Un alt " accident " straniu

521 21 0
                                    

Dupa tipat a urmat repede o bufnitura puternica. Am urmat sunetul si ne-am dus acolo sa vedem ce se intampla. Cine stie? Poate iarasi a intrat un liliac intr-o clasa si o " printesa " a facut infarct. Si chiar nu glumesc, s-a mai intamplat!

Cand am ajuns la locul faptei am ramas ingroziti la ce priveliste ne-a primit ... Deja era 80% din scoala adunata acolo si fiecare se uita la ceva. Erau prea multi si n-am putut vedea la ce se uita toata lumea, asa ne-am decis sa ne despartim si sa ne ducem sa-i intrebam pe altii.

- Doamne iarta-ma, ce s-a-ntamplat aici?! am intrebat eu mirata.

- O stii pe Aurica? Roscata aceea din ..

- Da, o stiu. Ce e cu ea?

- Se pare ca in timp ce incerca sa isi faca o poza a cazut din geam, mi-a zis fata aceea brunetica suspinand de tristete.

- Cuuum?! Vorbesti serios??

- Din pacate da ..si avea ora la etajul 2. Dar profesorii au chemat deja salvarea, care trebuie sa ajunga in maxim 15 minute.

- Aha, inteleg. Pai, mersi ca mi-ai zis.

- Pentru putin.

Seriooos? Asta-i o gluma proasta?! Adica bun, ziceam eu ca merita razbunare, pentru ca si ea mi-a facut rau si am ajuns la spital, dar ...... nu ma refeream la asta! Putea sa si moara .... Ma simt oarecum vinovata, dar totusi.. nu putea sa cada asa brusc. Cineva a impins-o si eu voi fi cea care va afla cine este faptasul.

Nu le-am mai vazut pe niciuna dintre fete asa ca i-am trimis repede un mesaj lui Ale sa vina la scari. M-am dus acolo si peste 2 minute a aparut si Alexandra.

- Ai aflat ca ...

- Da. Si ma simt prost cu toate ca n-am avut de-a face cu toate astea.

- Bibi, eu ... nu stiu ce sa zic. Adica cum sa cada asa brusc in timp ce isi face poze?!!

- Stiu, Ale. Stiu. Tocmai despre asta voiam sa vorbim. Mi-e frica ca lumea sa nu ma banuiasca pe mine. Ar fi culmea, dar ...stie ceva lume ca nu ne agream si ... nu vreau sa se scoata vorbe.

- Uuuuh, ar fi chiar nasol. Si ce-ai de gand sa faci?

- Simplu. Aflu cine e vinovatul. Inca nu stiu cum, dar voi afla. Asta desigur daca ma ajuti si tu cu Radu ..

- Cum sa nu? Dar stai sa se linisteasca apele si dupa ne ducem in clasa aceea unde a avut Aurica ora. Si cine stie, poate dam ochii si cu vinovatul. Pana la urma infractorii se intorc mereu la locul faptei.

- Bun. I-am dat deja mesajul lui Radu, va fi aici in 3....2....1.

- Ce-am ratat?

- Poveste lunga, stai jos si asculta. Deci, [...].

Si asa i-am povestit si lui Radu cele intamplate. Iar el, desigur, a fost de acord sa ma ajute.

- Ma gandesc ca planul interior cu fata, care sa fie piti numai de dragul tau si sa se inflirteze in grup cade ..

- Deocamdata numai. Vorbesti tu cu Adi?

- Da, e ok baiatul.

- Mdea, e " amaizing ", spuneam eu ironic.

- Recunoaste ca faza cu calea ferata a fost tare!

- Ar fi fost, daca nu eu as fi fost victima!

- No acuma .. e si asta o tactica.

- De prost gust. Metoda lui nu a facut altceva decat sa ma indeparteze si mai tare de el.

- Da, no las' ca vorbesc eu si tu stai linistita ca o sa rezolvam si faza cu Aurica.

- Sper ..

Am fost in stres toata ziua. Zici ca sunt personajul principal dintr-o telenovela spaniola. Lipseste numai geamanul cel malefic si nebunul care a sarit gardul spitalului de nebuni.

Abia asteptam sa ajung acasa. N-am tinut ultima ora si asa am ajuns mai repede si parintii mei inca nu erau acasa. Perfect! Acum intru pe facebook si ma uit putin la notificari si mesaje.

Deschid laptopul pentru prima oara dupa 3 luni si intru pe facebook. Ma loveste un val de notificari, cereri de prietenie si mesaje.

Cererile  nu ma interesau, dar cu atat mai mult notificarile si mesajele. Erau 117 de mesaje si 80% dintre ele aveau acelasi subiect. Ele aratau cam asa:

" Bibi, am auzit despre accidentul tau si imi pare foarte rau pentru tot. Sper sa te faci bine cat mai curand. Ma rog pentru tine si abia astept sa te intorci printre noi. Zici ca facea spiritism. Te pup si iti urez toate cele bune, cu drag x y. "

Ei bine, era un gest frumos, dar nu aveam niciun chef sa citesc zeci de mesaje, care au aceeasi idee numai ca sunt formulate diferit, cu alte cuvinte. Printre notificari aceeasi poveste. M-am intors la mesaje si am vazut ceva interesant. Era un mesaj de la ....la.....ceeeee?! Nu imi vine sa cred. Mesajul era de la tipa aceea mai plinuta, sluga. Se pare ca si ea are propria vointa pana la urma.

Am deschis mesajul, care suna in felul urmator:

" Hei, Bianca. Stiu ca probabil nu ma suporti la fel cum nici pe Aurica si celelalte fete din grup, dar voiam numai sa iti zic ca ce ti s-a-ntamplat tie nu e un accident! Cand citesti acest mesaj cred ca deja stii despre ce e vorba, mai exact despre cine. Imi pare foarte rau pentru ce ai patit, chiar voiam sa iti zic, dar nu-mi dadeau voie. Imi cer scuze, stiu ca cateodata ar fi bine sa-mi ascult propria minte, dar asa imi e firea ... si ele sunt singurele mele prietene. Sper sa te faci bine cat mai curand, salut. "

Woooow, asta era chiar ciudat. E dragut din partea ei ca a fost sincera, sau poate ca si asta e o noua tactica? Un nou joc? Pana la urma, ea singura nu mi-a zis/facut niciodata nimic. In fine, ii zic un " mersi " si vad daca raspunde ce pot scoate din ea. Ea trebuie sa stie ceva! E ca un catelus mic, e mereu cu Aurica.

Cu asta am inchis laptopul si am deschis ask.fm-ul. Aveam 435 de intrebari neraspunse!! Unele erau urari de bine, altele erau despre ce am patit mai exact, si ehh da..... Mai erau si o sumedenie de intrebari legate de mine si Adi, de mine si Stefan, de mine si Raul, si ...what?! Dintre mine si Radu???! Doamne, unii chiar nu inteleg ca daca o fata se intelege bine cu un baiat asta NU INSEAMNA CA SUNT IMPREUNA!!!!

Cu asta am iesit din tot si am inchis laptopul. Am scos o foaie si am inceput sa desenez ..oricum n-am mai desenat de o groaza de timp si mai de mult desenatul era una dintre hobby-le mele preferate.

Copilaria - singurul paradis pierdutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum