Jumatate din oras era acolo si se bucura de weekend. Cu alte cuvinte clubul era plin! Dj-ul era unul fantastic si a pus mai multe melodii din preferatele mele. Eram plina de energie de parca cu auzul muzicii m-as fi " reincarcat ". Am dansat pana ma tineau picioarele si dupa vreo 3 ore de dans am stat un pic jos sa ma relaxez. Mi-am luat Pina Colada si m-am uitat la ceilalti cum dansau. Era si o fata blonda imbracata din cap pana in picioare in roz ( la prima vedere as fi putut sa jur ca face parte din clanul piti ) si cu niste tocuri de 20 de cm. de abia reusea si ea sa faca 2 pasi. Desigur, asta nu era o problema pentru ea, pentru ca 99% din dansul ei insemna datul din fund.
Frate, inteleg ca la discoteca nimeni nu danseaza populara, dar dupa 3 ore de dans daca faci aceeasi miscare eee......cam penibil nu? Nu era greu sa-mi dau seama ce fel de om e ..
M-am uitat mai atent la fata si ....OMFG!!! Abia acum am recunoscut-o. Tipa blonda era Ela, o fata pe care am cunoscut-o inca din generala si care spre surprinderea tuturor era cea mai mare dusmanca a Auricai. Mereu se certau pentru titlul de " cea mai populara fata din scoala ". Tipic. Oricum, ea acum e la alt liceu, dar heeei! Parca imi amintesc ca am vazut-o la scoala.
Ooo, abia acum am vazut manichiura aceea dezgustatoare cu Hello Kitty. Da, cu siguranta era ea! Daca e sa ma gandesc logic ea era singura, care ar fi putut s-o impinga pe roscata din geam. Si sluga? Aa, nu. Am uitat ca aia e usor de prostit. Pfff, dar imi trebuie dovezi. Gata, am s-o urmaresc! Sa-i spun oare Alexandrei....? Nu! Nu vreau sa-i stric dispozitia, in plus...ii sta asa de bine cu Cristi!
Din fericire nu a trebuit sa astept prea mult, fiindca dupa 10 minute " papusa " s-a plictisit de distractie si a iesit afara. Am pastrat o distanta de 15 metrii si am urmarit-o. S-a dus dupa un tufis, incredibil, acum trebuie sa asist la cum " fluiera " panarama unde s-a intalnit cu un om imbracat in negru si cu un fes pe cap. Nu i-am putut vedea fata. M-am strecurat mai aproape si am ascultat convorbirea.
- Redo, am facut ce ti-am promis. Nu ma credeai in stare, acum da-mi cele 100 de mile.
- Ai vreo dovada?
- Uite cateva poze cu ea din spital si in momentul in care a cazut. Pozeee din spital?! A fost s-o viziteze dupa ce EA i-a cauzat caderea?? Ce bestie!
Tipul a luat pozele si le-a analizat cu atentie.
- Hmm, intr-adevar te-ai tinut de cuvant, dar din pacate...asta nu ajunge.
- Ce? Cum nu ajunge? Redoo, vreau un ...
Si in clipa aceea tipul numit " Redo " si-a pus mana peste gura fetei si a strans-o puternic de gat. I-a soptit ceva ce eu nu aveam cum sa aud si dupa aceea a dus-o undeva in intuneric.
Doamne ajuta-ma! Redo asta vrea sa termine cu ea, s-o omoare!! Ce sa ma fac?! Daca sun politia Redo ma aude si termina si cu mine, iar daca nu .... o sa ma bantuie pana la moarte gandul ca un om nevinovat cu gusturi incredibil de proaste in ceea ce priveste manichiura a murit in fata mea si eu n-am putut face nimic.
M-am pus in patru labe si i-am urmat avand grija sa nu scot niciun sunet. Redo a dus-o la o masina neagra si o strangea de gat in timp ce scotea ceva din portbagaj. Ce are in mana?? Nu pot sa vad din cauza pomului asta idiot. Daca as reusi sa ma apropriu inca cativa pasi ... SCRCIIIIII mi-am pus mana pe o crenguta, care s-a rupt imediat dupa impact.
- Cine e acolo?! Arata-te si nu vei pati nimic.
In momentul de fata imi venea sa plang, dar stiam ca daca nu ma voi controla si voi da frau plansului....asta va fi ultimul lucru pe care il fac. Am ramas acolo si mi-am pus mana pe gura sa nu scot nici macar un " mac " in timp ce omul in negru venea sa inspecteze zona.
" Nu e nimeni acolo, probabil a fost un soarece. " Soarece-i ma-ta, jigodie!
Din fericire acei pasi mici pe care i-am facut erau de ajuns sa vad ce tine barbatul in mana. Era un scaun. A pus-o pe Ela pe scaun si a legat-o cu o franghie pe care a scos-o tot din masina. Dar ce face? Si-a luat geaca jos si NUUUUUUUUUUUUUUUUU, numai asta NUUU! Si a inceput s-o dezbrace, mai bine zis sa rupa toate hainele de pe Ela.
Doar nu are de gand s-o violeze!! Sincer nu ar fi o noutate pentru ea, dar cu atat mai mult pentru mine!! Fuuuuuu.
Mi-am pus telefonul pe silentios si am trimis un mesaj la 112. As fi putut sa ma gandesc la asta de la bun inceput, pfffai.
Mesajul suna asa:
Veniti repede in spate la Club Maxx. E aici o fata si un barbat, care incearca s-o violeze si dupa aceea cred ca o s-o si ucida. Sunt ascunsa dupa un pom, veniti ca a inceput deja s-o dezbrace!
Am trimis mesajul si spre fericirea mea si a Elei in nici 5 minute au aparut deja oamenii legii. Spre norocul meu criminalul inca n-a apucat sa-si " faca treaba ", pentru ca i s-a prins fermuarul de esarfa lui neagra cu un craniu pe el. Omul a incercat sa fuga, dar Ela i-a pus piedica si acesta a cazut. Nu-mi vine sa cred ca spun asta, dar bravo Kitty!
Politistii au venit repede si i-au pus catusele pe mana. Un alt politist a dezlegat-o pe Ela si a condus-o pana la masina. Era timpul sa ma arat si eu. Am iesit din ascunzatoarea mea si ...
CITEȘTI
Copilaria - singurul paradis pierdut
Teen FictionBianca este o fata tupeista, hotarata, copilaroasa, care la inceputul cartii pare ca ar face orice numai ca sa scape de sentimentele ei, care o indeamna sa se intoarca la trecut. Ea cunoaste persoane noi si la final isi da seama ca sentimentele joac...