Περπατάω στις μύτες των ποδιών μου όταν καταλαβαίνω οτι υπάρχουν ακτίνες λέιζερ στο δωμάτιο. Αν ακουμπήσω έστω μια θα με διώξουν απο τη δουλειά μου,και τότε καταστροφή! Αλλά και πάλι,χαζά ανίδεα κοριτσάκια. Υπάρχουν πέντε οριζόντιες γραμμές λέιζερ απο τη μια μεριά του τοίχου ώς την άλλη με κενό ανάμεσά του περίπου ένα μέτρο. Τι σκατά; Πόσο ποιό εύκολο μπορεί να γίνει; Το πλέον γελοίο θα είναι να βρίσκεται εδώ η Έλεν Άμποτ. Ξέρω οτι είναι κολλητές με την Άνα όμως δε νομίζω να κάνει τέτοια κοριτσίστικα πράγματα. Τέλος πάντων,είμαι εδώ για προσωπικό ζήτημα. Θέλω να την φρικάρω και μετά να την γαμήσω. Θέλω να τη γαμήσω τόσο πολύ. Αυτό το στόμα που πετάει ότι σκέφτεται χωρίς φίλτρο,θέλω να το μποκώσω. Και ο κώλος της. Τη φαντάζομαι να τον κουνάει μπροστά μου και μετά να την πηδάω μέχρι να με παρακαλάει να σταματήσω. Τα βυζιά της....χριστέ μου,μπορώ να δώ στο μυαλό μου τις ρώγες της να κοιτούν το ταβάνι. Αναρωτιέμαι άν είναι φυσικά. Μα τι λέω! Βέβαια είναι φυσικά,ηλίθιε,το κοριτσάκι είναι μόνο εικοσιτριών! Δεν είναι όπως την Σουζάνα. Τώρα που το σκέφτομαι,θα την πάρω αύριο να βρεθούμε,έχω πολύ καιρό να κάνω σέξ,δύο μέρες περίπου με αυτό το κοριτσάκι που έμπλεξα. Αλλά,τα πάντα για τη δουλειά μου. Δε παίρνει πολύ ώρα να βρώ το δωμάτιό της,όμως τώρα δυσκολεύομαι λόγω του ότι η πόρτα είναι στενή για να σκύψω ολόκληρος. Γαμημένες ακτίνες λέιζερ,πάντα τις μισούσα!
Μόλις τις περνάω κοκκαλώνω. Η αγνοούμενη Έλεν Άμποτ κάθεται νευρική στο κρεβάτι της με τρία σακουλάκια κοκαίνη γύρω της. Δε το πιστεύω!
"Γειά." λέει με τη φωνή της φούλ στην ειρωνία. Σκατά,τι θα την κάνω τώρα. Θα την αφήσω,έτσι κι αλλιώς δε χανόμαστε,σωστά τσουλάκι; Σηκώνεται ανέκφραστη και βγαίνει απο το δωμάτιο χωρίς να προσπαθήσει να αποφύγει τις ακτίνες. Υποθέτω οτι επιτρέπονται τα μέλη,αλλά όχι οι ξέταιροι. Πηγαίνω στο κρεβάτι της Άναμπελ. Τα μαλλιά την είναι ανάκατα στο πρόσωπο και το μαξιλάρι της. Καταλαβαίνω οτι είναι γυμνή. Τραβάω το σεντόνι και νά'τα πάλι. Δεν έχω ξανα δεί πιο όμορφο στήθος. Είναι καλοσχηματισμένο,στρογγυλό,σφυχτό και οι ρώγες της στο κανονικό μέγεθος,έτοιμες για να τις γλέιψω μέχρι να έρθει σε οργασμό. Δε θα χορτάσω ποτέ να το κοιτάω,ή να το γλέιφω αργότερα. Χαμογελάω έκφυλα με τη σκέψη. Δε σταματάω να χαμογελάω όταν τα κοιτάω. Τότε μπαίνουν μέσα ένα μάτσο κοριτσάκια. Τι στον πούτσο; Ψίθυροι ακούγονται. Και τότε μου έρχεται. Η νέα τεχνολογία με τις ακτίνες λέιζερ που άν τις ακουμπήσεις ο συναγερμός δεν χτυπάει δυνατά για να ακουστεί,φροντίζει να ακουστεί μόνο σε αυτόυς που πρέπει. Γαμώ! Μία μελαχρινή μικρόσωμη καύλα με πλησιάζει.
ESTÁS LEYENDO
The Pink Book
Novela JuvenilΈνα κορίτσι. Μια γνωριμία. Ένας ανατρεπτικός έρωτας. Πόσο καλά θα εξελιχθούν τα πράγματα; Οι περιστάσεις θα βοηθήσουν; Η Άναμπελ μόλις μπήκε στο πανεπιστήμιο του Τορόντο. Ζεί με την κολλητή της φίλη. Ο κύκλος της είναι κλειστός,όπως και εκείνη. Τι θ...