Ochi pentru ochi si dinte pentru dinte

248 15 0
                                    

(...) Mihai, salvatorul meu.

- Heeei, ce faci aici? Si de unde stiai unde stau?

- Ehh, am eu relatiile mele. Oricum, vei intelege totul dupa putin timp.

- Ahaa .. si peste cat timp?

- Asta depinde de tine. In fine, am venit sa-ti aduc hainele. Sunt spalate si clatite. 

- Oo, multumesc .. Nu trebuia! 

Si abia atunci am observat plasa cea verde pe care o tinea in mana. Am scos hainele si wow, am ramas uimita. Hainele acelea aratau mai bine decat cand le-am cumparat. 

Hmm, e tare interesant tipul. In mod normal baietii asteapta fetele in fata casei lor cu un buchet de trandafiri in mana, dar asta este prea ....wueee....cuvantul ala, romantic. E bine ca n-a procedat si el la fel ca asa ar fi fost prea plictisitor. Dar el are ceva, ceva ... nu stiu. Are ceva aparte, care il transforma dintr-un rocker obisnuit si sexy intr-unul sexy si misterios. Tare misterios ..

Aaa, si era sa uit. Le poti pastra si pe acestea. Oricum tie iti vin mult mai bine decat Lidiei.

- Lidia? Stai asa, hainele astea apartin cuiva? In cazul asta nici gand sa le pastrez!

- Nuu, stai sa-ti explic. Patronul a cumparat hainele alea pentru noua ei iubita, dar s-au despartit. Si el n-a mai ajuns sa-i dea hainele.

- Asa da. Ok, chiar nu trebuia sa te deranjezi atat pentru ..

- Pentru ce? Pentru o fata ca tine? Nu, te inseli. Asta este minim ce pot face. Esti speciala, nu esti ca toate celelalte. Ai ceva al tau, care te face sa iesi in evidenta in comparatie cu alte zdrente si pustoaice din ziua de azi.

Lol!! El crede acelasi lucru despre mine pe care il cred si eu despre el. Oare sa ii spun? Nu, in niciun caz. Asa isi va schimba parerea si va crede ca sunt si eu o fata gen:

" Te iubesc! Eu mai mult. Ba nu. Ba da. Ba eu te iubesc mai mult. Ba nu, ca eu te iubesc mai mult .. "  ; deja ma doare capul.

- Aha, cum zici tu. No mersi pentru haine, dar eu acum trebuie sa plec. Si asa am intarziat.

- Bine, pa!

- Pa!

M-am dus in casa unde am ascultat o ora jumatate monologul mamei mele, dupa care in sfarsit s-a calmat si mi-a dat sa mananc. 

Nu inteleg de ce se agita asa?! In mai putin de 4 zile terminam scoala, si oricum ... in aceste zile nu facem nimic. Doar stam si povestim despre clasa a 9-a, ce ne-a placut/nu ne-a placut, jucam niste jocuri tampite, care cica ne ajuta sa ne apropiem si asa mai departe. 

Nervoasa m-am dus in camera si m-am uitat la Carrie, un film horror despre o fata, care era batjocoria scolii din cauza ca mama sa era foarte religioasa. Ea avea puteri telechinetice, adica putea sa miste obiectele cu puterea mintii. Ma rog, la final ea fiind batjocoria suprema la balul de absolvire omoara pe toti, inclusiv pe mama ei. Dragut. Dupa Carrie au urmat alte filme de horror, cum ar fi Stay alive, Final Destination 5, Saw 7 si The conjuring. Ma simteam parca si eu as fi prins ceva puteri magice de la atatea ore petrecute in fata calculatorului.

In ziua urmatoare nefind obligata sa port uniforma aceea scarboasa de calugarite m-am imbracat cu o rochita cu imprimeu floral si dantela. Am luat niste sandale albe, care se potriveau perfect.

Cand am ajuns la scoala am dat cap in cap cu Meli.

- Biiiia, stii ce s-a-ntamplat?!

- Nu, ceee?

- Raul a fost batut si acum e plin de cicatrici si bandaje si are si un picior rupt + vreo 3 dinti.

- Esti tare comica Meli, hai zi adevarul.

- .... Asta e adevarul.

Si in clipa urmatoare ca prin magie a iesit si Raul cu inca 5 baieti din gasca lui de care se sprijinea. Arata groaznic! Avea fata umflata si bandajele acelea ii dadeau un aspect de mumie.

- Dar stai asa, ieri nu avea nimic.

- Stiu. Ha, ce? Ieri nici n-a fost la scoala, tu unde l-ai vazut?

- Am iesit cu el la suc. Poveste lunga, nu intreba.

- Bine, sii... ai vreo idee cine ar fi putut sa-l bata?

- De putut puteau multi, dar nu fara motiv. Hmm, imi scapa ceva.

- Gandeste-te cu cine s-a certat in ultima vreme, sau ... sau ieri nu a intrat in discutie cu nimeni asa sa ...

- Ba da! Adica nu, dar totusi da!'

- Tot am inteles.

- ... Intalnirea s-a terminat cand el a vomitat pe mine, dar a venit un baiat care mi-a dat haine de schimb si m-a ajutat. Poate ca el a fost cel care l-a batut, pentru ca si-a pus amicul sa ma duca acasa. A zis ca mai are ceva de facut si cand am intrebat ce a zis ca nu poate sa zica, dar voi afla eu in momentul potrivit.

- Doamne, Bibi! Imi pare asa de rau, ce porc sa fi sa faci asta unei fete! In mod clar a meritat bataia.

- Nu stiu Meli, mie imi e mila de el .. Poate ca totul a fost coincidenta si i-a fost rau de la altceva. Clanul piti a fost acolo doar din greseala ..

- Ceeeeeeeeeeeeeeee? Erau acolo si alea?! In mod clar asta-i o alianta in potriva ta. Hai in clasa, oricum mai am ceva de zis ....

- Ce? Si pana la urma poate ca ai dreptate. " Ochi pentru ochi si dinte pentru dinte ".

- Nu pot zice aici. E mai bine sa vezi totul cu proprii tai ochi ......

Copilaria - singurul paradis pierdutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum