אתמול, לאחר שסיפרתי לאבריל ואריאנה על המקרה עם שון הרגשתי דיי הקלה - לשחרר את זה מגופי. אני עדיין זוכרת את מבטה של אבריל, שהיה כל כך זועם, ואני דיי מפחדת(בשביל שון) על התגובה שלה לכך.
כי כמו שאני מכירה אותה מגיל קטן - היא בטוח כבר עשתה לו משהו שיגרום לו להתחרט על כך שנגע בי.
כשהתחברתי לסקייפ במחשב הנייד שלי, חייכתי לאבי מיד כשראיתי אותו. "היי אבא!" קראתי בהתרגשות ונופפתי בידי. "היי מותק! מה קורה?"
"בסדר, איך שם? אתה מסתדר בלעדיי?" שאלתי בגיחוך. אני ילדה יחידה, כך שכל ההתעסקויות שלו היו בי - הוא תמיד היה משוחח איתי, ולוקח אותי למשחקי כדורסל ולסרטים.. ועכשיו שאני בקולג', מעניין לדעת איך הוא מסתדר.
"אני מתגעגע כמובן, אבל אני בסדר." הוא חייך בחזרה. לאחר שדיברנו עוד קצת על הלימודים ואילו מקצועות לקחתי, דלת החדר נפתחה. הרמתי את ראשי, והבזקתי חיוך קטן לריידר שנכנס וסגר את הדלת אחריו. עדיין לא הודתי לו על אתמול.
"מי זה?" קולו של אבי נשמע, גורם לראשי להסתובב בחזרה אל המסך. "הו, אמ.. זה.." לחץ מיידי עבר בגופי, וזרקתי את השם הראשון שעלה במוחי.
"זו אבריל." עניתי מיד בחיוך, מושכת בכתפיי. "הו אבריל! כמובן! תקראי לה," אבי קרא בהתרגשות. עיניי התרחבו, והרגשתי איך גופי קופא.
"כן.. אני.. אני אקרא לה," גמגמתי בגיחוך, ומיד הרמתי את הפלאפון שלי מן השידה שלצד מיטתי. בלי שאבי ישים לב, סימסתי במהירות לאבריל.
בל
תגיעי מיד לחדר שלי!! אל תשאלי שאלות, פשוט תבואי מהר.
כשהרמתי את מבטי אל המסך, ראיתי את פניו המבולבלות של אבי. "אבריל?.. בואי!" הרמתי את קולי בחיוך אל עבר ריידר, מעמידה פנים שהוא אייב'. ריידר הבין כששמע את קולו של אבי, והחל לגחך.
"תסתום את הפה!" מלמלתי במהירות לעברו. אבי לא יודע שאני מתגוררת עם בחור, במקום עם אבריל. "מה, מותק?" שמעתי את קולו של אבי, והחזרתי את פניי אליו. "כלום כלום, היא תיכף באה.. היא פשוט יצאה כרגע מהמקלחת." חייכתי בתמימות אל אבי.
הוא הנהן בראשו, ובינתיים המשיך לדבר.
"הגעתי! אפשר לדעת למה - " אבריל קטעה את עצמה כשנכנסה לתוך החדר, וסגרה את הדלת אחריה, מביטה במחשב הנייד שמולי. "הינה! אבריל! סיימת להתקלח." אילצתי חיוך, וסימנתי לה להתקרב אליי עם ידי.
היא נראה מבולבלת, אך כשהתקדמה אל המיטה והביטה באבי דרך המסך, חיוך עלה על שפתיה. "ג'ייס! היי!" היא קפצה על המיטה, והתיישבה לידי.
"היי אבריל! מה שלומך מותק?" אבי שאל בחיוך. בזמן שהם שוחחו, והוא שאל גם על שלומו של טיילר, בחנתי את ריידר שעמד עם הגב אלינו והחליף חולצה. ניסיתי לכפות על עצמי לא לבהות בו, אך המשכתי. כאילו, באמת, אי אפשר להתעלם מגופו.
YOU ARE READING
השילוב המושלם
Teen Fiction*"השילוב המושלם" זו הגרסה הישנה והלא משוכתבת של החלק הראשון בספר שלי "סיבוב שני", והיא נכתבה ב2013. אני משאירה את זה באתר כי אני יודעת כמה אוהבים את הגרסה הזו והתאהבו בה לראשונה, אבל בשביל לא לבלבל את עצמכם תפרידו בין הסיפור הזה לחלק הראשון בספר החד...