פרק 11: המסיבה

15.7K 652 215
                                    




"ליל כל הפאקינג קדושים!" אבריל צעקה בהתרגשות כשנכנסה לחדר, לאחר שהחליטה שהיא הולכת לבחור לי ולאריאנה(ולטיילר) את התחפושות.

זה בהתחלה הלחיץ אותי כמובן, כי הכול אפשרי איתה. אבל בסוף התרתי לה. (לא שהייתה לי ברירה.)

אני ואריאנה מיד יישרנו את מבטנו אליה, כשהניחה את התחפושות על הכיסא המסתובב והכתום שלידה. "מוכנות?" אבריל שילבה את ידייה יחד. הנהנו בראשנו.

"אוקיי. לך אריאנה הבאתי משהו שמתאים לך וידעתי שתאהבי... טינקרבל!" היא חייכה ומשכה מתוך אחת השקיות שמלה שהייתה תלויה בקולב.

אריאנה קרנה מאושר, אך כשהתקדמה ולקחה מידה את התחפושת ובחנה אותה, היא פתחה את עיניה במהירות. "את.. את בטוחה שזו טינקרבל?" היא שאלה בחיוך נלחץ כשהוציאה את השמלה הירוקה והחשופה מן הקולב.

"בטח! זו בסך הכול טינקרבל משודרגת," אבריל הניפה את ידה בקריצה. זו בהחלט לא טינקרבל תמימה.

"ולך בל.." היא פנתה אליי, והרגשתי איך הלחץ עובר בגופי. אבריל הוציאה מן השקית את התחפושת שבחרה בשבילי והציבה אותה בפניי.

"משרתת? באמת אבריל?" הזעפתי את פניי מיד כשהבטתי בתחפושת ה'צנועה', המשולבת בצבעים שחור ולבן. כתפייה נפלו. "זו לא סתם משרתת.. זו משרתת צרפתייה!"

העברתי יד על מצחי בייאוש ולקחתי מידה את התחפושת בעזרת הקולב. "כי זה עושה את זה בסדר." מלמלתי כשבחנתי את התחפושת החשופה.

אבריל הניחה יד על כתפי, "זה מושלם בל!" היא קראה בחיוך רחב וניערה אותי. "זה יהיה אפילו מושלם יותר כשבחורי אחווה יסתובב איתך." היא קרצה והתקדמה אל מדף נעלי העקב שלה.

"מה זאת אומרת בחורי אחווה?" קולי נשמע חנוק, והחלפתי מבט עם אריאנה שנראתה מבולבלת ולחוצה בדיוק כמוני.

"בחורי אחווה אלה -"

"כן כן, אני יודעת מה הם. אני פשוט לא מבינה למה התכוונת בזה," התקדמתי אליה, עדיין עם מבטי הלחוץ. "אנחנו לא נשארות למסיבה פה, טיפשונת! אנחנו הולכות למסיבה בבית אחווה!" היא חייכה ומשכה נעלי עקב שחורות.

"מה?!" אני ואריאנה התפרצנו יחד. אבריל גיחכה, "תרגעו, הולך להיות כיף! זה ליל כל הקדושים, בנות!"

היא נראתה כל כך רגועה, בזמן שאני ואריאנה כמעט התעלפנו במקום. בתי אחווה הם המקומות הכי משוגעים ומטורפים שיש. אין מצב בעולם שאנחנו הולכות לשם.

"אני נשארת פה." מחיתי והתיישבתי על מיטתה של אריאנה. ארי הנהנה בהסכמה והתיישבה לצידי.

אבריל מיד סובבה את ראשה, ממקדת את עיניי השקד שלה עלינו. "מצחיק. אתן באות איתי."

"לא, אנחנו לא."

השילוב המושלםWhere stories live. Discover now