Chapter 9

2K 155 18
                                    

SHE'S THE ONE By Hayley Dawn Harper
Chapter 9: SNAKE WOMAN

"What Happen To Aylee.. she looked terible." Kata Kendall. Gadis yang lain juga tertanya tanya.

"Ohh. She's eating so much sweetness that i gave her during our Special Date yesterday.. " Jawab Chad.

"Hahhaaha." Mereka tertawa mendengarnya. Isabelle dan Kimmie hanya tersenyum kecil. Kendall mendekati Chad. Jemari Runcingnya memeluk tangan Chad di hadapan Gadis yang lain.

"So, what's Next. The Girls is waiting..! We want to date You too chad!" Kata Kendall.

"Yes. What's next chad." Kata mereka. Chad menarik nafas panjang. Bagaimana dia akan menghadapi semua kerenah Gadis gadis itu. Mereka mendekati dan Mahu bermanja dengan dirinya. Membelai dan Memeluknya manja. Chad memerhatikan setiap kelakuan mereka.

"If Aylee Did This to me i will never Go Home again." Bisik Hati Chad. Isabelle mendekati Chad. Dia menarik tangan Chad jauh sedikit dari gadis yang lain. Anak mata kendall melirik Tajam.

"Hi Chad.. sorry. There is too much Of us and I know you still tired.. but you can talk to me right..?" Tanya Isabelle. Chad mengangguk. Dia memaut Bahu Isabelle dan membawanya duduk di Sofa.

"What is it? You can talk to me about anything.." kata Chad. Isabelle tersenyum manis.

" I don't like Aylee become so closed to you.. i mean, come on Chad. I know she's pretend to be like.. you know.. a freaking Nerd just to have your attention.. " kata Isabelle. Chad hanya tersenyum dan mengangguk.

"You think so? Aylee is weird for me.. You think she set all that to get my attention..?" Tanya chad.

"Yups! She's doesn't talk so nice to everyone. She's arrogant! She even Cursed and Wishing kendall That she will be out this week." Kata Isabelle lagi. Chad hanya diam. Isabelle memang cantik di matanya. Lemah lembut tata tertibnya. Dia anak Orang kenamaan. Dia tahu menyusun kata kata dan menjaga tingkah lakunya.

"I will think about it." Kata chad. Isabelle mengangguk. Dia memeluk Chad dan Mengucup Bahu Chad. Kendall dan Gadis yang lain menjeling tajam.

"She's the Real snake. The Queen of Evil Snake!" Bisik mereka. Kendall tersenyum kecil. Dia menarik nafas panjang.

"Calm your tits Girls. I've got this. I will make her regrets!" Kata kendall. Gadis yang lain mengangguk. Mereka memerhatika pula Kimmie mendekati Chad dan Isabelle yang masih berborak. Kimmie muncul di hadapan mereka berdua dan menarik tangan Chad.

"Sorry Isabelle. Boleh tak aku bercakap dengan Chad.?" Kata Kimmie. Isabelle tersenyum manja.

"Sure. Why not.. Bye Chad. See you later!" Kata Isabelle. Dia mencuit Bahu chad sebelum berlalu dari situ. Kimmie duduk di sebelah Chad.

"Hi chad.." Kata Kimmie.

"Ohh Hi Sweety! I like your Hair." Puji Chad. Kimmie tersenyum apabila dipuji oleh Chad. Lelaki pujaan setiap Gadis di dalam rumah Banglo itu dan sudah tentunya di Negara itu. Chad, The Hottest Football Player. Umphh! Anak mata Kimmie melirik kepada Lengan Chad yang sasa.

"Aylee is sweet right? What happen to her? You should be more careful.." kata Kimmie tiba tiba. Chad mengangguk. Kimmie gadis bersopan santun. Raut wajah eksotik dan merupakan Model pakaian terkenal. Chad pernah melihat Gambarnya di majalah majalah hiburan. Ternyata di hadapannya, dia memang seorang Gadis yang cantik.

"I'm sorry about Aylee. Aku pun tak tahu dia elergik dengan seafood. She was enjoying it.. and i just want to make her Happy." Kata Chad. Kimmie mengangguk. Dia faham dengan situasi Chad. Dia memang mahu membuat semua Gadis di dalam Rumah itu gembira.

SHE'S THE ONE ✅ Completed Where stories live. Discover now