פרק 12: הפאנץ'

14.8K 661 67
                                    




המשכתי להסתכל עליו כשהוא נשען על מכוניתו ושילב את ידיו. הופתעתי שהוא פה.

"מ-מה אתה עושה פה?" שאלתי בבלבול והתחלתי להתקדם אליו. הוא הרים גבה וסרק את גופי המלוכלך. "כן.. זה.. כמה בחורי אחווה.. עזוב." מלמלתי במבוכה ונעצרתי במקומי כשנעמדתי מולו.

ריידר חייך. "הייתי בדיוק בדרך למקום מסוים, וכשראיתי משרתת ג'ינג'ית קטנה בורחת ונצמדת לגדר, חשבתי לעצור."  גיחך ובחן אותי פעם נוספת.

"אני שמחה שזה מצחיק אותך." גלגלתי את עיניי. הוא רק המשיך את החיוך המושך שלו.

"איך בדיוק הגעת לפה?" שאל ובחן את המקום בעיניו. "יצאתי מהבית בכדיי לשאוף אוויר ולא שמתי לב לאן אני הולכת." מלמלתי במבוכה ושיחקתי עם אצבעותיי. אני לא מתכוונת לספר לו על שון, כי אני יודעת בדיוק איך הוא יגיב לכך.

"אני יכולה את הפלאפון שלך לשנייה? אין לי סוללה ו-"

"כן," הוא קטע אותי בתשובתו ומיד שלח את ידו לכיס שבג'קט שלו. הוא שלף את הפלאפון שלו ומסר לי אותו.

חייגתי במהירות את המספר של אבריל.

"הלו?" שמעתי את קולו של טיילר, והבנתי שהוא היה עם הפלאפון שלה מאז שהתקשרתי.

"זאת אני,"

"בל? סוף סוף! את יודעת איך דאגנו?!" שמעתי את הלחץ בקולו.

"אני מצטערת, נגמרה לי הסוללה לפני שיכולתי ליידע אותך באיזה רחוב אני."

"העיקר שאת בסדר. איפה את נמצאת? אני אבוא לקחת אותך. ושל מי הפלאפון הזה?" טיילר שאל, ובקושי יכולתי לשמוע משהו מהרעש של המוזיקה.

"אני עם ריידר, הוא בדיוק עבר פה בסביבה וראה אותי. הוא כבר יחזיר אותי, תודה בכל מקרה." אמרתי והבזקתי מבט אל ריידר שהמשיך להסתכל עליי.

"אוקיי, תיידעי אותי ואת אבריל כשתהיי במעונות.. ופעם אחרונה שאת יוצאת ככה מבלי להודיע ועוד לבד." הוא דרש.

"מצטערת.. וטוב, ביי." חייכתי לעצמי וניתקתי. לאור העובדה שאין לי אחים ואחיות, זה תמיד הרגיש כאילו טיילר הוא אחי הגדול. מגיל קטן הוא דואג לי ושומר עליי, וכך גם אבריל.

מסרתי לריידר את הפלאפון שלו, והוא הכניס אותו לכיס בחזרה.

"אז.. הולכים?" שאלתי לאחר שהייתה שתיקה של כמה שניות, והידקתי את אחיזתי בעקבים. הוא נשך את שפתו התחתונה בהיסוס וכיווץ את עיניו, "אני חושב שיש לנו בעיה."

"מה זאת אומרת?" שאלתי בבלבול. עיניו סרקו את התחפושת המגעילה שלי פעם נוספת. "את לא יכולה להיכנס למכונית שלי ככה."

"מה?" עיניי נפתחו. וזה בדיוק הרגע שבו הוא חוזר להתנהג כמו אידיוט. "שמעת אותי. התחפושת שלך תלכלך -"

השילוב המושלםWhere stories live. Discover now