„ Draga Bianca,
Iti scriu aceasta scrisoare, pentru ca de fiecare data cand sunt in apropierea ta am niste emotii in stomac si abia pot sa scot 2 sunete. Nu ma prea pricep la scrisori, dar incercarea moarte n-are si dupa 5 pagini A4 folosite sper ca de data asta sa reusesc. Stiu ca nu crezi niciun cuvant din ce iti scriu, mai exact motivele pentru care te plac, si tocmai de asta ca sa iti demonstrez ca sentimentele mele sunt adevarate te rog sa vi la ora 17:00 la gara. Nu iti scriu mai multe, dar esti o fata desteapta si cred ca ti-ai dat seama ce urmeaza sa fac ... Daca crezi ca e o tampenie deschide televizorul la Kanal D si ai sa vezi ca tot ce ti-am scris e adevarat.
Cu drag, Adi “
Poftiiiiiim? Asta e prea de tot! Nu, nu are cum sa fie adevarat.... am vorbit de maxim 3 ori, deci nu are cum sa ma placa chiar atat de mult cum spune el. Si chiar daca m-ar placea .....cine ar face asa ceva pentru o fata?! Si totusi, ce mai exact...doar n-are de gand sa... NUUU!
Am deschis repede televizorul la Kanal D si surpriza, surpriza. L-am vazut pe Adi legat de sine si inca pe cel putin 100 de oameni adunati in fata locului. Si era acolo si ProTv-ul, Antena 1, 5 masini de politie si 2 ambulante.
Si parca toate astea nu ar fi fost de ajuns, mai era acolo si reporterita aia blonda si enervanta cu sprancenele vopsite in negru, care vorbeste cu un accent ciudat, de zici ca e o batranica de 80 de ani din Franta, care acum a facut sex dupa vreo 5 secole.
" Buna ziua, dragi telespectatori. In fata locului puteti vedea un tanar, care e pe cale sa-si sacrifice viata numai pentru a demonstra unei fete ca o iubeste cu adevarat. Trenul va fi aici exact la ora 5 si il va zdrobi pe baiat, dar asta numai daca pana atunci nu apare fata iubita. "
Ma simt groaznic!! Oi fi eu o nesimtita cu inima de gheata, dar niciun om nu merita sa-si dea sufletul numai de dragul meu. Repedee, sun un taxiu si ma duc direct acolo. Offff, de ce imi face mie asta?! Nu putea sa ma injure si el 1 luna, sa planga vreo 2 zile si sa-si descarce nervii pe o farfurie??!
Am format numarului taxiului, care in 5 minute deja era in fata casei. Am urcat si am pornit spre gara. Aveam o senzatie de vina, care ma ustura mai rau decat usturoiul pe Dracula. In momentul in care am ajuns si l-am vazut acolo legat de sine am simtit o mie de cutite infipte in mine, care imi aratau ce haos am provocat numai cu nepasarea mea si vorbele mele flegmatice. Am coborat repede si am fugit la el. El a inceput sa planga de fericire si sa imi multumeasca binecuvantandu-ma si urandu-mi noroc pentru restul zilelor, insa eu eram prea concentrata ca sa dezleg funia. Cand am dezlegat-o m-am uitat la el serioasa si am stat asa timp de 2 minute nebagand in seama televiziunea, camerele de filmat si intrebarile pe care mi le puneau reporterii. Dupa aceea fara sa mai zic un cuvant m-am intors la taxiu, am urcat in el si am plecat inapoi acasa. Eram foarte nervoasa pe Adi pentru ce imi facuse si totusi... simteam ca o parte din inima mea rece si microscopica s-a dezghetat. Eram in dilema. Nu mai stiam ce ma doare mai mult, faptul ca Adi m-a pus intr-o situatie proasta, ca asa m-am asigurat pentru min. 2 luni ca si subiect de barfa in toata tara sau ca toata " drama " asta m-a facut sa imi fie mila, mai pe scurt SA SIMT, cand in colo eu eram sigura ca toate sentimentele mele au murit si ca numai indiferenta, dispretul si orgoliul au ramas in mine.
Aceste ganduri imi strabateau mintea si imi provocau o durere de cap nedescrisa, asa ca m-am pus la somn.
Dimineata ...
CITEȘTI
Copilaria - singurul paradis pierdut
Teen FictionBianca este o fata tupeista, hotarata, copilaroasa, care la inceputul cartii pare ca ar face orice numai ca sa scape de sentimentele ei, care o indeamna sa se intoarca la trecut. Ea cunoaste persoane noi si la final isi da seama ca sentimentele joac...