Baiatul misterios

1K 47 4
                                    

 (...) in fata scolii erau adunati mai multi tineri si se auzeau niste tipete ca la un concert Iron Maiden. Nu intelegeam ce se petrece, pentru ca deobicei jumatate din elevii de la scoala nu vine la prima ora. In fine, m-am decis sa ma duc acolo sa vad ce se intampla. Erau 2 dintre cei mai duri tipi din liceu. Se pare ca se certau din cauza ca unul s-a dat la prietena altuia. 

 Mdaaa, alt motiv pentru care n-o sa ma indragostesc niciodata.

Nu mai pierd timpul acolo si intru in liceu. La intrarea in cladire sta un grup alcatuit din 5 fete, care desigur, nu rezista sa nu-mi comenteze ceva. Sa nu va ganditi ca am avut ceva cu ele, dar " vedetele " au inceput sa se ia de mine fara rost. Dar eu fiind o fata tupeista si smechera nu ma las mai prejos.

- Ia uitati-va cine a venit la scoala! E chiar papusa de Bianca, zise sefa pitipoancelor cu un accent ironic.

- Nu ma intelegeti gresit fetelor, si voi sunteti papuse. Numai ca baietii au umblat prea mult la " cutiuta " voastra, cand in colo a mea e neatinsa.

* Liniste * 

Una dintre fete se pregateste sa-mi dea replica, cand de-odata suna clopotelul.

Ma grabesc sa urc scarile cand  PUFFFFF, cineva se izbeste in mine. Fara sa ma uit la respectiv incep sa tip la el:

- Nu vezi pe unde te duci?!!

- Scuza-ma domnisoara, sunt nou la scoala. In primul semestru am fost la alt liceu, dar parintii mei si-au gasit de lucru aici si asa ne-am mutat.

Mi-am intors capul sa vad cine e si am ramas masca la ce am vazut ................

Era chiar un baiat dragut! Avea parul negru, ochii verzi, un corp de invidiat si un zambet  de milioane. Stai, ce? Eu sunt anti-dragoste, ce tot indrug aici?

Mi-am facut curaj si i-am raspuns indiferenta:

- Mda, ti-ai gasit si tu o scuza cum ca esti nou. De data asta te iert, dar sa nu se mai intample!

- Ok., scuze inca o data ....., a zis el cu un zambet fortat si a plecat.

Am intrat in clasa, mi-am pus ghiozdanul in banca si mi-am zis in gandul meu, Sa inceapa tortura!!

Primele doua ore au trecut repede. Alexandra vorbea tot timpul cu Cristi la telefon si isi trimiteau 10 mesaje/s. In a 3-a ora a inceput sa ma doara capul si m-am cerut la asistenta.

Ies din clasa si il vad pe tipul nou. Ma prefac ca nu il cunosc si dau sa plec, dar el ma opreste.

- Hey, ai o secun...

- NU! Din cauza ta sa stii ca ma doare capul. Nu iti ajunge?

- Dar ce-am facut chiar atat de rau?

-M-ai enervat. Acum scuza-ma, dar trebuie sa ma duc la asistenta.

-Uhmm, ok. Totusi, ai putea sa spui cum te cheama.

-Mariana buci de fier. Si in caz ca vrei sa vorbesti cu mine numarul meu e: 666

-De ce esti rea?

-Uite, nu am timp sa imi pierd vremea cu tine. Deci lasa-ma sa pl.....

Nu ma lasa sa-mi termin propozitia si ma saruta pasional. Incerc sa ma opun, dar ma strange aproape de pieptul lui si nu imi da drumul. E totul atat de ciudat ..M-am purtat urat cu el si totusi ma saruta. Ahh, saruta atat de bineee. Ce?! Ce se intampla cu mine?!!!! Eu nu eram asa. Pun capat acestei situatii.

Si-a lasat mainile mai jos si eu i-am dat o palma.

- Cine te crezi?! Crezi ca vi la scoala cu freza ta de baiat smecher si prima fata pe care o vezi se arunca in bratele tale? Ei bine, te inseli. Cel putin in cazul meu.

-Eu am crezut ca..

-Nu imi pasa ce ai crezut. Doar pleaca!

-Bine, am sa plec. Apropo, numele meu e Stefan.

-Paaa!

E prima poveste pe care o scriu. Astept sa-mi spuneti parerea voastra si daca aveti sugestii puteti sa imi ziceti! Astept atat critici pozitive cat si negative.

Copilaria - singurul paradis pierdutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum