SHE'S THE ONE By Hayley Dawn Harper
CHAPTER 27: THE UNREAL UNDERNEATHRUMAH BANGLO
Aylee kembali semula Ke rumah Banglo Awal Pagi itu bersama senyuman di wajahnya. Dia mendaki anak tangga menuju ke biliknya dan memerhatikan keadaan bilik yang agak berterabur. Aylee seperti sudah dapat mengagak apa yang telah berlaku. Isabelle sudah membawa semua barangnya keluar dari bilik itu. Aylee mengemaskan bilik itu, dan dia kembali tidur selepas itu.
Kimmie Menghabiskan Minumannya dan dia Pantas mengalihkan pandangannya jauh ketika Melihat Isabelle muncul di ruangan dapur. Tiada sesiapa pun yang mahu menegurnya ketika itu. Isabelle benar benar berada dalam zon merah. Dia akan memaki hamun sesiapa sahaja yang mendekatinya.
"Saya ingat bila kendall dah terkeluar, rumah ni dah tak ada Queen Control. Rupanya dia lebih teruk!" Sollie dan Kawan sebiliknya Megan berlalu dari ruang dapur. Isabelle hanya diam. Kimmie juga meninggalkan dia sendirian di situ.
Tepat Jam 10 pagi, Chad datang ke rumah itu membawa bunga ros dan memberikan semuanya kepada setiap Gadis di dalam rumah itu yang masih ada. Aylee masih berada di dalam biliknya. Chad sudah berjanji, tidak akan menganggunya untuk hari itu. Chad tahu, gadis di dalam rumah itu pasti merasa bosan dan masih terkejut dengan semua hal yang berlaku semasa penyingkiran. Chad mahu membuat mereka gembira dan mempunyai memori bersama sama walaupun pada akhirnya, dia tidak akan memilih mereka.
"Thank You chad." Kata Mereka. Masing masing memeluk chad saat chad menjemput mereka masuk ke dalam kereta yang akan membawa mereka ke Destinasi seterusnya.
"Kita nak ke mana ni? Aylee tak join ke?" Tanya Sollie. Mereka semua saling berpandangan.
"Chad and Aylee spent the night together semalam.. i heard with no crews and cameraman was there.. so, korang rasa apa yang mereka buat." Kata Hara. Isabelle menjeling tajam. Walaupun dia tidak berkomunikasi dengan Gadis gadis itu, dia masih boleh mendengar celoteh mereka dari tempat duduk belakang.
"Lucky Aylee.." kata Sollie.
"You think they do it..?" Tanya Megan lagi.
"Girl. Chad is not like that. He is sweet but he will never do that.." kimmie mengeleng.
"So what if he fuck with aylee? He fuck a lots of girls before. You guys don't know??. Chad is a jerk.. a playboi.. this is Normal for her. Believe me, he do that to Aylee just to have fun!" Kata Isabelle tiba tiba. Kimmie mengeleng. Isabelle tidak akan berhenti berkata buruk tentang semua orang kerana rasa tidak puas hatinya.
"Don't fight girls. Chad bersungguh sungguh nak bawa kita semua keluar.. dan ambil lah peluang ni untuk ambil hati chad. " kata Kimmie. Perserta yang lain hanya mengangguk.
Sejam berada di dalam kereta, Mereka tiba di sebuah tempat yang membuat mereka tersenyum lebar.
"Oh My God! Sauna? Chad is with kidding us.." mereka tersenyum gembira. Chad turun dari kereta dan membawa mereka masuk bersama sama di dalam pusat sauna itu.
"This is a very rough week for everyone, so, saya sengaja bawa kamu ke tempat ni, so everyone boleh relax!" Kata chad kepada mereka.
"Thanks Chad!" Jawab mereka serentak. Tidak lama kemudian, gadis gadis itu dibawa menukar pakaian mereka. Mereka mengambil gambar bersama sama chad yang juga akan menyertai mereka sepanjang mereka berada di situ.
Isabelle merendamkan kakinya di tempat merendamkan kaki. Airnya panas sedikit namun baik untuk kesihatan kulit kaki. Isabelle hanya termenung memerhatikan kakinya tanpa menyedari ivanka mendekatinya saat gadis yang lain sibuk bercanda tawa dengan chad di kolam renang air panas di sebelah mereka.
YOU ARE READING
SHE'S THE ONE ✅ Completed
Romance#RANKED 1 in OLS 18/3/2019 #RANKED 1 in Writer 6/4/2019 # RANKED 1 in OurLovestory 10/6/2019 SHE'S THE ONE By HDH Sinopis " I Come to you to reach for my dream, but it's not you. But you could possibly make it happen. But in the end, who will be my...