SHE'S THE ONE By Hayley Dawn Harper
CHAPTER 22: Tell Me Now?Malam itu, chad harus membahagikan masa makan malam untuk ketiga tiga gadis itu. Ketika membincangkan Hal itu kepada Ivanka dan Harry, dia perlu membawa keluar seorang gadis dalam satu waktu untuk malam itu. Dia tidak dibenarkan membawa mereka sekali gus keluar bersama sama. Chad suka akan peratutan itu. Bermaksud, dia akan mempunyai masa yang lebih teratur untuk ketiga- tiga gadis itu.
Chad menarik Kertas di dalam Botol di atas meja di sebelah katilnya. Nama Isabelle muncul. Bermaksud, Dia perlu membawa Isabelle keluar dahulu. Chad mengeluh kecil. Isabelle seorang yang sangat bijak memanipulasikan Keadaan. Dia tahu mempersoalkan semua keputusan yang ingin dilakukan oleh chad. Chad membawa Isabelle untuk Date minggu itu kerana dia mahu menyerlahkan Personaliti Isabelle yang suka bermuka muka.
Ketika Krew pergambaran sedang bersiap sedia melakukan pergambaran, Chad yang sudah bersiap kemas keluar dari biliknya. Dia melangkah menuju ke Hadapan Bilik Isabelle. Dia menarik nafas panjang sebelum mengetuk bilik itu sebanyak 3 kali. Dalam masa beberapa saat, Pintu dibuka perlahan. Wajah cantik Isabelle tersembul keluar. Sudah tentu dia sudah siap berdandan cantik. Dengan Gaun biru Laut, dan rambut Heavy Curly, dan Make Up Shimmering yang sangat menyerlah, chad pasti akan terpesona. Apatah lagi Apabila Isabelle begitu manja memaut lengannya dan tersenyum lebar.
"You Look pretty as always. I can't deny that." Kata chad. Isabelle gembira kerana dipuji lagi oleh chad. Dia hanya tersenyum simpuh seperti mengiyakan sahaja pujian itu. Mereka berdua berjalan bersama menuju ke sebuah Restaurant Atas air laut yang tidak jauh dari situ. Krew dan cameraman sudah bersedia untuk mengambil setiap moments penting dalam Pertemuan itu.
Chad Dan Isabelle memilih menu makanan yang sama, dan Isabelle mahu mereka berkongsi minuman bersama sama. Watermelon Juice ala Hawaiana. Chad hanya mengikuti kemahuan Isabelle.
"Grill Chicken With Black Pepper sauce.. " Waitress menghidangkan makanan untuk mereka berdua. Isabelle menepuk tangannya. Menu yang dipesan tiba lebih awal dari jangkaannya.
"I'm sorry I cannot eat that much.. i have to attend 3 dates for today.." kata chad. Isabelle menyuap makanan untuk chad dengan wajah sedikit merajuk.
"I know.. but you have to eat this. Next time, i'm going to cook any food that's you like to eat." Kata Isabelle.
"Really? You know how to cook?"
"Mestilah. My father is the owner of So many Western restaurant in the city. He's a chef before. Bila dia di rumah, dia selalu masak. Sebab tu saya belajar dari dia.." kata Isabelle.
"How about dessert?" Tanya chad.
"Apa dessert yang awak suka? Cake? Ice cream..? I can make anything.." kata Isabelle yakin. Chad sedikit Impressed dengan Isabelle.
"Saya tak suka cake..tapi ice cream maybe. I don't eat too much sugar.. " kata chad.
"I will cook a healthy food for you of course . Saya tahu awak pemain bola. Makanan dan minuman semua kena jaga.. betul tak? And i really don't want to ruin your body. You know what i meant! I love it!" Kata Isabelle. Dia mengerling ke arah tubuh sasa Chad.
"Selain tu? What do you like about me the most?" Tanya chad. Isabelle berhenti mengunyah makanan. Dia harus menumpukan perhatian kepada semua soalan yang diajukan oleh chad kepadanya.
"The way you walked .. and Talked.. it's really amazing when someone start to talk and all i can do was watching at Him.. i mean you. When you start to talk, it's was only you infront of me." Kata isabelle. Chad mengangguk.
"You too . I think you're really nice and sweet Girl. You're every man's Dream Girl. You're beautiful, Talented and Very Calm. I feel calm whenever i talk to you.." balas chad. Isabelle mencuit pipi chad.
YOU ARE READING
SHE'S THE ONE ✅ Completed
Romance#RANKED 1 in OLS 18/3/2019 #RANKED 1 in Writer 6/4/2019 # RANKED 1 in OurLovestory 10/6/2019 SHE'S THE ONE By HDH Sinopis " I Come to you to reach for my dream, but it's not you. But you could possibly make it happen. But in the end, who will be my...