Intrebarea cea mare

293 16 5
                                    

Si in clipa aceea l-am luat de mana pe Mihai, am urcat scarile acelea sinistre si ne-am intors inapoi in camera in care am fost lasata. M-am asezat pe pat cu el, l-am privit adanc in ochi si i-am pus intrebarea cea mare.

- Mihai, tu ma iubesti?

- .... Mai mult decat iubesti tu sa ma cicalesti. Da, Bianca. Te iubesc enorm!

I-am zambit larg lasand sa mi se vada toti dintii si gropitele de la obraji. Fara sa imi dau seama m-am inrosit si simteam ca mi-e cald si ca fac parte dintr-un film romantic din anii '80 in care barbatii nu se uitau numai la pieptul si picioarele doamnelor. Vremea in care nu ne examinau ca pe niste pui de la KFC. Ah, acele vremuri.

Oh, Doamne! Ce vorbesc. Sentimentul acesta ...e. ... ee atat de ciudat, dar si placut in acelasi timp. N-am mai simtit asa ceva de cand am fost cu Raul. Dar nu! Acum e altfel, e mai profund. Nu sunt sigura, dar cred .. ca m-am indragostit! Si ciudat e ca ma simt bine! Asa este, dragostea nu e un lucru rau ... numai ca atunci n-am fost cu persoana potrivita, dar acum sunt! Si am o senzatie ciudata in stomac, da .. In mod clar sunt indragostita de Mihai. Dar nu e nimic gresit in asta! Pana si parintii mei il stiu si e un tip ok., carismatic, dragut, destept, smecher, tupeist, exact cum imi place mie! Si parca am uitat ceva, ah da. E romantic, si nu ma deranjeaza. Gata, stiu ce am de facut. De data asta o sa fie diferit, presimt ..

Si Bibi?

- Da.

- Tu ma iubesti?

- Nu. Eu ...sunt indragostita de tine!

Si in clipa aceea nu am mai asteptat sa vad cum reactioneaza si m-am lasat condusa de sentimente. M-am apropiat de el incat am putut sa simt parfumul pielii lui, care ma imbata si ma ducea automat in lumea viselor. Nu, asta nu era vis. Asta era raiul pe pamant, un paradis. Bratele noastre ne impleteau trupul reciproc si tensiunea devenea din ce in ce mai puternica pana cand ... s-a intamplat magia ... Si-a apropiat buzele lui catifelate de ale mele si m-a sarutat atat de moale si de gingas incat simteam ca ma topesc. Mahmureala devenea mai mare si tot ce imi amintesc din ce a urmat e ca pentru prima oara mi-am ascultat inima si m-am lasat condusa de sentimente.

Din clipa aceea eu cu Mihai formam un cuplu. S-au intamplat multe de atunci. Le-am povestit parintilor cele intamplate si ei au fost de acord cu relatia noastra, ba mai mult, erau foarte fericiti! Insa nu era totul roz ca in povesti ca tot in ziua aceea am aflat si ca cineva a aflat de clan, de noi si de familia lui Mihai. N-am avut de ales, a trebuit sa ne mutam. De data asta cu totii. Asa nu am mai asteptat urmatoarea saptamana de scoala si ne-am mutat cu totii in Miami. 

Poate va intrebati ce s-a mai intamplat cu prietenii nostri? Ehh, acum urmeaza sa aflati .. 

Pana la urma nu i-am facut nimic Corinei si prietenului ei si asa ei au scapat. Clanul piti nu s-a destramat, dar au dat-o afara pe Corina. Am aflat ca Rikky nu stia de nimic si Carla l-a " otravit " pe Raul, pentru ca a platit-o Corina. Dar oricum, el stia ce va urma .. Deci clanul piti a ramas la fel, Corina a fost exmatriculata din scoala si s-a apucat serios de prostitutie, iar Raul? Si-a gasit fericirea in alta parte. Are prietena si cei doi sunt impreuna pana in momentul de fata ; singura diferenta dintre relatia lor si relatia mea precedenta cu Raul e ca de data asta s-au schimbat rolurile si Raul e " victima ", care face tot ce ii comanda tipa.

Cu Ale si Radu am pastrat legatura si in fiecare vacanta vin in tara sa ma vad cu ei. Le-am povestit tot mai putin de faza cu clanul si am ramas pana in ziua de azi cei mai buni prieteni.

Catelul primit de la Mihai e si acum foarte bine si intre timp a nascut si 7 pui, dintre care am vandut 6 si celei ramase i-am dat numele de Lessi.

In prezent eu am 21 de ani si sunt la facultatea de drept, visand sa ma fac avocata intr-o buna zi. Relatia mea cu Mihai a ramas la fel ca acum 5 ani si dorim ca dupa ce termin facultatea sa ne casatorim si sa facem copii. Parintii nostri sunt bucurosi ca s-au regasit si ca noi, copiii lor formam un cuplu atat de minunat si de invidiat. Locuim intr-o vila imensa de la marginea plajei cu vedere la mare.

Pana la urma am inteles ca si sentimentele joaca un rol foarte important in viata noastra, numai ca trebuie sa gasim persoana potrivita cu care sa le impartasim. Am ajuns la concluzia ca nu distractia, popularitatea si amuzamentul sunt cele mai importante lucruri, ci copilaria. Da, intr-adevar copilaria este singurul paradis pierdut. Si acum imi amintesc cu mare drag de tot ce am facut pana la cel mai mic detaliu si mi-e dor. Cand eram mica ma visam la facultate cu barbatul visurilor mele intr-o vila imensa, si acum? Acum ma simt bine, dar imi pare rau de copilarie, de acea perioada in care se nasc toate visele si in care putem face orice. Chiar orice! Si asta este o putere pe care numai copiii o au.

Si oh, poate sunteti curiosi sa aflati ce-am facut in vara in care am implinit 16 ani. Da, da, abia atunci am simtit ca traiesc cu adevarat. Hmm, ce amintiri. Dar veti afla toate astea abia in urmatoarea mea carte, Tentatia verii.

Copilaria - singurul paradis pierdutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum