Kim Sojin POV
"Sojin-ah annyeong~" Jaehwan lambai pada aku.
165 yang duduk sebelah aku pula tolong lambaikan kepada Jaehwan memandangkan aku tengah minum air.
Hanya tinggal aku, Baejin, 165, Jihoon dan Daehwi je yang belum balik lagi. Kami berlima tunggu di perhentian bas.
165 rapatkan dirinya pada aku dan berbisik- "Sojin, mari pergi ke gerai depan sana. Saya belanja awak bulgogi!"
Wah bulgogi~ Aku nak tapi aku nak balik dengan Baejin~
Daehwi yang setia berdiri belakang 165 dari tadi tiba-tiba menolak 165 jauh dari aku. "Hyung, ruang tempat duduk hyung besar lagi. Janganlah bersempit kat situ."
Heheh no need but thanks Daehwi! 😂
Daehwi tiba-tiba panggil Baejin yang berdiri dengan Jihoon. Mereka berdua berdiri jauh dari tempat kami duduk.
"Jinyoung-ah, duduklah sini. Awak dah lama berdiri kat situ." Daehwi suruh Baejin duduk di antara aku dan 165.
"G-gwaenchanha, Daehwi. A-awak duduk jelah kat situ. Awak pun dah lama berdiri juga." kata Baejin.
Aku tahu yang dia malu.
Tapi takpe, asalkan 165 tak rapat-rapat lagi dengan aku (credit to Lee Daehwi), biarlah tepi aku ni kosong sikit.
Bukan aku tak suka 165, cuma aku nak elakkan Baejin jealous je lagi.
"Sungwoon hyung, cepatlah mari balik. Saya dah lapar dah ni~" Jihoon buat aegyo sambil memegang perutnya.
165 dan Jihoon tinggal di kejiranan yang sama, berhampiran dengan sekolah je. Sepatutnya mereka boleh je jalan kaki balik rumah, tapi 165 tiba-tiba tak nak balik dulu pula harini.
"Kita tunggu Sojin balik dulu lah, Jihoon-ah. Kesian Sojin sorang-sorang naik bas."
"I'm not alone, I have my Baejin. Gwaenchanha 165, awak balik jelah. Daehwi dan Jinyoung boleh teman saya. Lagipun bas saya dah nak sampai lagi dua minit."
"Okay, jadi kita tunggu lagi dua minit ya Jihoon."
Muka Jihoon be like -________-
Kalau mereka bertiga tunggu juga sampai aku balik, mereka akan tahu yang aku dan Baejin naik bas yang sama.
Kenapalah 165 ni degil sangat?
Bas sampai.
"Okay annyeong~" Aku melambai pada mereka.
Kelihatan juga Jihoon menarik-narik tangan 165 sambil pegang perutnya sebab lapar sangat. "Hyung kajja~ Sojin dah balik tu~ Baegopa~"
Poor Jihoon 😂😂😂😂
Aku dah naik bas, tapi Baejin belum. Dia nampak teragak-agak nak naik.
"Heish biarlah mereka semua tahu kami berjiran, berjiran je pun. Bae Jinyoung, awak tak nak naik ke?"
"Ah n-ne..." Dia akur dan naik.
YOU ARE READING
𝐖𝐀𝐍𝐍𝐀 𝐎𝐍𝐄 𝐌𝐄? || 𝐛𝐚𝐞 𝐣𝐢𝐧𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠
FanfictionWanna One's Bae Jinyoung - extraordinary good looking boy with cute and small face. Tapi malangnya dia ni pemalu. And whenever he performs on stage, dia akan pakai topi or any disguise untuk lindungi muka dia dari dilihat oleh orang lain. Baejin ber...