Ghearele trecutului

339 18 0
                                    

- (...) ca si mie imi pare rau ca am avut o prima impresie proasta despre voi si ca am comentat aiurea, dar era de inteles dupa ce ati facut-o si voi .., adica doar Aurica. Deci, ce ar fi ca drept impacare luni dupa scoala sa mergem la shopping. S-a deschis un nou magazin, La Funkers. Am auzit ca-s haine misto...si pantofi! Deci, ce ziceti?

- Ne bagam, clar!

- Mai intrebi?! Desiguuuur!

- Ok. Nu ramane decat sa ne intelegem asupra orei. Aaaa, Rikky?

- Da?

- Tu la cat iesi luni? 

- 3.

- Perfect! Eu idem, deci ne putem duce impreuna. Si tu Ela, ce program ai?

- Eu ies la 2, dar nu e nimic ca mai stau o ora in parc cu o colega care face naveta. 

- Bun. Chiar, aaaa...Rikky? Tu luni vei fi deja la scoala, nu?

- Cu piciorul in ghips, dar da.

- Oo, scuze ..

- Nicio problema. NIMIC nu ma impiedia cand e vorba de shopping!

- Asta speram si noi.

Eu cu Ela incepem sa radem, ne luam la revedere si chemam iarasi taxiul. Ajung acasa, imi salut parintii si raspund la intrebarile rutine. (Cum a fost? V-ati distrat? Ce ati facut? Te mai duci cu ea la suc? Cati bani ti-au ramas?)

Credeti ca e enervant?! Stati sa auziti aproape aceleasi intrebari si cand ajung de la scoala.

Dupa ce a laut sfarsit " interogarea " m-am dus in camera mea. Am pornit laptopul si am intrat pe facebook. Voiam sa ii povestesc tot tot tot Alexandrei. Perfect!! E on negroaica mea. Asa ne alintam noi, eu- serpoaica, ea-negroaica. I-am scris imediat fara sa stau pe ganduri.

- Heyaaa, ce faci mandro?

- Haha, ai aparut?! Voiam deja sa sun la ProTv ca ai disparut. Ohh, fuck! Am uitat ca am plecat fara sa ii zic ceva ... Eee, dar intr-un sfarsit am plecat asa ca sa n-o deranjez cat timp era cu Cristi. In fine, astea inseamna un singur lucru: povestirea va fi mai luuuunga.

- Ale, nu intelegi. S-au intamplat multe de atunci ..

- Imi imaginez.

- Hai nu mai fa pe suparata, sau oo! Ok, vad ca esti suparata, te inteleg .. Asta inseamna ca nu esti dornica sa afli cum am ajuns ca luni dupa scoala sa merg la shopping cu Rikky si Ela.

- What the hell?! Ok ok, m-ai facut tareee curioasa! Toarna tot.

- OK. Deci ... 

A trecut o ora buna pana cand i-am scris totul, dar a inteles ea.

- Deci, ce zici de toate astea?

- Soc....am ramas masca. Deci.... as vrea sa pun niste intrebari, dar mi-ai explicat deja totul, asa ca n-ar avea rost .. In plus, as face ce faci tu deobicei.

- Heeeeei!

- Glumeam no. Deci, sa inteleg ca de acum incolo tu, Ela si Rikky sunteti bff, un gen de " happy tree friends "?

- Hai sa nu exageram. Tot tu si Radu sunteti fratii mei, dar de azi inainte ma inteleg bine si cu ele doua.

- Aha, in fine. Stai sa vezi ce s-a mai intamplat in timp ce tu ai demascat criminalii!

- Hai, zi!

- Pai, in primul rand Mustacila si-a gasit prietena. 

- Nu-mi spune, o alta copila de 12 ani?

Copilaria - singurul paradis pierdutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum