- Vin acum! Am fost sa hranesc catelul!
- Ok, grabeste-te.
Si in nu mai mult de 10 secunde Mihai deja era in pivnita.
- Nu el este vinovatul. Ci Corina.
- Corina, aaaa ......?
- Iubita ei, noua membra a clanului piti si in acelasi timp si dusmanca mea de moarte.
- Cam multe roluri pentru o tarfa ..
- Are-are. Dar cu toate ca ea a venit cu ideea, nu ea m-a lovit cu masina, deci nici " prietenul " nostru nu se va lipsi de la rasplata.
- Bun. La ce te-ai gandit, Bibi?
- Mai stii groapa de gunoi de la marginea orasului?
- Da.
- E un loc acolo, mai exact o groapa adanca de 1.5-2 m. plina de viermi, gandaci si cine stie ce scarbosenii. Ar fi fain sa-i facem o baie amicului nostru.
- Imi place cum gandesti!
- Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, va rooooog! Este periculos pana si sa te apropii de locul acela! Fac orice, va dau tot ce am, bani, bijuterii, tot ce doriti!
- Nu suntem la teatru, Orlando. Pastreaza-ti replicile pe mai tarziu. Cine stie, poate te si filmam si filmarea ajunge pe youtube si astfel ..
- Nuuuu! Voi sunteti copii buni. De ce-mi faceti una ca asta?! Ma duc la politie, aa...aaaa... o sa ma predau! Fac orice, chiar orice, dar aveti mila va roooog! Pana la urma am fost obligat! De ce nu va razbunati pe Corina? A fost ideea ei!
- Urat sa pui toata vina pe iubita ta, a zis Mihai razand.
- Stai linistit, isi va primi si ea rasplata. Pana la urma nici nu se poate numi pedeapsa groapa cu viermi ... Bastinasii considera toti gandacii o delicatesa!
- Va rooog, aveti mila! Domnisoara Bianca, aveti inima!
- O sa am ...
- Slava Cerului! Dumnezeu sa va dea tot ce doriti, scumpa domnisoara.
- Hooo, mai usor disperatule! A zis Mihai pierzandu-si calmul.
- O sa am ....exact cum ai avut si tu cand m-ai calcat cu masina!
- Ce???! Nuu, va rog!
- Mihai, i-al din fata mea.
- Eu nu ma ating de jegul ala, am eu baietii mei. Sergiu, Dan, veniti aici!
Si au aparut doi baieti imbracati cu pantaloni si geaca de piele neagra si niste bocanci negrii. Aveau ochelari de soare si un tatuaj pe degetul aratator de pe mana dreapta. Era un fes cu aripi de inger. Erau mai mari decat noi, aveau lejer 30-32 de ani.
Cred ca fac parte dintr-o secta sau un grup secret. Si tatuajul acela, oare ce simbolizeaza? E numele clanului? Oare Mihai e seful? Nuuu, in ce m-am bagat! Mihai imi e dator cu niste explicatii!
Si am aruncat o privire rapida pe mana lui Mihai, dar el n-avea niciun semn din fericire. Cei doi au dezlegat omul si l-au dus afara. Am ramas singuri, eu, Mihai si praful din incapere.
- ...Stii, asta cam cere explicatii.
- Stiu si stiu si ca te-ai saturat sa tot auzi ca " vei afla totul la momentul potrivit ", dar ..
- Dar ce? De ce nu-mi poti spune totul acum? Suntem singuri, cine ne aude?
- Nu e vorba de asta, Bia. Dar inca nu esti pregatita sa stii ..
CITEȘTI
Copilaria - singurul paradis pierdut
Ficção AdolescenteBianca este o fata tupeista, hotarata, copilaroasa, care la inceputul cartii pare ca ar face orice numai ca sa scape de sentimentele ei, care o indeamna sa se intoarca la trecut. Ea cunoaste persoane noi si la final isi da seama ca sentimentele joac...