Ce bine ca a plecat nemernicul ala. Pfff, totusi cine se crede? Pe mine n-o sa ma impresioneze niciodata cu niste texte siropoase si gesturi macho.
M-am dus la asistenta, i-am zis cat de ingrozitoare a devenit durerea de cap si ea mi-a dat un Nurofen. Mi-a trecut numele, clasa si locatia in caietul ei si dupa am plecat.
M-am intors in clasa, dar nu ma puteam concentra la lectie .... Ma tot gandeam la Stefan si la sarutul lui. A trebuit sa-mi gasesc repede o preocupatie sa nu ma mai gandesc la el, asa ca m-am decis sa ascult muzica. Cand sa-mi deschid telul vad 5 mesaje noi si 2 apeluri nepreluate. Prima data ma uit la apeluri, hmm...ciudat. Numarul nu e salvat. Dupa deschid mesajele care suna in felul urmator:
" Hey, sunt Stefan. Un prieten mi-a dat numarul tau. "
" Vreau numai sa imi cer scuze pentru ca m-am bagat in tine. "
" Wooow, momentul acela pe coridor ...... nu pot sa uit! Vreau sa ne intalnim! "
" De ce nu raspunzi?? "
" Stiu ca si tie ti-a placut sarutul, ca altfel te opuneai si imi dadeai o palma de la bun inceput. Daca vrei sa ne intalnim vino la clubul " Le Gaga " la 8. Vorbim mai multe acolo, pup. "
WTF?!!! La asta chiar nu ma asteptam. Nici gand sa ma duc sa ma intalnesc cu el! Cine stie ce vrea sa faca....poate vine cu alti 10 si incearca sa ma vio....zbrrrrrr. Nici nu pot sa ma gandesc la asa ceva! Din partea mea n-are decat sa moara asteptandu-ma acolo, na. Oricum nu stie nimeni ce s-a-ntamplat...
In sfarsit am terminat orele si ma pregateam sa ma duc acasa. La statie ghiciti pe cine am vazut? Defapt n-aveti cum, ca inca nu am zis nimic despre el si nici nu aveam de gand....
La statie se afla Raul, fostul meu prieten. Mda, nu vreau sa vorbesc despre asta, dar el este motivul pentru care am aceasta viziune " draguta " asupra dragostei (in care nici nu cred).
Ma pregateam sa urc pe autobuz, dar el ma opreste.
Serios?! Azi toata lumea face asta?
- Ce vrei?
- Sa vorbim.
- Toarna tot, ai 2 minute la dispozitie. Dupa 5 minute imi pleaca autobuzul si n-am niciun chef sa ma duc acasa pe jos.
- Ce ai tu cu Stefan?
- Ceeeeeee?! Cum ai......khmmhmm...vreau sa spun..aaa...ce tot indrugi acolo??
- Hai Bia, doar nu credeai ca n-o sa aflu? Toata lumea stie.
- Minti. Oricum, m-a sarutat cu forta.
- In imagini pare altceva. Intra putin pe facebook.
-Pff, .. sigur. No hai ca intru.
Am intrat pe facebook si am ramas socata la ceea ce am vazut. Pe peretele meu era o poza in care ma sarutam cu Stefan.
- Nu se poate asa ceva! Cum a reusit sa ...
- Se pare ca prietenul tau se are bine cu ingrijitorul, caci a pus si filmarea.
- In primul rand nu e prietenul meu! Iar in al 2-a....oricum. Ce treaba ai tu cu toate asta??
- Las', nu mai conteaza.
- Ba da, si inca mult. Deci spune!
- Te iubesc Bianca. Am vrut sa ne impacam. Azi e ziua in care am iesit pentru prima oara, ai uitat?
- Prosteste pe altcineva. Nu, n-am uitat. La fel cum n-am uitat nici faptul ti-ai batut joc de mine ..
- Stiu, am gresit o gramada... Imi pare chiar rau, dar oricum nu mai conteaza.
- Raul eu .... eu nu te cred! De ce te-as crede? Niciodata nu m-ai iubit cu adevarat ..
- Te-am iubit, dar nu stiam cum sa-ti arat, pentru ca imi era frica de ce o sa zica ceilalti. Oricum, voiam sa iti dau asta.
Mi-a dat un pachet mic in care era lantisorul meu pe care l-am pierdut cand ne-am despartit .... In ziua aceea el m-a chemat in parc sa ne vedem. Cand m-am dus acolo l-am vazut cum se saruta cu una chiar in fata mea. Am inceput sa plang si am fugit de acolo, dar lantisorul meu cu medalionul in forma de inimioara s-a prins de o creanga si eu nu am observat decat in momentul in care am ajuns acasa. In ziua urmatoare m-am intors dupa lantisor, dar acela numai era acolo. Acum se pare ca s-a aflat si enigma lantisorului disparut.
- Mersi ...., am zis eu la final si am dat sa plec.
Autobuzul a plecat deja. Suuuper, acum pot sa ma duc pe jos. Mersi Raul.
- Daca vrei te conduc eu pana acasa.
- Nu e nevoie. Iti multumesc pentru lantisor, dar tu nu mai existi pentru mine.
Zicand aceste lucruri am pornit spre casa. Eram la vreo 100 de m de casa si ma pregateam sa trec zebra. Insa un Audi A 6 negru venea spre mine cu o viteza tulburatoare si PACCCCC.. m-a lovit cu toata puterea iar totul devenise negru ..
.... Mi-am deschis ochii si .....
CITEȘTI
Copilaria - singurul paradis pierdut
Fiksi RemajaBianca este o fata tupeista, hotarata, copilaroasa, care la inceputul cartii pare ca ar face orice numai ca sa scape de sentimentele ei, care o indeamna sa se intoarca la trecut. Ea cunoaste persoane noi si la final isi da seama ca sentimentele joac...