Chestii personale despre Bianca

244 20 2
                                    

N-am stat pe ganduri si am urmat-o pe Meli pana in clasa. Ea a deschis usor usa si a inceput sa strige ca nebuna " surpriiiiiiiiiizaaaaaa ". Dupa asta a venit Alexandra cu un tort pe care scria " La multi ani, BiBi! "

Doamneee, azi e ziua mea! Cum am putut sa uit?! Am fost atat de implicata in chestia asta cu Mihai, Raul si pitipoancele incat am uitat ca azi, in 7 iunie e ziua mea! Ehh, asta chiar ca a fost o surpriza.

Dupa ce toti au cantat celebrul De ziua ta de catre 3 sud est a venit Ale cu inca 6 prietene de-ale mele bune, printre care si Meli, desigur, care mi-au dat cate un cadou.

- Oo, fetelor. Nu trebuia.

- Ba cum sa nu, Bibi! Hai lasa prostia. Dar totusi, de ce ai fost atat de surprinsa? As zice ca ai uitat ca azi e ziua ta.

- Ai ghicit, Ale ..

- Cum?! Nu se poate asa ceva! Anul trecut ai tot zis ca in 7 iunie e ziua ta inainte cu o luna si acum uiti? Ce s-a-ntamplat?

- Sa zicem numai ..... ca am avut un weekend aglomerat. Iti zic totul in urma, dar hai sa nu stricam atmosfera aceasta vesela cu weekendul meu.

- Cum doresti, sarbatorito.

Si a venit Ale si m-a imbratisat puternic de simteam ca imediat imi dau duhul. Cand simteam ca ma sufoc a inceput sa-mi sune telefonul.

- Scuze, dar trebuie sa raspund. 

- Ok, sa vii aici peste 5 minute!

- Da da.

M-am uitat la telefon si ...era MIHAI! Pff, chiar trebuie sa vorbesc cu el, dar asta intr-un loc unde sa nu fie nimeni sa ne poate auzi. 

Oare unde...oare unde ...aa..sala de sport? Neee, precis are sport vreo clasa, iar daca nu atunci poate intra in orice clipa proful de educatie fizica peste mine. Hmm, sa ma mai gandesc .. Baia? Aaa, nuuuuuu. Acolo sunt toti drogatii, fumatorii si emoistii, care isi taie venele. Atunci ce mai ramane? Fiecare sala e ocupata, femeia de serviciu e aproape mereu in camera ei si se uita la Inima de tigan. Atunci ...gata! Stiu. Camera ingrijitorului.

Am fugit repede in camera ingrijitorului, am inchis usa peste mine si am raspuns la apel.

- Sper ca ai o explicatie buna de data asta!

- Cee? Voiam sa-ti spun la multi ani ..

- Tu de unde ..? In fine, dar nu la asta ma refeream oricum. Zi-mi ce i-ai facut lui Raul.

- Aaa, pe tine ala te preocupa? Cum poti sa il placi dupa tot ce ti-a facut?!

- Nu ocoli subiectul si raspunde la intrebare!

- Sa zicem numai ca i-am dat o lectie, pe care n-o so uite prea curand, ....poate chiar niciodata. Ma ingrijoreaza teribil cum a spus acel " niciodata. "

- Cc...cee...ce vrei sa spui cu asta?

- O, stai linistita ca nu va muri. Dar sunt sanse mari ca " discutia " dintre mine si el sa lase ceva urme, daca intelegi ce vreau sa zic.

- Oo, Mihai. Dar de ce?

- Nu e evident? Esti o fata foarte speciala si nu meriti ca cineva sa-si bata joc de tine. In plus, din cate am auzit ai suferit si inainte din cauza lui/pentru el.

- ... Nu pot sa neg, asa a fost. Dar nu e vina mea ca m-am indragostit de el! Nu noi alegem de cine sa ne indragostim!

- Nu, dar noi alegem in cine avem incredere si in cine nu.

- Bine, atunci multumesc ca iti pasa de mine si ca ai vrut sa ma ajuti, dar sa n-o mai faci niciodata.

- Nu e tocmai raspunsul la care ma asteptam, dar chiar asta imi place la tine. Ca esti imprevizibila. Aaa, si inca ceva. Azi pot sa vin dupa tine la scoala? 

- De ce? Vrei sa ma protejezi de inca " o surpriza ".

- Nuu, adica da. E vorba de o surpriza, mai exact un cadou, dar stai linistita ca asta iti va placea. Iti garantez.

- Nu stiu ce sa zic, Mihai.

- Zi da, Bianca.

- Mai vedem. Hai ca trebuie sa ma duc in clasa, ceilalti precis isi fac griji pentru mine.

- Deci sa inteleg ca te-ai ascuns de ceilalti ca sa poti vorbi cu mine? Hmmm, desteapta fata.

- Mda, hai ca iti dau mesaj ...in legatura cu ..stii tu.

- Da, bine. Pa, Bia! Te pup.

- Pa, Mihai. Nici eu.

Cu asta am inchis telefonul si am fugit in clasa. Pe holuri nu mai era nimeni si in tot liceul era o liniste apasatoare. 

S-au sunat. Perfect! Oricum urmeaza sa am ora de dirigentie si cum e si ziua mea profa cu siguranta n-o sa ma certe.

Si am avut dreptate. Diriga m-a primit cu zambetul pe buze, mi-a dat si ea un cadou, si am inceput sa jucam diferite jocuri tipice dirigintei ca sa ne apropiem. Zicea ceva de dorinte, ca daca fac ce zice acolo o sa mi se implineasca toate dorintele. Ma rog, n-am inteles prea multe. Oricum, o sa ma uit acasa la tot ce am primit.

Orele au trecut repede si eu nu mai puteam de nerabdare sa vad cu ce o sa ma mai surprinda Mihai de data asta. Cand am iesit din scoala in fata portii deja era acolo Mihai cu un Nissan Skyline Gtr R35 albastru. El a iesit din masina si mi-a deschis usa. Vai, ce gentleman.

Am urcat in masina si el fara sa apuc sa zic ceva mi-a luat mana si mi-a sarutat-o.

- Aaa, ce faci?

- Mana este cea mai sensibila parte a corpului la gemeni. Si tu nu ti-ai tras mana, deci asta inseamna ca ma placi.

- Nuuu! Te simpatizez. Atata tot.

- Uhmm, cum spui tu. Uite-ti cadoul, Bia.

Si a luat in mana o cutie imensa pe care scria " Pentru Bianca " si mi-a pus-o in poala.

- Ce e in asta?

- Deschide si vezi.

Am zguduit un pic cutia ca nu cumva sa fie inauntru o bomba si cutia, mai exact lucrul din inauntrul cutiei a scos un tiuit puternic.

- Doar nu ..?

- Deschide si vezi!

 Am deschis-o si inauntrul ei era un catel husky nou nascut! Avea blana alba ca zapada si niste ochi albastri intensi.

- Doamne, ce dragut e! Mihai, esti un inger! Unul mai violent, dar tot un inger!

- Serios? Nu ma minti?

- Heeei.

Si l-am lovit usor in umeri si amandoi am inceput sa radem.

- De unde stiai ca husky e rasa mea de caini preferata? Si faza cu mainile, si ca sunt zodia gemeni, de unde?

- Stiu foarte multe despre tine Bianca, dar nu-ti fa griji. Nu ti-as face niciodata nimic ce te-ar putea rani.

- Sa ghicesc, voi afla si asta in momentul potrivit?

- Exact! No hai ca stam pe loc de 5 minute si eu mai vreau sa-ti arat ceva. Nu chiar un cadou, dar si asta o sa te bucure, oarecum.

- De ce doar oarecum? 

- Pai, nu stiu cum sa-ti explic. O sa vezi Bianca. Eu vreau doar sa ai o zi perfecta.

- Bine, dar nu pot sta mult.

- Nu-ti fa griji. Am vorbit deja cu parintii tai si au fost de acord sa te lase sa-ti petreci o dupa-amiaza alaturi de mine.

- Cum ai ...si de unde?

- Shht, pui prea multe intrebari.

Si in clipa aceea Mihai s-a apropiat de mine, mi-a pus parul dupa urechi si m-a sarutat usor. Nu m-am putut opune. Si eu simteam ceva pentru el si prezenta lui ..nu stiu de ce, dar ma linistea si imi provoca o stare de bine, de fericire.

Copilaria - singurul paradis pierdutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum