- (...) hai sa va zic la ce m-am gandit.
- Te ascultam.
- E mai mult ca sigur ca panaramele iti vor raul si ca acum au devenit mai puternice cu ajutorul Corinei, care .. hmmm.. sa vedem de cat timp te cunoaste?
- De 6 ani de zile ....
- Presupun cu toate ca n-ati fost niciodata prietene ea stie ceva despre tine, mai ales slabiciunile tale.
- Bine Radu, dar..
- Niciun dar! Lasa-ma sa termin. Ideea e ca cu alianta lor cu Corina au pus stapanire pe o putere mult mai mare si au aflat si muuulte chestii personale despre tine.
- Asa, si? Ce pot sa fac eu acum? Da-ma in judecata ca am fost in aceeasi clasa cu rapandula aia.
- Bibi! , striga-se Ale, care deobicei isi pastreaza calmul, dar se pare ca agitatia mea a avut efect si asupra ei.
- Iti zic acum ce e de facut. Singura cale sa le oprim e sa le aflam planul.
- Mi se pare logic. Sau sa le santajam.
- Draga mea, cu ce? In fiecare seara se duc la discoteca si se dezbraca in fata intregului oras. Tu chiar crezi ca ele mai au rusine?
- ...Ai dreptate.
- Ma lasati sa termin?, spuse Radu pierdandu-si rabdarea.
- Scuze. No hai, spune.
- Trebuie sa gasim pe cineva care sa se poata transforma in piti si sa se incadreze usor in grupul lor.
- Super! Unde gasim noi o piti, care sa fie piti numai de dragul meu?
- Stiu eu pe cineva! a spus o voce necunoscuta dintr-un tufis.
Toti 3 am ramas gen " poker face " si ne-am ridicat sa vedem cine ne-a ascultat discutia. Dupa tufis iesi un baiat de varsta noastra cu parul castaniu si ochii caprui.
- Cine esti? Si de ce ai tras cu urechea? intreba Radu suspicios.
- Aaa, scuzati-ma. Sunt Adi si sunt din acelasi liceu cu voi. Clasa a 9-a C.
E in acelasi clasa cu cretinul de Raul, in mod clar nu putem sa avem incredere in el. Poate chiar Raul l-a trimis sa-si bata si el joc de mine. Nuuu, in niciun caz n-o sa ma las impresionata de el.
Si? Te-a intrebat cineva? Hai jet, persoana ta ma lasa rece.
- Biaaa! E prea mult chiar si pentru tine.
- Ale, ai fost surda cand a zis ca e in clasa a 9-a C ?!
- Si trebuie sa fie neaparat prieten cu Raul?
- Fetelor, inca sunt aici, a zis Adi rusinat.
- Sunt de aceeasi parere cu baiatu'. Nu puteti sa incetati sa mai vorbiti despre Raul? Si asta suna mai ales pentru tine Bibi!
- Esti incredibil, frate ...., am zis eu nervoasa si cu fata rosie ca o inimioara, aaaa...vreau sa spun rac. Da, cuvantul era rac.
- Stiu. Deci Adi, despre ce vorbeai?
Si asa isi lua inceputul o prietenie destul de ciudata intre noi 3 si Adi. Ma rog, mai bine zis intre Ale, Radu si Adi.
Faptul ciudat era ca Adi parca se dadea la mine si eu il refuzam fara ezitare. Dragut, stiu.
Ale si Radu vazand conexiunea inexistenta dintre noi s-au decis sa plece, din motiv ca " au treaba ". Asa eu am ramas singura cu Adi.
Ce ma fac acum? E destul de dragut si aparent e de treaba, dar heeei! Poate ca totul e o inscenare si in spate se afla Raul, care e nerabdator sa ma distruga pentru a 2-a oara. Hmmm, sunt atat de confuza. Nu stiu ce sa cred, Ale si Radu vad ca nu banuiesc nimic .. Daca as spune ceva cuiva as parea doar o tipa paranoica si disperata.
- Deci? Ce parere ai?
- Huh? Ai spus ceva, scuze nu eram atenta.
- Iti povesteam timp de 10 minute adevaratul motiv pentru care m-am ascuns dupa tufis ..
Super. Acum nu voi afla niciodata motivul adevarat. Cine stie, poate ca acum mi-a dezvaluit planul lui Raul si eu.... eu nu am auzit un cuvant din tot ce mi-a spus.
- Ai putea sa repeti te rog, nu prea am inteles.
- Iti zic pe scurt. Adevarul e ca te plac, chiar mult. Stiu ca acum probabil te gandesti ca Raul mi-a spus sa iti zic toate astea ...fuck, asta imi citeste mintile?! ... dar te inseli. Am fost atent la tine inca de la inceputul anului si o data te-am urmarit cand te duceai acasa. Stiu ca nu e foarte frumos, dar felul tau de-a fi.....nu stiu...m-a vrajit si eram parca hipnotizat de frumusetea ta cea divina.
- Blablabla, unde vrei sa ajungi?
- ....si asa am aflat de locul acesta. Si de atunci am venit aici dupa fiecare zi dupa scoala, cand desigur nu aveam meci.
- Aha, deci esti fotbalist. Pe ce post?
- Atacant.
- Fain.
- Si, as vrea sa imi acorzi o sansa ..
- Nici nu ne cunoastem! Nu pot sa am incredere in cineva dupa o ora de discutie, dar apoi sa ii mai acord si o sansa! Si oricum, eu nu caut prieten. Vreau sa fiu singura. Sunt ca un lup singuratic, n-am nevoie de haita. Eu m-am nascut intreaga, nu imi caut jumatatea.
- Te inteleg perfect, dar ..
- Nu ai cum, si nu incerca sa cauti explicatii! In fine, eu plec ca iarasi intarziu de la sala.
- Te pot duce eu? Am venit cu motorul.
Pffffff, ma detest pentru asta, dar trebuie sa zic " da ". Antrenorul mi-a zis clar ca daca mai intarziu o singura data ma da afara. Si desigur, n-aveam de gand sa ma risc, sau si mai rau... sa recunosc asta lui Adi. Deci am acceptat oferta lui ca semn de " prietenie ".
- Mbine, daca n-ai alta treaba ..
- Nu, chiar mi-ar face placere.
- Multumesc.
- Si, poate ne cunoastem mai bine si asa incepem sa ne apropi..
- In locul tau nu mi-as face sperante!
Si cu aceste cuvinte m-am asezat in spatele lui pe motor si am pornit spre sala.
Cand am ajuns ..
CITEȘTI
Copilaria - singurul paradis pierdut
Dla nastolatkówBianca este o fata tupeista, hotarata, copilaroasa, care la inceputul cartii pare ca ar face orice numai ca sa scape de sentimentele ei, care o indeamna sa se intoarca la trecut. Ea cunoaste persoane noi si la final isi da seama ca sentimentele joac...