SHE'S THE ONE - Hayley Dawn Harper

5.9K 222 10
                                    

COMING

Sinopis

" I Come to you to reach for my dream, but it's not you. But you could possibly make it happen. But in the end, who will be my real dream"

About a Girl, Aylee Who Reaching for Her Dream.
And a Man, called As Chad 16, A Footballer's Star who Want to Be Loved and Find Love in a Reality Show.

Fiction Love Story

By Hayley Dawn Harper

      "Aku Datang kepadamu untuk mengejar Cita citaku, dan ianya Bukan kamu. Tapi kamu boleh menjadikan semuanya Menjadi Realiti. Namun, akhirnya, siapa yang akan menjadi Impian ku yang sebenar."

Kisah cinta Tentang Aylee, Gadis yang mahu menjadikan mimpinya sebuah kenyataan. Seorang Penulis biasa yang mahu merealisasikan impian sebagai seorang penulis yang dikenali. Kerana kejadian lampau, dia mengalami sedikit masalah untuk bergaul dengan orang di sekelilingnya. Digelar sombong dan anti-sosial.

Juga Si Jejaka Impian Semua Gadis, Chad 16, Bintang Bola sepak yang mahu dicintai dan mencari cinta sejati di dalam rancangan Realiti TV. Pertama kali bertemu dengan Aylee, dia pasti orang yang akan mendapatkan hatinya adalah gadis itu. Seringkali Aylee menolak dan adakalanya menyatakan perasaan cintanya.

Siapa yang bakal menjadi permaisuri hidup Chad 16? Berjayakah dia menambat hati Aylee tanpa mengecewakan gadis yang lain. Ikuti kisah mereka dalam SHE'S THE ONE.

Cerita Ini Rekaan semata mata.

KARYA  daripada Hayley Dawn Harper.

SHE'S THE ONE ✅ Completed Where stories live. Discover now